Z ostatniej chwili
Jak pozycjonować lokalnie w Google Co musi się znaleźć na Twojej stronie internetowej Nieoczywiste sposoby na zdobycie linka do strony
Jak pozycjonować lokalnie w Google Co musi się znaleźć na Twojej stronie internetowej Nieoczywiste sposoby na zdobycie linka do strony

Jak pozycjonować lokalnie w Google? Co musi się znaleźć na Twojej stronie internetowej? Nieoczywiste sposoby na zdobycie linka do strony

Jak pozycjonować lokalnie w Google?

Odpowiednie pozycjonowanie stron internetowych pozwala na osiągnięcie przez nie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Oprócz pozycjonowania globalnego, bardzo ważną rolę w wielu branżach odgrywa pozycjonowanie lokalne, które pod niektórymi względami nieznacznie się różni od wersji globalnej. Warto szerzej zainteresować się tematem i dowiedzieć się w jaki sposób można skutecznie promować swój lokalny biznes w sieci.

Proces pozycjonowania lokalnego obejmuje szereg kompleksowych działań optymalizacyjnych na stronach internetowych i poza nimi. Celem tych działań jest osiągnięcie jak najlepszych wyników wyszukiwania dla słów kluczowych powiązanych z danym regionem, miastem, itp. Proces ten jest idealny dla fryzjerów, mechaników restauracji oraz innych firm, które prowadzą działalność lokalną…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co musi się znaleźć na Twojej stronie internetowej?

Bez wątpienia stronę internetową powinna posiadać każda firma. Ale czy można poprzestać na stworzeniu najprostszej witryny, zawierając na niej zaledwie kilka zdań o swoich usługach? Zdecydowanie NIE. To właśnie od strony internetowej zależy, czy osoba, która się na niej znajdzie stanie się Twoim klientem. Co więc powinna zawierać, aby zapewniła realną sprzedaż?

Czy trudniej sprzedaje się w internecie?

To kwestia dość sporna. Pokolenie Z nie może się obyć bez internetu i zakupów online, ale dla większości sprawdzenie danego produktu na żywo jest wciąż istotnym elementem na drodze do zakupu. Mniejsze znaczenie ma to w przypadku usług, ale musisz zdawać sobie sprawę, że strona internetowa i to, co się na niej znajduje, jest najczęściej jedynym kontaktem z klientem, który może przekonać go do Twojej firmy. Chyba nie chcesz ryzykować, że po sekundzie jego kursor najedzie na ikonę „x”?…

Więcej dowiesz się u źródła >

5 nieoczywistych sposobów na zdobycie linka do strony

To miłe uczucie, kiedy ktoś docenia twoją pracę i chce się nią podzielić z innymi, udostępniając link na swojej stronie. Zdobycie takiego odnośnika wcale nie jest skomplikowane, wystarczy wdrożyć kilka nieoczywistych sposobów.

Na czym polega budowa linków?

Zdobywanie linków z innych stron, czyli tak zwany link building to nic innego, jak jedna z podstawowych strategii pozycjonowania. Chodzi w niej o pozyskiwanie wartościowych linków zwrotnych, tj. pojawienie się odnośnika do naszej strony na innych witrynach, co ma ogromny wpływ na jej pozycję w SERP…

Więcej dowiesz się u źródła >

5 podstawowych elementów każdego artykułu

Na przestrzeni lat czytając naprawdę wiele blogów spotkałam się z masą stylów ich prowadzenia oraz pisania artykułów. Jakie one są wie każdy z nas. Niektóre czytamy jednym tchem i jesteśmy ciekawi całej treści a w innych rzucimy tylko okiem na dwa akapity i szybko opuścimy stronę. Czy zastanawiałeś się nad tym, dlaczego tak jest? Co sprawia, że jedne artykuły czytamy chętnie a inne tylko z przymusu, ponieważ np. musimy znaleźć odpowiedź na pytanie, które nas nurtuje? Jeśli nie – wyjaśnię to w kilku punktach poniżej.

Nigdy nie spotkałam się z wpisem na blogu, który nie miałby wstępu. Niektóre posty mają krótkie i treściwe wprowadzenie, inne zaś tak długie, że równie dobrze mogłyby stać się osobnym bytem. Jednak mimo wszystko niewiele z tych wpisów miało element, który nazwę „punktem zaczepienia”: jest to istotny, konkretnie wskazany powód, dla którego czytelnik miałby poświęcić swój czas na dalsze czytanie naszych wypocin…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak sprawdzić duplicate content?

Wielu właścicieli stron internetowych zastanawia się nad tym co dzieje się w przypadku umieszczenia na ich witrynach treści skopiowanych z innych serwisów. Czasami posiadacze witryn nie są nawet świadomi tego, że posiadają na swoich stronach treści zduplikowane (tzw. Duplicate content). Temat takich treści jest bardzo popularny w branży SEO, ponieważ materiały takie są negatywnie oceniane przez wyszukiwarki, a strona może nawet zostać całkowicie usunięta z indeksu.

Dzisiejsze procesy SEO kładą duży nacisk na ciekawą treść przyciągającą użytkowników oraz nasyconą słowami kluczowymi wspomagającymi pozycjonowanie. Warunkiem podstawowym stawianym przez roboty Google jest oczywiście posiadanie unikalnej treści. Nawet zlecenie pisania tekstów copywriterom nie daje gwarancji unikalności, ponieważ nigdy nie mamy pewności, że dany tekst nie został po prostu skądś skopiowany. Przed publikacją tekstu, warto sprawdzić czy nie mamy do czynienia z problemem duplicate content…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego blog firmowy to dobry pomysł? – dowiedz się, jak treści blogowe wspierają pozycjonowanie

Prowadzenie bloga firmowego dzisiaj nie jest już niczym zaskakującym. Coraz więcej przedsiębiorstw stawia na ten sposób komunikacji z klientami. Blog firmowy odpowiednio poprowadzony przyczynia się także do lepszej widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Zastanawiasz się, jak zacząć pisać teksty na firmowego bloga i jak robić to dobrze? Koniecznie zajrzyj do dalszej części artykułu!

Strona internetowa to przede wszystkim miejsce, gdzie prezentujesz klientom swoją ofertę. Blog firmowy jest natomiast bardzo często traktowany jako wizytówka Twojej firmy. Daje Ci dodatkową okazję do tego, aby opowiedzieć o swojej firmie, usługach, produktach i zaprezentować się w roli eksperta. Ma też wpływ na pozycjonowanie, a dokładniej może przyczynić się do wzmocnienia kluczowych kategorii w Twoim serwisie i zwiększenia ruchu…

Więcej dowiesz się u źródła >

4 NARZĘDZIA, KTÓRE POWINIEN ZNAĆ KAŻDY COPYWRITER

Pisanie samo w sobie to w rzeczywistości tylko jedno z zadań copywritera. Na dobry tekst składa się o wiele więcej elementów. To między innymi odpowiednia znajomość tematu, grupy docelowej, ale także aspekty takie jak unikalność, poprawność językowa czy optymalizacja pod wyszukiwarki.

Tworzenie treści jest czasochłonne, ponieważ teksty muszą spełniać określone standardy. Na szczęście istnieje wiele narzędzi, które mogą znacznie przyspieszyć i usprawnić Twoją pracę. Dlaczego więc z nich nie korzystać? Poznaj 4 narzędzia, które powinien znać każdy copywriter (i nie tylko on!)…

Więcej dowiesz się u źródła >

Perswazja w copywritingu sprzedażowym

W copywritingu sprzedażowym istnieje tylko jeden wyznacznik dobrego tekstu: jego skuteczność. Jak ją osiągnąć?

Najlepiej stosując sposoby, które sprawdziły się już wielokrotnie. Możesz oczywiście polegać na chwilowym natchnieniu, olśnieniu czy przypływie pomysłowości, ale jeżeli chcesz osiągać powtarzalnie dobre rezultaty, postaw na to, co po prostu działa…

Więcej dowiesz się u źródła >

SEO PR – złoty środek w komunikacji

Public relations przez ostatnie lata przeszedł ogromne zmiany w zakresie narzędzi. Jednym z tych, które nabrało znaczenia jest z pewnością SEO. Coraz więcej czasu spędzamy w wirtualnym świecie, dlatego należy odpowiednio zadbać o widoczność w nim naszej firmy, produktu, czy marki osobistej.

Techniki SEO w działaniach public relations nabrały szczególnego znaczenia. Wiele agencji PR posiada nawet własne działy Digital; wystarczy spojrzeć na największe z nich. Znacząca część ma zapewne swoich partnerów w postaci agencji SEO&SEM, którym zleca pozycjonowanie dla swojego klienta…

Więcej dowiesz się u źródła >

TRENDY W MARKETINGU NA NAJBLIŻSZE LATA. OTO WYNIKI RAPORTU

Specjaliści ds. marketingu spodziewają się, że do 2030 roku oprócz wzrostu liczby użytkowników Internetu ogromny wpływ na ich pracę będą mieć również sieci 5G i technologia rzeczywistości wirtualnej. Takie wnioski płyną z raportu „State of Marketing” przygotowanego przez firmę Salesforce.

W miarę jak technologia zwiększa oczekiwania klientów, polscy specjaliści ds. marketingu nie tylko przekazują komunikaty, lecz także angażują się w interakcje z klientami i nawiązują z nimi wartościowe relacje, które nie kończą się na dokonaniu pierwszego zakupu przez klienta. Badanie przygotowane przez firmę Salesforce sugeruje, że standardy relacji z klientami po raz kolejny się zmieniają, a polscy specjaliści ds. marketingu są na czele innowacji w tym radykalnie zmienionym środowisku…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co to jest techniczne SEO i z czego się składa?

SEO czyli Search Engine Optimization to nic innego jak proces optymalizacji mający na celu poprawienie pozycji określonej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Proces ten jest złożony i składa się z bardzo wielu różnych elementów. Do ich grona z pewnością należy zaliczyć kwestie techniczne. Zadbanie o tak zwane techniczne SEO jest warunkiem podstawowym dla stron, których właściciele marzą o osiągnięciu wysokiej pozycji.

Poniżej można znaleźć więcej informacji na temat technicznego SEO. Zasadniczo termin ten określa zbiór działań mających na celu poprawienie techniczne jakości strony internetowej. Działania wykonywane przez programistów i twórców stron internetowych powinny zawsze skupiać się na SEO. Innymi słowy sam proces tworzenia witryny ma bardzo duży wpływ na jej późniejszą pozycję w Google. Należy więc zadbać o wszystkie istotne kwestie techniczne…

Więcej dowiesz się u źródła >

Content marketing i social media – jak przyciągnąć klientów?

Wielu firmom zależy na skutecznej reklamie własnych produktów oraz usług. Pozyskiwanie nowych klientów przekłada się na większe zyski, więc nic w tym dziwnego. Bardzo ważnym miejscem, w którym można niedrogo i bardzo skutecznie promować swoją markę i działalność, jest Internet. Istnieje wiele metod i strategii mających na celu przyciąganie klientów. Godny uwagi jest content marketing oraz social media marketing.

Dzisiaj użytkownicy Internetu, kładą nacisk nie tylko na wysoką jakość produktów i usług, ale również na wysoką jakość i wartość treści dostępnych na różnych blogach i stronach internetowych. Znaczna większość internautów posiada własne konta w różnych serwisach społecznościowych. To właśnie dlatego social media oraz content marketing cieszą się tak dużą popularnością. Warto dowiedzieć się czegoś więcej na temat tych strategii…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak mierzyć content marketing?

Content marketing jest bardzo istotną strategią, w ramach której można pozyskiwać nowych klientów poprzez dostarczanie im wartościowych, angażujących treści. Sam proces planowania strategii i jej realizacja są czasochłonne i wymagają sporych nakładów pracy. Okazuje się jednak, że wyzwaniem może być również pomiar skuteczności przeprowadzonych działań.

Jeśli chodzi o pomiar rezultatów content marketingu to należy go dokonać po każdej wykonanej czynności. Istotne jest dokonywanie pomiaru nie tylko na koniec przy tworzeniu raportu, ale również w czasie, gdy kampania jeszcze trwa. Posiadając wiedzę na temat skuteczności można zwiększać intensywność czy też modyfikować różne czynności, tak aby uzyskiwać lub utrzymywać jak najlepsze rezultaty…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA