Z ostatniej chwili

Jak zaplanować budżet reklamowy? Jak pozyskać klientów? Jakie prawa marketingu łamiemy? Klasteryzacja fraz kluczowch. Nowości w Google AdWords

Jak zaplanować budżet reklamowy i przewidywać trendy? 12 wskazówek

Planowanie budżetu reklamowego to wyzwanie uzależnione od wielu czynników. Pod uwagę należy brać nie tylko sezonowość, profil odbiorcy czy medium reklamowe, ale także etap, na którym jest nasz potencjalny klient. Czy zna produkt? Czy rozważa zakup? Czy kupował u Ciebie już wcześniej? W tekście omawiamy najważniejsze czynniki, które pomogą Ci planować budżet na cały rok – również w okresie, kiedy zamówień jest mniej.

Przewidywanie trendów na cały rok – Google Trends

Przewidywanie trendów i wzrostu zainteresowania produktami lub usługami to narzędzie, które funkcjonowało już na długo przed powstaniem internetu. Dzisiaj mamy jednak możliwość przewidywania trendów z tak dużą dokładnością, że na podstawie wyników analizy możemy planować budżety na cały rok…

Więcej dowiesz się na: http://webmetro.pl

POZYSKIWANIE KLIENTÓW W KILKU PROSTYCH KROKACH

Jak pozyskać klientów i zdobyć przewagę nad konkurencją?

Samo pozyskanie odbiorców nie należy do ciężkich, ale pierwsza sprzedaż z ominięciem RADARU sprzedażowego już tak. Można tutaj spekulować, ale wszystko zależy od Twojej branży i wartości produktu. Nie jest sztuką znaleźć 1000 nowych klientów na produkt za 1 zł, ale sztuką jest znaleźć dziesiątki, setki klientów na produkty za 10.000 zł i więcej…

Więcej dowiesz się na: http://rafalsliwiok.pl

22 prawa marketingu, które łamiesz na własne ryzyko i za własne pieniądze

Al Ries i Jack Trout to amerykańscy praktycy marketingu, możemy nawet powiedzieć guru, którzy w branży reklamowej są obecni od niemal pół wieku. Zasłynęli wprowadzeniem do marketingowego słownika słowa „pozycjonowanie”(„Positioning: The Battle For Your Mind” 1980). Paradoksalnie samo wyrażenie pewnie jest ci znane z uwagi na zawłaszczenie, którego dokonała branża SEO. W dzisiejszym artykule przybliżę Ci 22 prawa marketingu opracowane przez tych ekspertów (A. Ries, J. Trout, „The 22 Immutable Laws of Marketing”), które mam nadzieję, rozjaśnią ci nieco na czym marketingowa gra polega.

Książka Riesa i Trouta, pomimo że została wydana ponad 20 lat temu, nadal jest fundamentalnie ważna. Nawet jeśli niektóre opisane tam case’y straciły wraz z upływem czasu na aktualności, to same prawa wydają się być rzeczywiście prawie niezmienne. W 2007 roku Al Ries został uznany za jednego z 10-ciu najważniejszych osobistości w marketingu w ankiecie Advertising Age.

Sami autorzy zresztą bardzo zgrabnie przestrzegają, że łamanie tych praw musi odbyć się na własną odpowiedzialność czytelnika.

Czy istnieje gwarancja, że stosowanie się do 22-óch marketingowych praw przyniesie wymarzony sukces?

Bardzo często trafiają do naszej firmy klienci, którzy podczas konsultacji pytają mnie, czy można odnieść sukces w biznesie i czy są gwarantowane metody jego osiągania?…

22 prawa marketingu, które łamiesz na własne ryzyko i za własne pieniądze

Więcej dowiesz się na: https://premium-consulting.pl

Klasteryzacja fraz kluczowch według wyników wyszukiwania

Często za proces tworzenia strony internetowej odpowiadają ludzie dalecy od SEO. Graficy, programiści, copywriterzy, marketerzy, i oczywiście właściciele firm — wszyscy mają swoje zdanie na temat tego, jak powinna wyglądać strona.

W końcu okazuje się, że niby dobry sklep internetowy lub strona-wizytówka nie jest przystosowana do wypozycjonowania i na ogromną liczbę fraz kluczowych wisi na 2-5 stronie wyników wyszukiwania. Zmieniać strukturę strony i przepisać teksty od nowa to zbyt droga inwestycja, więc wszyscy oczekują od SEOwca cudów.

Z drugiej strony, każdy doświadczony SEO specjalista może potwierdzić, że dobór fraz kluczowych, ich prawidłowe grupowanie i opracowanie odpowiedniej struktury strony mogą zacząć przynosić ruch z Yandexa i nawet Googla już w pierwszych miesiącach. I to bez kupowania linków i innych manipulacji. W drugim i trzecim kroku pomaga nam właśnie klasteryzacja…

Więcej dowiesz się na: http://www.konstantinkanin.com

TOP 20 NOWOŚCI W GOOGLE ADWORDS W 2017 ROKU

Rokrocznie w systemie Google AdWords pojawiają się dziesiątki nowych możliwości. Rok 2017 nie zawiódł w tej kwestii – zmieniony interfejs panelu, Smart Display Campaigns, elastyczne budżety dzienne, rozszerzenie promocji to jedne z ważniejszych nowości.

W artykule przedstawię zestawienie najważniejszych zmian ubiegłego roku. Zapraszam do lektury!

1. Redesign interfejsu panelu AdWords

Nowy interfejs panelu AdWords to zdecydowanie najważniejsza nowość 2017 roku. Prace nad nim rozpoczęły się w marcu 2016 roku, a po przeprowadzeniu testów był udostępniany systematycznie na wszystkich kontach w pierwszej połowie ubiegłego roku. Odświeżony interfejs znacząco różni się wyglądem i posiada szereg funkcjonalności niedostępnych w dotychczasowej wersji, m.in.: stronę “przegląd”, dostosowanie stawek dla połączeń, kierowanie demograficzne na podstawie dochodu gospodarstwa domowego, zarządzanie odbiorcami i rozszerzenia promocji…

Więcej dowiesz się na: http://promotraffic.pl

Jakie będzie pozycjonowanie w 2018 roku?

Osoby, które zajmują się zawodowo pozycjonowaniem stron www, ale również amatorzy, którzy robią to samodzielnie zastanawiają się nad tym, jakie będą nowe trendy w SEO w kolejnym roku i czego można się spodziewać. Okazuje się, że przede wszystkim należy się spodziewać, że rozwiną się trendy zapoczątkowane już w roku 2017. Dzięki nim, można zwiększyć wartościowy ruch na swojej stronie i przyciągnąć więcej osób.

Jak będzie wyglądało pozycjonowanie w 2018 roku?

  • Przede wszystkim, ogromną rolę będzie odgrywało wyszukiwanie mobilne. Może się nawet ono okazać bardziej istotne, niż tradycyjna forma wyszukiwania…

Więcej dowiesz się na: https://blog.seosklep24.pl

2018 rok w content marketingu – zmiany czy stabilizacja?

Nowy rok tuż-tuż, więc czas przyjrzeć się zapowiedziom na nadchodzący sezon. Co się zmieni, a co utrzyma? Oto 7 kierunków rozwoju marketingu treści, które powinieneś uwzględnić w swojej strategii.

Nowe formaty treści

Skończyły się czasy, w których wystarczył firmowy blog i informowanie o nowych artykułach na Facebooku. Zespół dobrych copywriterów to także za mało. Liczyć się będzie nie tylko pozycja treści w wynikach wyszukiwania, ale również (albo przede wszystkim) ich atrakcyjność, różnorodność oraz dopasowanie do potrzeb grupy docelowej. Coraz większą rolę spełniać będą inne formy treści, takie jak: infografiki, webinaria, magazyny online czy e-booki. Nowatorskie i elastyczne podejście do publikacji contentu wciąż będzie w cenie…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Jeden komentarz

  1. Szczególnie te 22 prawa marketingu mi się spodobały, ale ogólnie też. Fajnie , że takie wartościowe artykuły są w sieci, na blogach , czy mgazynach typu social media manager, poszukuje własnie wiedzy więc dzięki za wszelkie porady!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA