Jak promować nowy sklep internetowy? – 7 pomysłów
Świat e-commerce często bywa bardzo niejasny, przez co świeżo upieczeni przedsiębiorcy szybko rezygnują. Zobacz, jak promować nowy sklep internetowy.
Twój sklep internetowy w końcu zaczął działać, ma ciekawe opisy produktów, a kupiony motyw WordPress lub PrestaShop jest nowoczesny i przykuwa Twoją uwagę oraz być może uwagę klientów. Teraz nadszedł czas, aby pomyśleć, jak promować nowy sklep internetowy.
Do osiągnięcia sukcesu potrzebujesz tylko (a raczej aż) nowych klientów, którzy zaczną kupować na potęgę Twoje produkty.
Nie ma wątpliwości, że Twoja nisza jest dochodowa i bardzo popularna w tych czasach.
Jednakże nasuwa się kilka pytań:
- Jak ich przyciągnąć?
- Jak promować nowy sklep internetowy, żeby szybko stanąć na nogi i móc rozwijać się dalej?
To pytanie jest warte milion złotych i jest bardzo często zadawane przez nowych właścicieli stron e-commerce, którzy nie mają ani budżetu na reklamy AdWords i Facebook Ads, ani umiejętności pozyskiwania klientów, która jest kluczowa.
W tym wpisie znajdziesz 7 pomysłów na to, aby skutecznie promować nowy sklep internetowy.
Każdy z nich jest do zrealizowania przy stosunkowo niskim budżecie i dużej ilości czasu.
Nie zalecam próbowania wszystkich naraz, należy wybrać co najmniej dwa lub trzy pomysły i zacząć je testować.
Uwaga! Upewnij się, że Twój sklep internetowy ma narzędzia do śledzenia użytkowników i analizowania zgromadzonych danych, ponieważ bez tego nie ma sensu nawet zaczynać.
1. Zacznij od rozwoju bloga.
Wielu naszych klientów rozpoczyna blogowanie z dobrymi intencjami. Usłyszeli gdzieś, że to świetny sposób na to, aby promować nowy sklep internetowy, ale im się nie udaje.
Dlaczego?
Są po prostu niekonsekwentni w tym, co robią. Piszą wpisy nieregularnie, w dużych odstępach czasowych. Dodatkowo są to bardzo krótkie wpisy, które najczęściej odnoszą się do rzeczy nieistotnych lub do aktualności z życia firmy…
Czytaj więcej na: http://mobiletry.com
Maksymalizacja liczby konwersji dzięki Inteligentnemu określaniu stawek
Jeśli Twoim celem jest uzyskanie jak największej liczby konwersji w ramach budżetu marketingowego, ustawienie właściwej stawki i dostosowania stawek może okazać się wyzwaniem. W co warto zainwestować, by pozyskać nowego klienta? Aby pomóc Ci jak najlepiej wykorzystać budżet, wprowadzamy funkcję „Maksymalizuj liczbę konwersji”, czyli nową strategię Inteligentnego określania stawek, która automatycznie ustawia odpowiednią stawkę w każdej aukcji i pozwala uzyskać jak największą liczbę konwersji w ramach dziennego budżetu.
Firma Trex, sprzedająca luksusowe materiały podłogowe, wykorzystała strategię „Maksymalizuj liczbę konwersji”, aby budować świadomość marki. Liczba konwersji wzrosła o 73%…