Z ostatniej chwili
Jak pisać dobre teksty na stronie internetowej Przyczyny niewidoczności reklam Google Ads. Tanie pozycjonowanie stron internetowych. Link building

Jak pisać dobre teksty na stronie internetowej? Przyczyny niewidoczności reklam Google Ads. Tanie pozycjonowanie stron internetowych. Link building

Pisanie tekstów na nowe strony internetowe – jak zaplanować content w serwisie?

Treści na stronie internetowej spełniają kilka funkcji: prezentują usługi, które świadczymy, budują wizerunek marki, edukują klientów, dają możliwość nasycenia serwisu pozycjonowanymi frazami. Tworzenie contentu witryny dla większości przedsiębiorców internetowych wydaje się prostą sprawą, jednak należy ją potraktować tak samo priorytetowo jak przygotowanie layoutu, zaplanowanie struktury, dobór atrakcyjnej grafiki. Największe wyzwanie stanowi napisanie tekstów na nową stronę internetową. Jak powinien podejść do tego projektu copywriter, a jak właściciel domeny internetowej?

Wartościowe teksty SEO na stronie internetowej

Teksty publikowane na stronie internetowej muszą być tak napisane, aby odgrywały jednocześnie dwie role…

Więcej dowiesz się u źródła >

10 najczęstszych przyczyn: dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads?

To pytanie, które często słyszę od klientów. „Przecież umawialiśmy się, że moje reklamy dotrą do odpowiednich użytkowników, a gdyby ktoś teraz szukał moich produktów, reklamy nie ma!”. Spróbujmy wyobrazić sobie, że lista wyników wyszukiwania to słup reklamowy. Mając pięciu, dziesięciu, czy piętnastu przedsiębiorców chcących powiesić na nim swój plakat, w końcu dojdzie do sytuacji, w której jeden z komunikatów reklamowych znajdzie się pod innym. Zasada działania jest oczywista i bardzo podobna do tej spotykanej w wyszukiwarce. Powodów, dlaczego nie widzimy reklam, może być mnóstwo.

Najprostsze wytłumaczenie problemu: osoba odpowiedzialna za działania w ramach Google Ads mogła wprowadzać zmiany optymalizacyjne, przy okazji wstrzymując kampanię. Nie została jednak ona aktywowana ponownie…

Więcej dowiesz się u źródła >


TANIE POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH – MIT CZY HIT?

Tanie pozycjonowanie stron internetowych – jeśli bez efektu, to bez sensu

O zauważalnej obecności w globalnej sieci internetowej nie masz co marzyć bez działań na rzecz widoczności i popularności Twojej strony www. Pozycjonowanie stron to jedna z podstawowych metod, która, wykonana rzetelnie, sprawi, że Cię zobaczą. Dobre pozycjonowanie to takie, na które złożą się różnej maści czynności wykonywane zgodnie z prawidłami sztuki i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa (Google karze za błędy srodze, nie bacząc na intencje). Pozycjoner przeprowadza działania na stronie (optymalizacja kodu witryny) oraz działania poza nią (tzw. link building, czyli umieszczanie na innych stronach linku do naszej www). Wymaga to naprawdę dużej wiedzy specjalistycznej, sporych nakładów czasu, uważności i szybkości reakcji. Pozycjonowanie stron MUSI zatem kosztować, dlatego nie ten oszczędza, kto ma w kieszeni węża, tylko ten, który zrozumie, że tanio nie znaczy „po kosztach”, ale tanio to dokładnie tyle, ile musi wydać, żeby go było dobrze widać…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak szukać miejsc pod link building zagraniczny?

Pozycjonowanie stron jest procesem ciągłym w którym nie ma miejsca na schematy. Nie da się ukryć ,że nieodłącznym elementem jest prowadzenie procesu link buildingu czyli pozyskiwaniu linków dla danej domeny. Oczywiście zawsze może nadejść taki moment w którym zacznie brakować nam nowych miejsc pod linki i trzeba zacząć poszukiwania. W przypadku pozycjonowania zagranicznego pozyskiwanie linków jest trudniejsze przez co wymaga przeważnie większych nakładów finansowych. W tym artykule przedstawimy sposób na wyszukiwanie nowych miejsc pod linki wykorzystując do tego wszystkim znane narzędzie Ahrefs.

Zdobądź miejsca od najlepszych

Narzędzie Ahrefs posiada w swojej funkcjonalności zakładkę Ranking Ahrefs gdzie po wejściu mamy listę domen oraz ich pozycję. Warto również zwrócić uwagę na wyszukiwarkę widniejącą w lewym górnym rogu gdzie możemy sobie przefiltrować o domeny na jakie nam zależy. My w przykładzie weźmiemy pod lupę co.uk

Więcej dowiesz się u źródła >


FOMO marketing na stronach i sklepach internetowych

FOMO marketing jest pojęciem stosunkowo świeżym. Sprawdź, jak dzięki tej technice można zwiększyć sprzedaż w sklepie i na stronie internetowej.

Obecnie internet coraz bardziej ewoluuje pod kątem sprzedaży. Sklepy internetowe z roku na roku zyskują na popularności. Stąd też coraz większa konkurencja. Trzeba więc nie tylko zadbać o marketing strony, lecz również o pozycjonowanie oraz wprowadzanie różnych strategi na stronie, aby pozyskać klienta. Dlatego też chciałbym przedstawić Ci FOMO marketing, czyli kolejną strategię sprzedażową. Jednak wpierw, sprawdźmy właściwie co to jest FOMO?…

Więcej dowiesz się u źródła >

POZYCJONOWANIE NA DŁUGI OGON

Pozycjonowanie na długi ogon – czy warto i dlaczego tak? Zestaw fraz zapisany w umowie na pozycjonowanie jest zazwyczaj mocno zróżnicowany. Obejmuje on hasła różnej długości – od ogólnych i krótkich aż po te bardziej rozbudowane. Część z nich określa się mianem „długiego ogona”. A zatem co oznacza pozycjonowanie na długi ogon?

  1. Krótki znaczy lepszy?

Jednym z najbardziej rozpowszechnionych mitów w świecie SEO jest przekonanie, ze bardzo ogólna, a więc krótka fraza, która na papierze legitymuje się dużą ilością wyszukiwań, będzie skuteczniej napędzać ruch w obrębie strony internetowej…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google wypowiada się na temat tego, jak przekierowania 301 przekazują PageRank

John Mueller zaoferował ciekawe wyjaśnienie tego, w jaki sposób przekierowania 301 przekazują PageRank. Już od 2016 roku było wiadome, że w wyniku przekierowań 301, 302 czy innych 30x nie dochodzi do osłabienia jakości linku.

Jak powiedział wtedy Matt Cutts:

Utrata wartości w PageRank poprzez przekierowanie 301 jest obecnie niemal taka sama jak w przypadku każdego innego linku…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy moja strona dostała filtr/ban w Google? Narzędzia, które pomogą w analizie

Przeróżne zmiany dokonywane w zakresie algorytmów mogą wpływać na daną stronę zarówno pozytywnie jak i negatywnie. Ruch na stronie może zatem nie tylko wzrastać, ale i spadać. Ciężko jest jednak na bieżąco obserwować takie zmiany. Stąd też przydatne okazują się narzędzia do badania tego typu zmian. To właśnie specjalne serwisy i narzędzia pozwalają analizować widoczność stron pod przeróżne frazy, a także przedstawiają wyniki w formie przejrzystych wykresów.

Daje to pełen obraz wpływu zmian i pozwala wyciągnąć konkretne wnioski. Zatem jak sprawdzić stronę w Google?- o tym poniżej…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA