Jak przekonać do oferty na stronie internetowej? – 6 wytycznych
Posiadanie strony internetowej własnej firmy lub marki to w obecnych czasach oczywistość. Nie trzeba nikogo o tym przekonywać. Niemniej jednak samo jej posiadanie nie zawsze jest wystarczające. Sprawdź więc, jak przekonać do oferty, którą przedstawiasz na własnej stronie. Zacznij zdobywać klientów.
Można śmiało stwierdzić, że w każdej dziedzinie życia trzeba być przekonującym. Polityk musi przekonać wyborców do siebie oraz do swojej wizji, youtuber musi przekonać Cię do własnej osoby, abyś chętniej go oglądał, a sprzedawca musi wpłynąć na Ciebie, żebyś chciał dokonać u niego zakupu.
Nie inaczej jest ze stroną internetową. To, że ona jest, nie oznacza, że odwiedzający ją użytkownicy będą skłonni skorzystać z oferty, którą przedstawia. Osoba po drugiej stronie ekranu musi przede wszystkim zaufać marce. Ponadto jest bardzo wiele czynników, które decydują o tym zaufaniu, takich jak chociażby wygląd strony, sposób formułowania treści na stronie czy stosowanie elementów budujących zaufanie…
Więcej dowiesz się na: https://mobiletry.com
5 skutecznych sposobów na reklamę firmy online
Docieranie do nowych czy lokalizacja obecnych klientów – dla niektórych firm to najważniejsze cele, jakie pragną osiągnąć, prowadząc działania w sieci. Jest wiele sposobów na promocję biznesu online, warto jednak wiedzieć, który z nich będzie odpowiedni dla Twojego, jakie są wady i zalety oraz które z metod przyniosą najlepsze efekty.
Poniżej przedstawiamy najpopularniejsze metody reklamy online, którymi można się inspirować oraz uwzględnić w planie marketingowym.
1. GMF
GMF, czyli Google Moja Firma. Jeden z podstawowych elementów, który można zobaczyć w wynikach wyszukiwania i mapach Google. Dlaczego jest tak istotny? Ponieważ dostarcza w prosty sposób najważniejsze informacje o danej firmie m.in. o zakresie działalności, lokalizacji. Wizytówka Google jest miejscem, gdzie użytkownicy mogą opiniować Twój biznes oraz otrzymać informację na temat ocen z zewnętrznych serwisów np. Facebook czy GoldenLine…
Więcej dowiesz się na: https://blog.majestic.com
Jak sprawdzić, czy witryna podoba się użytkownikom?
Czy istotne elementy przyciągają ich uwagę? Co zrobić, aby strona była bardziej konwersyjna? Aby odpowiedzieć na te pytania, należy zagłębić się nieco w sposób zachowywania się użytkowników na stronie, poznać jakie elementy są najczęściej przez nich klikane, a które całkowicie ignorowane oraz zobaczyć, co przykuwa ich największą uwagę. Poniżej przedstawiamy kilka pomysłów na to, jak zweryfikować, co podoba się użytkownikom odwiedzającym witrynę.
ANALIZA RAPORTÓW GOOGLE ANALYTICS
Google Analytics to dziś bardzo popularne narzędzie analityczne, dzięki któremu można poznać użytkowników oraz ich preferencje. Daje nam możliwość analizy, zarówno raportów standardowych, jak i niestandardowych, które są dopasowane indywidualnie do naszych potrzeb. Dzięki nim nie tylko bliżej poznamy upodobania osób odwiedzających witrynę, ale także sprawdzimy, czy nasze treści trafiają do odpowiedniej grupy docelowej…
Więcej dowiesz się na: http://semahead.pl
SŁOWNICZEK POJĘĆ MARKETINGU INTERNETOWEGO
Chcesz zorientować się w podstawowych pojęciach marketingu internetowego?
Poniżej przedstawiamy subiektywny słowniczek pojęć marketingu internetowego. Pomogą Ci one zorientować się w tematyce i będą wspaniałym wstępem do przygody z reklamą w internecie. Lista będzie stale aktualizowana. Zapraszamy!
Algorytm Google – od niego zależy pozycja strony internetowej w wynikach wyszukiwania. To formuły i procesy komputerowe pozwalające na znalezienie odpowiedzi na zapytanie internauty. Google twierdzi, że jego algorytm bierze pod uwagę ponad 200 czynników i na ich podstawie wyświetla rezultaty. Algorytm z biegiem czasu ulega zmianie, a jego aktualizacje noszą nazwy m.in. Pingwin, Panda, Koliber…
Więcej dowiesz się na: https://blog.verseo.pl
Jak wykorzystywać social media w employer brandingu
Employer branding staje się coraz popularniejszym zwrotem. Obejmuje działania wewnętrzne: szkolenia dla pracowników, komunikację itd. oraz zewnętrzne – udziały w targach pracy czy rekrutację. We wszystkich tych działaniach mogą wam pomóc social media.
Szkolenia
Po pierwsze możecie zawsze informować o szkoleniach pracowników na swoich kanałach społecznościowych. Pamiętajcie, żeby sprawić, żeby była to potencjalnie ciekawa informacja – możecie zadać pytanie, na które uczestnicy odpowiedzieli w czasie treningu lub zaciekawić jakimś faktem/informacją…
Więcej dowiesz się na: https://blog.goldenline.pl
Social media w branży fashion – 5 działań, które zainteresują odbiorców
Trudno dziś wyobrazić sobie markę modową nieobecną w mediach społecznościowych. Facebook czy Instagram to przecież kreatywna przestrzeń do wymiany myśli i kontaktu z odbiorcami. Zwykłe bycie w social media jednak nie wystarczy. Doskonale wiedzą o tym firmy, dlatego realizują coraz to nowe pomysły, by przyciągnąć użytkowników. Prezentujemy 5 działań chętnie podejmowanych w branży fashion.
Style guide, czyli podręcznik stylu
Aktywna strona na Facebooku i profil na Instagramie stanowią doskonałą okazję do tego, aby zaprezentować letnią kolekcję lub ubrania z sezonowej wyprzedaży. Klienci sklepów odzieżowych uwielbiają śledzić nowości i oglądać dostępne produkty, jednak nikogo nie zainteresują zwyczajne zdjęcia elementów garderoby na szarym tle. Co więcej, ujęcie koszuli na wieszaku nigdy nie odda jej rzeczywistego wyglądu tak dobrze jak na człowieku…
Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl