Jak korzystać z Google Keyword Plannera w pozycjonowaniu i kampaniach Google Ads?
Chcesz zbudować trafne kampanie pozycjonowania oraz Google Ads? Najpierw musisz dowiedzieć się, czego szukają użytkownicy Google zainteresowani Twoją branżą. W tym celu możesz wykorzystać różne narzędzia. Jednym z nich jest bezpłatne narzędzie Google Keyword Planner.
Dzięki niemu odkryjesz trendy w wyszukiwarce, znajdziesz słowa kluczowe, które w przyszłości wygenerują ruch i konwersje. Jak korzystać z Google Keyword Plannera do optymalizacji działań reklamowych Google Ads oraz pozycjonowania stron i sklepów internetowych?…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak promować stronę internetową?
Każda firma, która posiada swoją witrynę to dobrze zdaję sobie sprawię z tego ,że bez odpowiedniej reklamy strony internetowej nikt nie zapozna się z jej treścią. Mowa tutaj o użytkownikach poszukujących usług, informacji czy też innych materiałów. Potencjalnie kliencie często pytają się nas jak promować stronę internetową natomiast sam termin jest zbyt rozległy aby udzielić jednoznacznej odpowiedzi.
Warto zwrócić uwagę na fakt iż istnieje wiele rodzajów promocji strony internetowej ale nie każda nadaje się do danej branży. Na szczęście istnieje wiele narzędzi a także sposobów aby móc potencjalnie określić jak promować stronę internetową i jakich kanałów reklamowych do tego użyć. W tym artykule podamy przykłady kanałów reklamowych oraz sposobów promocji w internecie…
Więcej dowiesz się u źródła >Optymalizacja zdjęć pod SEO. Pozycjonowanie w Google Grafika
O pozycjonowanie swojej strony firmowej dba aktualnie prawie każda firma. Na działania związane z SEO przeznaczane są nie małe budżety reklamowe. Wszystko skupia się nad tym aby prócz realizacji określonych KPI sprzedaż nie stała w miejscu. Natomiast nie jest to takie proste w praktyce dlatego właściciele stron zlecają to wyspecjalizowanej agencji SEO.
Dokumentacja Google niby jasno wytycza wskazówki gdzie podczas ich przestrzegania nasza strona internetowa będzie się wysoko plasować w wynikach wyszukiwania. Każdy kto profesjonalnie zajmuje się SEO dobrze wie ,że do wytycznych Google należy podchodzić z dystansem. Należy pamiętać ,że Google to nie tylko standardowe wyniki ale także wyszukiwarka grafik, wideo czy wiadomości…
Więcej dowiesz się u źródła >SEO & UX – jak je połączyć?
Termin UX już jakiś czas temu na dobre wkradł się w codzienną nomenklaturę biznesową. Znając podstawy tego zagadnienia łatwo dojść do wniosku, że połączenie dobrych UX wraz z zasadami SEO często bywa kłopotliwe. Jak więc dobrze przygotować stronę internetową, zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google’a? W dzisiejszym artykule poruszymy kilka kwestii, nad którymi skupiamy się podczas codziennej pracy dla naszych klientów, czyniąc ich strony lepszymi.
SEO / UX – najlepsze praktyki
Nie musisz być ekspertem SEO i UX, by pomóc swojej stronie internetowej w staniu się przyjaznym miejscem w sieci. Tak naprawdę często wystarczy wprowadzić tylko nieznaczne zmiany w działaniu portalu, by ten odnotował wzrosty odwiedzin lub zwiększoną konwersję. Zanim jednak przejdziemy do ogólnych punktów warto zauważyć, że nie wszystkie „dobre praktyki” mogą być odpowiednie dla Twojej strony. Każdą ze zmian wprowadzaj z głową, pamiętając, że coś co działa u kogoś innego, może wcale nie zadziałać w Twoim przypadku…
Więcej dowiesz się u źródła >26 działań, które psują wyniki pozycjonowania – jak ich uniknąć?
Twoja strona odnotowała nagły spadek w wynikach wyszukiwania? A może kampania pozycjonowania nie przynosi oczekiwanych efektów? Poznaj 26 działań, które mogą negatywnie wpływać na efekty kampanii SEO.
Jakich praktyk należy unikać, by nie zaszkodzić pozycji swojej strony w wynikach wyszukiwania oraz nie zanotować spadków i nie narazić się na usunięcie witryny z rankingu? Poznaj szkodliwe działania w pozycjonowaniu dotyczące doboru słów kluczowych, tworzenia treści, optymalizacji technicznej stron, budowy witryny oraz linkowania…
Więcej dowiesz się u źródła >Pozycjonowanie WordPress. Poradnik krok po kroku
Algorytmy wyszukiwarek z roku na rok ciągle dopracowują swoje algorytmy, które oceniają jakość naszej strony internetowej. Dzieje się tak ponieważ dana wyszukiwarka chce zwrócić jak najlepsze wyniki pod dane słowa kluczowe wpisane przez użytkownika. Chcąc znaleźć się na pierwszej stronie wyników, Google wymusza na nas pewne działania.
Pozycjonowanie stron WordPress jest więc koniecznością dla właścicieli posiadających swoje strony oparte o ten właśnie CMS. W tym miejscu należy również pamiętać ,że pomimo upływającego czasu pewne działania jakie należy wykonywać nie ulegają dużej zmianie. W tym artykule przedstawimy krótki poradnik krok po kroku gdzie pokażemy jak pozycjonować stronę WordPress…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak dane o lokalizacji pozwalają ulepszać wyszukiwanie Google?
Na co dzień korzystamy z wyszukiwarki i dostajemy mnóstwo potrzebnych danych. Często jednak zapominamy, że otrzymywane wyniki nie byłyby tak trafne, gdyby nie informacje o naszej lokalizacji. Czy Google musi być taki wścibski? – pół żartem, pół serio można zadać sobie takie pytanie.
Czy jest to konieczne, czy może warto zablokować dostęp do lokalizacji? W artykule w prosty sposób przypominamy, jak Google korzysta z danych o lokalizacji, dlaczego właściwie to robi oraz jak firmy mogą wykorzystać możliwości lokalnego SEO…
Więcej dowiesz się u źródła >ALGORYTM NIE JEST JEDNORODNY
Dlaczego Allegro ma zduplikowane opisy produktów, a i tak ma wyższą pozycję w Google od mojego sklepu? Jak to możliwe, że moja konkurencja ma mniej linków ode mnie, a i tak ma TOP1? Dlaczego mój blog ma znacznie lepiej poukładany semantycznie kod źródłowy, a i tak jest słabo widoczny w Google?
Wyjaśnimy sobie jedną rzecz – algorytm nie jest jednorodny. Koniec, kropka. I ta niejednorodność to hasło klucz, które chciałbym, abyście zapamiętali, jako klienci agencji SEO, właściciele e-commerce’ów, blogów i firm…
Więcej dowiesz się u źródła >4 najważniejsze trendy i aktualizacje SEO na rok 2021
Który to już raz mówi się, że “to będzie rok mobile” w branży SEO? Cyklicznie otrzymujemy informacje od Google, jak bardzo ważna jest optymalizacja pod urządzenia mobilne. Nie inaczej jest z rokiem 2021, w którym zapowiedziano dwie większe aktualizacje wdrożenie Core Web Vitals do algorytmu Google oraz włączenie Googlebota dla wszystkich stron internetowych.
1. Przygotuj się na indeksację mobilną
Przejście ze standardowej indeksacji na indeksację mobilną trwa już od kilku lat…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak dodać stronę do Google i przyspieszyć indeksowanie witryny?
Dodanie strony do indeksowania przez Google to podstawowe działanie, które powinniśmy wykonać, jeśli chcemy myśleć o wzroście widoczności, ruchu oraz konwersjach z pozycjonowania.
Algorytmy Google są na tyle zaawansowane, że samodzielnie są w stanie rozpoznać i zaindeksować zmiany na stronie, ale czy pozostawienie im pełnej swobody jest najlepszym rozwiązaniem? Podpowiadamy Ci jednak, co możesz zrobić, by przyspieszyć ten proces. Czym jest indeksacja witryny, jak sprawdzić, czy Twoja strona jest zaindeksowana i jakie problemy możesz napotkać w związku z indeksowaniem strony?…
Więcej dowiesz się u źródła >