Z ostatniej chwili
Jak znaleźć skuteczne słowa kluczowe Reklama w wyszukiwarkach. Optymalizacja stron internetowych. Jak powinna wyglądać strona główna

Jak znaleźć skuteczne słowa kluczowe? Reklama w wyszukiwarkach. Optymalizacja stron internetowych. Jak powinna wyglądać strona główna?

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak znaleźć skuteczne słowa kluczowe, dzięki którym wyprzedzisz konkurencję?

Nie od dziś wiadomo, że działania SEO są kluczem do sukcesu w Internecie. Tajną bronią w walce o klientów jest dobranie przemyślanych słów kluczowych. Dlatego dziś poznasz metody i zasady, pozwalające wybierać najkorzystniejsze słowa kluczowe, dzięki którym wygrasz z konkurencją.

Wszyscy zdążyliśmy przyzwyczaić się do tego, że wyszukiwarka na dobre zastąpiła nam encyklopedie, a często nawet szkolne podręczniki. Jednak musisz zauważyć, że współcześnie Google stało się także galerią handlową, w której poszukujemy sklepu, gdzie kupimy płaszcz, telefon lub choćby kilkudniową wycieczkę do Barcelony. Dlatego nic dziwnego, że każdy właściciel sklepu internetowego, czy po prostu przedsiębiorstwa chce znaleźć sobie dogodne miejsce w tej galerii, gdzie zwróci uwagę klientów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Reklama w wyszukiwarkach. Jak wykorzystać jej potencjał?

Marketing w wyszukiwarkach (SEM) – zarówno działania SEO (pozycjonowanie), jak i reklamy PPC (Google Ads) – od lat zajmuje wysoką i stałą pozycję w budżetach marketerów w Polsce i na świecie. I trudno się temu dziwić. SEM wydaje się idealny zwłaszcza dla podmiotów działających w sektorze e-commerce, a biorąc pod uwagę tempo, w jakim rośnie ten rynek, jego pozycja w najbliższym czasie pozostanie niezagrożona. Jak jednak wykorzystać pełnię jego potencjału?

Dopóki korzystamy z wyszukiwarek, prowadzone w nich działania reklamowe będą jednym z największych segmentów reklamy online – nie ma wątpliwości Monika Jaranowska, PPC Specialist w OSOM STUDIO Agencja Interaktywna. – Przyczyna ich popularności jest bardzo prosta: wyświetlane reklamy odpowiadają na potrzeby użytkowników. Kiedy szukamy informacji, wskazówek, opinii zaczynamy przecież od wyszukiwarki. Wiemy, że tam znajdziemy odpowiedź. A reklamy powinny nam w tym pomóc, choć to w dużej mierze uzależnione jest od konfiguracji kampanii…

Więcej dowiesz się u źródła >

Optymalizacja stron internetowych – Definicja i podział

Optymalizacja stron internetowych z definicji oznacza poprawę kodu strony, jej prędkości oraz struktury, layoutu strony, tak by spełniała jak najlepiej wytyczne wyszukiwarki internetowej i poprawiła „funkcjonowanie” użytkownikom odwiedzającym twoją stronę internetową zarówno w wersji na komputer oraz na urządzenia mobilne.

Dlaczego powinno się wykonać optymalizacje strony?

Dlatego, że podczas projektowania i budowy większość osób nie myśli o optymalizacji witryny www! Twórca strony ma za zadanie zadowolić klienta i jego punkt wizualny! Front-endowiec nie będzie dodawał sobie pracy takimi zagadnieniami jak chociażby odpowiednia struktura nagłówków w kodzie jak i duplikacje nagłówków. Klienta interesuję tylko wygląd strony – a to że kod strony oraz funkcjonowanie „poza wyglądem” jest tragiczne i nie dostosowane z punktu widzenia biznesowego…

Więcej dowiesz się u źródła >


Jak powinna wyglądać strona główna? – porady poparte przykładami

W tym tekście znajdziesz nieco inspiracji pod kątem tego, jak powinna wyglądać strona główna. Zapoznaj się z naszymi przykładami i znajdź coś dla siebie.

Każdy, kto planuje stworzyć skuteczną witrynę, stoi przed nie lada wyzwaniem: jak powinna wyglądać strona główna, aby zdała egzamin? Aby odpowiedzieć na to pytanie, nie obejdzie się bez znajomości kilku niezbędnych elementów.

Po pierwsze należy wiedzieć, co się robi. Jednak nie ogólnikowo, a konkretnie – jakie usługi się oferuje, czym one się charakteryzują, jakie są ich ograniczenia, czy można je rozszerzać o jakieś niestandardowe parametry itp.

Po drugie konieczna jest znajomość grupy docelowej, do której chce się trafiać. Elementy, jakie działają na jednych, pozostaną niedocenione lub niezauważone przez drugich…

Więcej dowiesz się u źródła >

WYKLUCZAJĄCE SŁOWA KLUCZOWE – PODNOSZENIE JAKOŚCI KAMPANII GOOGLE ADS

Nikt nie jest alfą i omegą, nawet w swojej branży. Tym większa odpowiedzialność spada na specjalistów i managerów SEM, aby dobrze zrozumieli obszar działalności swojego klienta, tworząc teksty i trafnie dobierając słowa kluczowe.

Niekiedy nie zdajemy sobie sprawy z tego,  jak wykorzystywana jest dana fraza zarówno przez specjalistów w danej branży, jak i zwykłych użytkowników. Często ich wyobrażenia są odmienne i inaczej podchodzą do tych samych kwestii. Z pomocą przychodzą nam wtedy słowa negatywne, czyli wykluczające słowa kluczowe

Więcej dowiesz się u źródła >

Z czym nie radzą sobie początkujący przedsiębiorcy?

Często wydaje nam się, że wiemy z jakimi problemami borykają się przedsiębiorcy w Polsce – opóźnione płatności od kontrahentów, wysokie podatki, trudny dostęp do kapitału czy wiecznie niezadowoleni klienci. Ale to są problemy osób, które rozwijają już firmy i mają klientów. Początkujący przedsiębiorca w segmencie B2B ma często zupełnie inne problemy. Jakie?

Pierwszy i podstawowy problem to nieumiejętność tworzenia skutecznych ofert handlowych i blokada przed kontaktem z obcymi ludźmi, czyli potencjalnymi klientami. Nie wiemy co napisać i zamieścić w pierwszym e-mailu z propozycją współpracy, obawiamy się odrzucenia lub krytyki. Myślimy sobie: „Dlaczego ta firma miałaby kupić coś ode mnie?”, „Czy na to zasługuję?”, „Czy aby moje produkty/usługi nie są za drogie lub za słabej jakości?”…

Więcej dowiesz się u źródła >

Współczynnik konwersji – czym jest i czy warto go zwiększać?

Prowadząc sklep internetowy i reklamując się w Google Ads lub Facebook Ads na pewno spotkaliście się z pojęciem współczynnika konwersji. Jest to jeden z najważniejszych czynników, mówiących nam, czy prowadzone przez nas działania przynoszą nam zyski.

Zacznijmy jednak od początku i wyjaśnijmy dokładnie, czym jest współczynnik konwersji. Zanim odpowiemy na to pytanie pokrótce, wyjaśnimy czym jest konwersja. Najprościej mówiąc jest to wartościowe dla naszej firmy działanie, jakie podejmuje użytkownik, który trafi na naszą stronę z reklamy Google Ads, Facebook Ads czy z innego rodzaju ruchu. Jednak żeby konwersja była zliczona musi jeszcze wykonać na naszej stronie pożądane przez nas działanie, może to być wypełnienie formularza, wykonanie połączenia telefonicznego do naszej firmy, czy też zakup naszego produktu. Pożądane działania zawsze będą się różnić w zależności od rodzaju prowadzonej działalności. Śledzenie konwersji jest bardzo istotne w kontekście oceny skuteczności prowadzonych działań reklamowych. Dzięki temu zobaczymy, jak zachowują się użytkownicy po przejściu na naszą stronę i sprawdzimy, które kampanie, grupy reklam, czy słowa kluczowe są najskuteczniejsze…

Więcej dowiesz się u źródła >


BIG DATA – CO TO JEST I JAK WPŁYNIE NA SEO?

Według ostatnich danych w Internecie każdego dnia tworzy się 2,5 kwintyliona danych (jeden kwintylion to jedynka oraz 18 zer). Dla przykładu, na YouTube przesyłanych jest ok. 460 000 godzin wideo dziennie. Z kolei Facebook w skali miesiąca posiada ok. 2,32 miliarda użytkowników, którzy przesyłają zdjęcia, filmy oraz wiadomości tekstowe.

Czemu o tym wspominam? Te i inne dane tego typu wpłyną na to, jak będzie wyglądało SEO. Zmieni to także sposób, w jaki firmy będą optymalizować swoje strony internetowe oraz tworzyć content. Cały ten proces jest związany z niejakim Big Data. Zanim omówimy, jak ów trend wpłynie na przyszłość SEO, wyjaśnijmy sobie, co to jest Big Data ogólnie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak dodać stronę do usługi Google News?

Pojawienie się strony w newsach Google to wielkie osiągnięcie. Jednak nie jest to takie proste do wykonania. Co trzeba zrobić by w ogóle mieć taką szansę? Przede wszystkim istnieją pewne wymagania co do zamieszczanych treści, a także technicznego zaplecza. Dodatkowo są także treści ograniczone, treści niedozwolone, a także niedozwolone praktyki. Ale o tym poniżej.

Wymagania odnoszące się do treści

Teksty, które są zamieszczone na stronie muszą prezentować bardzo wysoką jakość i być pozbawione błędów gramatycznych. Dodatkowo treści muszą odnosić się do prawdziwych wydarzeń, a także być zawsze podpisane przez autora. Na dole tekstu powinien znajdować się także jakiś kontakt. Ważne jest by na stronie widniało mało reklam, a znacznie więcej tekstu. Istotnym aspektem są również treści niedozwolone. Otóż przykładem mogą być…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google uspokaja: „Nie martw się o złośliwe linki przychodzące Twojej witryny. Ignorujemy je.”

Właściciele stron internetowych mogą spać spokojnie, nie martwiąc się o złośliwe ataki SEO na ich witryny w postaci chociażby niezliczonych ilości linków przychodzących. Dlaczego? Bo Google rozwija patenty, które mają sobie z takimi działaniami radzić. Przypomnijmy, że linki przychodzące są to tzw. backlinki, czyli linki kierujące na konkretną witrynę, z innych stron WWW – znajdujące się w przestrzeni internetowej.

Nienaturalne linki przychodzące

Google na co dzień „walczy” z tzw. nienaturalnymi linkami przychodzącymi, czyli różnego rodzaju manipulacjami przy linkowaniu – wymianą linków na wielką skalę, generowaniu masowych ilości nienaturalnych backlinków niskiej jakości itp…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak analizować profil linków przychodzących i przygotować plik do Google Disavow Tool?

Jednym z ponad 200 czynników, wpływających na pozycje serwisu w wyszukiwarce, jest profil prowadzących do niej linków. Zdarza się, że wiele z nich pochodzi z domen słabej jakości lub nawet spamerskich, które mogą powodować spadki pozycji fraz kluczowych lub nałożenie kary przez Google. Jak zidentyfikować szkodliwe linki oraz jak się ich zrzec przy pomocy Google Disavow? Zapraszam do lektury.

CO TO JEST GOOGLE DISAVOW?

Google Disavow to narzędzie, służące właścicielom stron internetowych do zrzekania się linków przychodzących, które, w ich ocenie, wpływają negatywnie na autorytet danej domeny. Dostęp do niego można uzyskać pod tym adresem

Więcej dowiesz się u źródła >

Nowość! Google oferuje użytkownikom wyszukiwarki polecane fragmenty z odpowiedziami na ich zapytania.

Google nie marnuje czasu na bezczynność. Tym razem aktualizacji zostały poddane polecane fragmenty z odpowiedzią (ang. Featured Snippets) w wynikach wyszukiwania. Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, jakie dostępne funkcje wyszukiwarki Google mogą przyjemnie zaskoczyć użytkowników i ułatwić im korzystanie z niej.

To nie wszystko! Google idzie o krok dalej! Internauci coraz częściej używają wyszukiwarki… wpisując w jej pole długie zapytania. W odpowiedzi na potrzeby użytkowników, Google oferuje im polecane fragmenty z odpowiedziami na te zapytania z kilku sprawdzonych źródeł. W ten sposób użytkownik może porównać treści i sam wybrać źródło, które wydaje mu się np. najbardziej rzetelne…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA