Jak stworzyć najlepszy opis strony? Meta description bez tajemnic
Co to jest meta description, jak je napisać i gdzie dodać oraz sprawdzić? Przed Tobą kompleksowy poradnik o meta description: długość, wpływ na SEO, przykłady, checklista, ładunek emocjonalny – czyli wszystko, co pomoże Ci stworzyć poprawny i angażujący opis strony, widoczny w wynikach wyszukiwania Google.
Chcąc przyciągnąć na swoją stronę internetową nowych użytkowników i potencjalnych klientów, potrzebujesz dobrej reklamy. Nie musisz jednak używać wszystkich środków masowego przekazu, ale wykorzystać najpotężniejsze medium – sieć internetową, a dokładniej: wyszukiwarkę Google…
Więcej dowiesz się u źródła >Dlaczego Twoja reklama nie sprzedaje?
Gdzieś w sieci dowiadujesz się, że przygotowanie kampanii reklamowej jest bardzo proste. Czytasz kilka poradników, przeznaczasz budżet i tworzysz reklamę w Google Ads, czy na Facebook’u. Czekasz na efekty, a tych nie ma. Budżet się kończy. „Już nigdy więcej reklamy w internecie” – myślisz. Czy słusznie? Być może zawiodły metody, a nie forma.
Pierwsze wrażenie, dlaczego nie każda reklama w internecie działa
Prowadzenie kampanii reklamowych online w praktyce nie ogranicza się jedynie do przeznaczenia odpowiedniego budżetu. To zdecydowanie więcej. To wieloetapowy proces, który wymaga przygotowania i odpowiedniego zaplecza. Nie ma sensu się zniechęcać, jeśli działania prowadzone na własną rękę nie przyniosły efektu. Nie każdy musi być specjalistą od reklam w sieci. Jednocześnie warto pamiętać, że tylko znajomość funkcjonowania całego procesu marketingowego pozwala osiągać konwersje z reklamy…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak napisać mailing, który wszyscy będą czytać?
Muszę przyznać, że tytuł jest nieco clickbaitowy. W mailingu bardzo ciężko o 100% open rate, ale z naszymi poradami, Twoi subskrybenci będą chętniej otwierać od Ciebie maile. Skuteczny mailing pozwoli Ci osiągnąć najważniejszy cel dla Twojej marki – sprzedaż. W poniższym artykule poznasz kilka elementów, które pomogą Ci w przygotowaniu e-maili dla Twoich klientów.
W przygotowaniu odpowiedniej treści do e-maili, pomoże Ci ustalenie grupy odbiorców. Jest to kluczowe zadanie, jeśli chcesz, aby Twoi potencjalni klienci otwierali od ciebie wiadomości i czytali ich treść. Dobrym narzędziem, które ułatwi Ci to zadanie jest model persony. To zestaw pytań, który określa wizerunek konsumenta…
Więcej dowiesz się u źródła >
(Meta) title tag – wszystko co musisz o nim wiedzieć!
Meta title należy do meta tagów i jest jedną z podstawowych rzeczy, którą warto ustawiać podczas prowadzenia strony internetowej. Ma on duży wpływ na to, czy użytkownik wejdzie na Twoją stronę ze strony organicznych wyników wyszukiwania (czyli z Google). W odróżnieniu od meta description, który również jest meta tagiem, meta title jest czynnikiem rankingowym – a więc wpływa na pozycję Twojej strony w Google. Dlatego zapraszam Cię do poznania znacznika meta title od podszewki, tak aby jak najlepiej pracował na pozycje Twojej strony w wynikach wyszukiwania.
Czym są meta tagi i znaczniki?
Meta tagi są wskazówkami co do treści na stronie, które pomagają zrozumieć robotom indeksującym oraz wyszukiwarkom, o czym jest dana podstrona. Meta znaczniki umieszczamy tylko w kodzie strony, zwykle w sekcji head. Dlatego są widoczne tylko dla wyszukiwarek, przeglądarek oraz ludzi, którzy wiedzą, jak je znaleźć (wystarczy wyświetlić źródło strony i przejść do sekcji head)…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak optymalizować stronę internetową pod słowa kluczowe, aby zachwyciła potencjalnego Klienta
Słowa kluczowe to wyrażenia, które wpisujemy w wyszukiwarkę, gdy szukamy odpowiedzi na nurtujące nas pytania, np. wpisując „jaka jest pogoda w krakowie” czy „jak zrobić ciasto na naleśniki”. I niby wszystko jest tutaj jasne, ale diabeł, jak zawsze, tkwi w szczegółach. Zwłaszcza jeden szczegół jest tutaj istotny – otóż większość właścicieli stron przy optymalizacji zwraca uwagę nie na swoich potencjalnych klientów, ale na …
Wysoka popularność nie przekłada się na duży ruch na stronie
Popularność słowa kluczowego to informacja, ile razy w ciągu miesiąca jest ono wpisywane w wyszukiwarkę; ilości te sprawdzamy albo w bezpłatnym narzędziu (np. Google Keyword Planner), albo w jednym z wielu płatnych…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak reagować na spadek pozycji po aktualizacji algorytmu Google
Jeśli czytasz ten artykuł, prawdopodobnie szukasz przyczyny spadku pozycji lub widoczności witryny w wynikach wyszukiwania Google. Jednym z najczęstszych powodów utraty wyników przez stronę, są aktualizacje w algorytmie wyszukiwarki. Rocznie Google wprowadza kilkaset mniejszych poprawek w algorytmie oraz kilka głównych zmian mających największy wpływ na wyniki wyszukiwania. W tym artykule postaram się w wyjaśnić, jak zachować się kiedy strona zaliczy spadek pozycji w Google.
Listę najważniejszych aktualizacji algorytmu możesz znaleźć na stronie MOZ – Google Algorithm Update History.
Zachowaj spokój
Widząc spadające wyniki strony, których budowanie było okupione ogromnymi nakładami czasu i pieniędzy, bardzo łatwo jest wpaść w panikę i kontynuować działania pod jej wpływem. Najgorszym, co możesz zrobić w momencie zauważenia drastycznych spadków wyników strony, jest podejmowanie pochopnych działań i nieprzemyślane zmienianie strategii…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak pisać bloga? O skutecznych tekstach SEO, które generują wartościowy ruch
Zastanawiasz się nad prowadzeniem bloga firmowego lub posiadasz go, ale opublikowane teksty nie przekładają się na wartościowy ruch? Sprawdź, jakie kryteria muszą spełniać skuteczne teksty SEO, które pomagają w pozycjonowaniu strony i przyciągają nowych klientów.
Jakie są cele prowadzenia bloga?
Prowadzenie bloga firmowego to jedno z podstawowych zaleceń firm zajmujących się pozycjonowaniem i optymalizacją stron oraz sklepów internetowych…
Więcej dowiesz się u źródła >