Z ostatniej chwili
Jak zwiększyć ruch na stronie Aktualizacja wytycznych Google, grafika na stronie. Pozycjonowanie strony, co warto wiedzieć Nowy Algorytm Google

Jak zwiększyć ruch na stronie? Aktualizacja wytycznych Google, grafika na stronie. Pozycjonowanie strony, co warto wiedzieć? Nowy Algorytm Google

Jak generować ruch na stronie? Poznaj 5 sprawdzonych metod!

Strona internetowa pełni rolę dodatkowego pracownika — pracującego 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bez urlopu. Udziela informacji, odpowiada na pytania, a nawet dokonuje sprzedaży. Działania te przekładają się nie tylko na budowanie wizerunku marki, ale także na zwiększenie przychodów.

Podobnie jednak jak w przypadku nowego pracownika, który potrzebuje czasu na wdrożenie się i poznanie kultury organizacyjnej firmy, także i strona internetowa potrzebuje czasu, aby w pełni spełniać swoje funkcje. Co możesz zrobić, żeby zachęcić użytkowników do odwiedzania Twojej witryny?…

Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl

Aktualizacja wytycznych Google dot. publikowania grafik

Google raczej nie ma w zwyczaju często aktualizować swoich wytycznych dla webmasterów. Jednak czasem to się zdarza… Zobaczmy czego dotyczą nowe wytyczne odnoszące się do publikowania grafik.

Google sugeruje, aby przy publikowaniu grafik koncertować się przede wszystkim na użytkowniku, a nie robocie wyszukiwarki. Bardziej konkretne porady możemy opisać skrótowo w następujący sposób:

  • Postaraj się o odpowiedni kontekst grafiki – grafika dobrana powinna być tematycznie do danej treści…

Więcej dowiesz się na: https://marketingwsieci.pl

POZYCJONOWANIE STRON – 10 RZECZY, KTÓRE MUSISZ WIEDZIEĆ

Pozycjonowanie stron – 10 podstawowych kwestii

Pozycjonowanie stron – rozpoczynając korzystanie z takiej usługi warto poznać ją choćby w podstawowym wymiarze. Pozwoli to uniknąć wszelkich nieporozumień, które mogą pojawić się w trakcie jej trwania. Przedstawiamy 10 ważnych informacji odnośnie pozycjonowania stron, które przybliżą jego specyfikę.

1. Co to jest pozycjonowanie stron? Najprościej rzecz ujmując pozycjonowanie to zespół zaplanowanych działań podejmowanych w celu zapewnienia stronie internetowej widoczności w wyszukiwarce. Zamiennie do terminu „pozycjonowanie” używa się skrótu SEO (od angielskiego Search Engine Optimization).

2. Co można pozycjonować? Pozycjonuje się przede wszystkim strony internetowe i sklepy internetowe (można także mówić o pozycjonowaniu blogów). usługa pozycjonowania nie odnosi się do wizytówek firm widocznych np. na mapkach Google czy reklam z rodziny Google Adwords…

Więcej dowiesz się na: https://blog.verseo.pl


Nowy Algorytm Google wykorzystujący Reinforcement Learning

Na przełomie kwietnia i maja w Vancouver odbyła się konferencja Sixth International Conference on Learning Representations poświęcona sztucznej inteligencji. Nie zabrakło na niej przedstawicieli Google, którzy zaprezentowali najnowszy algorytm oparty o Reinforcement Learning służący do zwracania adekwatnych wyników wyszukiwania na zapytania wpisywane przez użytkowników.

Maszynowe uczenie w algorytmie Google

Google chce dostarczać dokładniejsze odpowiedzi na zapytania użytkowników. W tym celu korzysta z machine learning, aby udoskonalić mechanizm wyszukiwarki. Nowy algorytm będzie pośrednikiem pomiędzy użytkownikiem a tradycyjnym algorytmem tworzącym listę wyników wyszukiwania na podstawie czynników rankingowych…

Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl

CDA się stara, zmienia zasady sprzedaży reklam

Właściciele platformy CDA postanowili raz na zawsze odeprzeć oskarżenia, że zarabiają na reklamach w ruchu „user generated content” poprzez zmianę regulaminu sprzedażowego.

Dwa lata temu CDA przeszło na dobrą stronę i uruchomiło usługę VOD z wyłącznie licencjonowanymi filmami i serialami. Wiele osób jednak wątpiło i do dziś wątpi w to nowe podejście, zarzucając jego właścicielom promowanie pirackich treści, które wciąż można odnaleźć w darmowej wersji serwisu. Trzeba jednak przyznać, że robią wiele, by to zmienić…

Więcej dowiesz się na: http://www.benchmark.pl


Wpisy Google – już niedługo także z filmami

Wpisy w wizytówkach Google Moja Firma zadebiutowały już jakiś czas temu – na początku udostępniono je w ramach testów wybranym użytkownikom, a następnie wszystkim zainteresowanym. Wpisy wciąż zyskują nowe opcje, które znacznie poszerzają ich funkcjonalność. Tym razem Google zdecydował się testowo uruchomić możliwość dodawania do Wpisów, które – oprócz zdjęć – zawierać mogą także filmy.

Dodaj film do Wpisów Google

Informacja o możliwości umieszczania materiałów wideo we Wpisach nie została oficjalnie zapowiedziana, jednak tradycyjnie opcja ta dostępna jest dla wybranej garstki osób

Więcej dowiesz się na: https://www.emarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA