Z ostatniej chwili
Jak hosting i szybkość strony wpływają na SEO. W jaki sposób pisać teksty SEO Aktualizacja algorytmu Google – grudzień 2020
Jak hosting i szybkość strony wpływają na SEO. W jaki sposób pisać teksty SEO Aktualizacja algorytmu Google – grudzień 2020

Jak hosting i szybkość strony wpływają na SEO. W jaki sposób pisać teksty SEO? Aktualizacja algorytmu Google – grudzień 2020

Strona powinna być zoptymalizowana i działać szybko oraz sprawnie na wszystkich urządzeniach. Komfort korzystania z witryny zachęca użytkownika do jej dalszego odwiedzania i zmniejsza współczynnik odrzuceń. Zobaczmy jednak, jaki dokładnie wpływ ma hosting oraz czas ładowania strony na pozycję w rankingu Google, zwłaszcza po zmianach, które wyszukiwarka planuje wdrożyć w maju 2021 roku.

Stworzenie strony internetowej, dostosowanie motywu i wprowadzenie wymaganych funkcji to jedno. Na tym jednak nie kończy się proces budowania swojego miejsca w sieci — wręcz przeciwnie, to dopiero jego początek. Trzeba jeszcze postarać się, aby zajmować jak najwyższe pozycje w rankingu Google. W końcu istotne dla nas jest, żeby nasza witryna była odwiedzana przez jak najszersze grono użytkowników, a w większości przypadków podstawowym źródłem wizyt będą właśnie wejścia z wyszukiwarki Google…

Więcej dowiesz się u źródła >

W jaki sposób pisać teksty SEO dla jak lepszych efektów pozycjonowania?

Teksty SEO to po linkach pozycjonujących jeden z najważniejszych elementów pozycjonowania. Im więcej wartościowej treści posiadamy na swojej stronie, tym większa szansa na wyższą pozycję w wynikach organicznych wyszukiwarki Google, która promuje wartościowy i ciekawy content, zoptymalizowany pod popularne frazy. Przeważnie przygotowanie tekstów pod SEO zlecamy copywriterom, płacąc za nie często niemałe pieniądze. Jeśli zależy nam na publikowaniu dużej ilości treści, możemy takie wpisy przygotowywać samodzielnie. W tym artykule przedstawimy wszystkie najważniejsze informacje dotyczące pisania tekstów SEO w samodzielny sposób.

Czym są teksty SEO i copywriting SEO?

Teksty SEO to teksty umieszczane na stronie internetowej z merytoryczną zawartością, zawierające także popularne słowa kluczowe, pod którymi chcemy być widoczni w wyszukiwarce Google oraz które są odpowiednio zoptymalizowane pod SEO. Teksty takie pełnią dwojaką funkcję — czytelniczą dla użytkowników oraz techniczną dla samego pozycjonowania

Więcej dowiesz się u źródła >

Teksty pod SEO – jak je tworzyć skutecznie?

Praktycznie każdy specjalista od marketingu internetowego twierdzi, iż teksty pod SEO obecne na stronie internetowej, są jednymi z najskuteczniejszych czynników rankingowych. Nie jest tajemnicą, że Google już od lat stawia na jak najwyższą jakość treści wyświetlanych w wynikach wyszukiwania. Dlatego pomimo dbania o prędkość ładowania strony czy prowadzenia skutecznych kampanii Google Ads, zadbanie o zoptymalizowanie treści na stronie pod SEO jest niezwykle ważne, aby skutecznie zaistnieć w świecie internetu.

Teksty pod SEO – słowa kluczowe są podstawą

Podstawową kwestią którą trzeba wziąć pod uwagę podczas pisania tekstów SEO jest dobranie odpowiednich słów kluczowych. Dobrym pomysłem oprócz instynktownego dopierana słów, jest wykorzystanie popularnych programów. Tego typu narzędzia pomogą w skutecznej analizie wybranych przez nas fraz lub w znalezieniu takich, o których w ogóle nie pomyśleliśmy…

Więcej dowiesz się u źródła >

Aktualizacja algorytmu Google – grudzień 2020

Grudzień 2020 nowa aktualizacja algorytmu. Po siedmiu miesiącach przerwy Google właśnie wydało nową aktualizację algorytmu

Google ogłosiło, że wprowadza nową aktualizację algorytmu. To trzecie uaktualnienie w tym roku. Pierwsze odbyło się w styczniu, natomiast drugie w maju.
Spoglądając na historię, Google przeprowadza aktualizację co kilka miesięcy, od ostatniej minęło siedem miesięcy, więc wprowadzenie tej aktualizacji zajęło znacznie więcej czasu niż poprzednio…

Więcej dowiesz się u źródła >

Słowa Kluczowe Krok Po Kroku

Słowa kluczowe w Twoim contencie nie powinny być przypadkowe. Nie będą takie, jeśli o to zadbasz. Warto poświęcić trochę czasu na zaplanowanie polityki słów kluczowych. Przy pomocy darmowych i płatnych narzędzi możesz samodzielnie znaleźć najlepsze słowa kluczowe, na których zbudujesz widoczność Twojej strony i biznesu w Internecie. Wiesz, kto Ci najbardziej w tym pomoże? Twoja konkurencja!

Poprzez słowo kluczowe (ang. keyword) rozumiemy frazę, złożoną z jednego lub kilku wyrazów, którą internauta wpisuje do przeglądarki poszukując określonej informacji…

Więcej dowiesz się u źródła >

Analiza słów kluczowych

“Bycie” w Internecie jest stosunkowo proste – wystarczy założyć fanpage w social media, wizytówkę na mapie Google lub zbudować stronę internetową i voila! – nasz biznes istnieje w sieci! Dotarcie do klientów, zainteresowanie ich swoją ofertą i skuteczne zaproszenie ich do pozostania na stronie, wymaga jednak większego nakładu pracy, a by to osiągnąć przyda się marketing oraz analiza słów kluczowych i intencji użytkowników wyszukiwarki.

Słowa kluczowe – punkt zaczepienia w pracy nad widocznością

Słowa kluczowe to podstawa, która pozwala stronom zaistnieć w wyszukiwarce internetowej. Dobrze dobrane frazy są bazą, na której oparte są kolejne elementy naszej witryny – tytuł, opisy, nagłówki i content – w szerokim tego słowa znaczeniu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie na długi ogon – wszystko co musisz wiedzieć o tym obszarze SEO

Long tail + pozycjonowanie, pozycjonowanie + long tail… to połączenie, które nie każdemu przypadnie do gustu. Dlaczego warto stosować pozycjonowanie na długi ogon? Na jakich stronach najlepiej zadziała takie pozycjonowanie? Dlaczego długi ogon? Definicja, którą przedstawię, wszystko dokładnie wyjaśni. Jeśli interesujesz się tematem – zapraszam do lektury!

Czasem, mimo optymalizacji i nasycenia frazami produktowymi, możesz nie przebić się w SEO do pierwszej dziesiątki wyników wyszukiwania. Oczywiście, są jeszcze płatne wyniki, ale czy nie miło byłoby błysnąć na wysokich pozycjach bez markera „reklama”? Żeby lepiej zapoznać się z tematem, poruszę dziś kilka kwestii wyjaśniających pozycjonowanie long tail…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak optymalizować stronę pod wyszukiwanie głosowe?

Coraz więcej osób posługuje się wyszukiwaniem głosowym. Zamiast wklepywać długą frazę, wolimy wziąć telefon do ręki i zadać pytanie: “jak zmienić dętkę”, “co na prezent dla żony” itp. Wyszukiwanie głosowe więc, polega na użyciu głosu do interakcji z wyszukiwarką zamiast wpisywania tekstu.

Właściciele serwisów internetowych, wykonując działania optymalizacyjne w obrębie swoich stron, coraz częściej starają się dostosowywać treści pod wyszukiwanie głosowe. I dobrze! Zapytania głosowe nie są bowiem pieśnią przyszłości ani trendem SEO na nadchodzący rok. Voice search dzieję się teraz! Dlatego koniecznie sprawdź, jak optymalizować strony internetowe pod wyszukiwanie głosowe…

Więcej dowiesz się u źródła >

Mikromomenty – jak wykorzystać je w marketingu i sprzedaży?

XXI wiek to czas dynamicznych przemian. Człowiek XXI wieku żyje szybko, żyje momentami. Wciąż zmienia miejsca i dzięki temu odbiera nowe bodźce, które generują nowe potrzeby. Potrzeby mają być spełniane niemalże natychmiast. Czekanie nie wchodzi w rachubę. „Szukam, dowiaduję się, wiem” – tak proces edukacyjny widzi użytkownik. „Szukam, kupuję, dostaję” – a tak proces sprzedażowy postrzega klient. Właśnie dlatego współczesną kulturę nazywa się kulturą nanosekundy. Jak można wykorzystać tę wiedzę o świecie, ludziach i ich potrzebach w marketingu? Wyjaśniamy poniżej.

Co to są mikromomenty?

Mikromomenty, zwane jeszcze mikrochwilami, można zdefiniować na wiele sposobów – zarówno z punktu widzenia konsumenta, jak i przedsiębiorcy czy marketingowca. Najważniejszymi słowami przy definiowaniu mikromomentów są z pełnością chwila i impuls…

Więcej dowiesz się u źródła >

WSKAŹNIKI KAMPANII GOOGLE ADS – JAK OCENIĆ EFEKTYWNOŚĆ PŁATNYCH REKLAM GOOGLE?

By dowiedzieć się, czy kampanie reklamowe Google Ads Twojej witryny przynoszą oczekiwany efekt, należy ocenić ich skuteczność. W tym celu powinieneś poznać istotne KPI, dzięki którym sprawdzisz, czy Twoja kampania buduje ruch, pozwala Ci wzmacniać wizerunek eksperta oraz czy zwiększa sprzedaż. Jakie wskaźniki kampanii Google Ads powinieneś na bieżąco analizować w celu optymalizacji kosztów reklam i konwersji w Google Ads?

Jeśli chcesz sprawdzić efektywność swoich działań marketingowych online, powinieneś monitorować KPI w marketingu internetowym, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. Dzięki pozyskanym danym będziesz mógł nie tylko zweryfikować wyniki strategii reklamowych, ale także optymalizować i modyfikować działania w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów. Jakie wskaźniki skuteczności warto monitorować w kampaniach Google Ads nastawionych na budowanie ruchu oraz popularności wizerunku marki? Jakie parametry są istotne w kampaniach w wynikach wyszukiwania oraz w sieci wyszukiwania? Poznaj tajniki KPI w Google Ads!…

Więcej dowiesz się u źródła >

Błąd 404. Co oznacza i jak go naprawić?

„Error 404”, „błąd 404”, „strony nie odnaleziono”, „404 not found” to frustrujące komunikaty na stronie internetowej informujące o braku zasobów. Liczne błędy 404 mogą być źródłem dużych problemów z widocznością strony i utrudniać jej pozycjonowanie. Co dokładnie oznacza błąd 404? Co możesz zrobić, żeby go uniknąć na swojej stronie? I jak naprawić błąd 404?

Co oznacza błąd 404 – not found?

Z błędem 404 spotkasz się, kiedy będziesz chciał wejść na stronę internetową, która nie istnieje. Oznacza to, że przeglądarka spróbowała połączyć się z takim zasobem, ale serwer go nie odnalazł. Może to być podstrona danego serwisu, ale również plik, np. PDF. 404 to jeden z kodów HTTP. Klasa kodów 400 informuje o problemach z danym żądaniem i wskazuje na błędy po stronie klienta. Tym klientem jest przeglądarka, które oczekuje wyświetlenia nieistniejącego zasobu. Pokrewnym do błędu 404 jest komunikat 410. Informuje on, że zasób nie istnieje, ale serwer ma o tym informacje. Z 410 korzysta się w przypadku stron, które zostały trwale usunięte. 404 oznacza natomiast, że dany zasób nie został odnaleziony…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA