Ile kosztuje sklep internetowy, który nie da się konkurencji?
Czy utworzenie sklepu internetowego jest dziecinnie proste? Niezależnie od tego, jak bystre jest Twoje ewentualne dziecko — nie. Chociaż spotykamy się czasem z takimi zapewnieniami, sklep internetowy to niestety wyższa szkoła jazdy. I tak jak na budowie sklepu w „realu”, nie warto na nim oszczędzać – sklep internetowy po prostu musi „swoje kosztować”. Inaczej to nie klient wyjdzie od nas z torbami, ale my z nimi pójdziemy.
Spis treści
- Sklep internetowy na Magento
- Sklep internetowy na Prestashop
- Sklep internetowy na WooCommerce
- Sklep internetowy w DJ-Catalog2
- Sklepy abonamentowe — zbyt łatwo, żeby to była prawda
- Ile kosztuje sklep internetowy w abonamencie?
- Kto wdroży sklep internetowy?
- Dlaczego profesjonalny sklep internetowy musi kosztować?
- [Więcej na www.empressia.pl]
Seniorzy coraz chętniej kupują w sieci. Jak e-commerce może skorzystać z tej informacji?
Osoby 55+ są coraz bardziej aktywne w sieci. Chętniej korzystają z mediów społecznościowych, a już prawie co trzeci senior robi zakupy przez internet. Eksperci podkreślają, że aby zachęcić ich do e-zakupów, sklepy powinny ułatwić nawigację na stronie, udostępnić przesyłki za pobraniem i różne formy kontaktu. Co jeszcze można zrobić, aby pozyskać klienta seniora?
Kluczowa jest również wiarygodność sprzedawcy, którą potwierdzają certyfikaty bezpieczeństwa czy opinie innych internautów. Seniorzy nie kupują w sieci tak powszechnie jak inne grupy wiekowe, ale już prawie 1/3 z nich to robi. W grupie wiekowej 55–64 lata jest to 27%, a w grupie wiekowej 65+ to 29% kupujących. Wybierają często ubrania i dodatki, akcesoria, perfumy, kosmetyki, książki, muzykę, filmy…
Więcej dowiesz się u źródła >>5 prądów w web designie e-sklepów
Milsza dla oka grafika i łatwiejsza nawigacja oznaczają często lepszy wynik sprzedażowy. Do tego warto zadbać o nowe funkcjonalności. Ekspert podpowiada z jakimi trendami należy się liczyć w 2019 roku, będąc właścicielem e-sklepu.
Bez trudu odnajdziemy w sieci screeny ze sklepu Amazona z lat 90. Naprawdę warto to zrobić! Niejedna osoba na ich widok zdziwi się, jakim cudem strona, która tak wyglądała, mogła cokolwiek sprzedać. Z dzisiejszego punktu widzenia wydaje się zaśmiecona nadmiarem linków i kompletnie niefunkcjonalna. W 2019 r. tak topornie wykonany e-sklep nie utrzymałby klientów. Dominik Cisoń, Customer Success Specialist platformy Shoper, zauważa, iż strona zaprojektowana kilka lat temu zgodnie z aktualnymi web designerskimi trendami, może okazać się obecnie przedpotopowa. Użytkownicy łatwo przyzwyczajają się do bardziej intuicyjnych przycisków i nawigacji zgodnej z kanonem user experience…
Więcej dowiesz się u źródła >>Dlaczego konsumenci porzucają wirtualne koszyki?
Statystyki pokazują, że 7 na 10 użytkowników nie finalizuje swoich transakcji w e-sklepach, porzucając koszyk. Z czego może wynikać sytuacja, gdy użytkownik eksploruje sklep, dodaje produkt do wirtualnego koszyka, po czym z jakiegoś powodu nie dokańcza zamówienia? Na ogół, użytkownicy oczekują od e-zakupów, że stworzą one możliwości obejrzenia produktu, ofiarowując pełny pakiet informacji na temat dostaw, płatności, czasu realizacji zamówienia oraz finalnych kosztów.
Po umieszczeniu produktu w koszyku i wyborze najlepszej opcji zapłaty i dostawy e-konsumenci chcą otrzymać paczkę możliwie jak najszybciej. Najnowsze badania rynku e-commerce potwierdzają jednak, że porzucanie koszyków to zjawisko powszechne i – wykluczając techniczne powody, jak np. wolne wczytywanie się strony, niedziałające skrypty w formularzu zamówienia czy brak certyfikatu SSL – może mieć wiele źródeł. Jakich?…
Więcej dowiesz się u źródła >>SKLEP NA WOOCOMMERCE – WTYCZKI, KTÓRYCH MOŻESZ POTRZEBOWAĆ
Przed rozpoczęciem budowy sklepu internetowego musimy wybrać platformę, na której zostanie on wykonany. Możliwości jest całkiem sporo, a wybór może zależeć w dużej mierze od rozmiarów, które ostatecznie będzie taki sklep posiadał. Sklep na WooCommerce to idealne rozwiązanie dla mniejszych przedsięwzięć. Jeden ze sklepów, który stworzyłem na WooCommerce, posiada około 3000 produktów i sprawuje się bardzo dobrze.
Wtyczki WooCommerce
Zainstalowanie WordPress’a oraz wtyczki WooCommerce nie wystarczy do tego, aby sklep był w pełni funkcjonalny i dostarczał nam opcji, które są niezbędne. Aby tak się stało, musimy zainstalować szereg dodatkowych wtyczek do WooCommerce, które pozwolą rozbudować jego funkcje. W repertuarze znajdą się zarówno wtyczki darmowe, jak i płatne. Niestety, wtyczki płatne są niezbędne i bez nich ciężko będzie zbudować sensowny sklep…
Więcej dowiesz się u źródła >>PORADNIK SEO DLA SKLEPÓW INTERNETOWYCH
Jeśli prowadzisz swój sklep internetowy lub sklep Twojego klienta na pewno zależy Ci na tym aby znaleźć się jak najwyżej w wyszukiwarce Google – w końcu tylko wtedy Twoi klienci będą mieli łatwy i szybki dostęp do Twoich produktów.
Reklama i promocja Twoich produktów w Google i w social mediach to jedno – dzięki nim bardzo szybko pojawisz się tam, gdzie klient najczęściej bywa. Co jednak z długotrwałym wzrostem i popularnością Twojej strony? – w tej kwestii warto zaufać SEO…
Więcej dowiesz się u źródła >>Narzędziownia e-commerce managera
Do codziennych zadań e-commerce managerów należy m.in. analizowanie statystyk i danych, prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych, optymalizacja strony sklepu, czy komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna. Jakie narzędzia i aplikacje ułatwiają im pracę?
Sprawdziliśmy, z jakich programów i narzędzi korzystają w codziennej pracy Marcin Janczewski, współzałożyciel sklepu drtusz.pl, Marek Lubacz, e-commerce specialist, Coffeedesk, Sandra Szydlik, PPC team leader w x-kom…
Więcej dowiesz się u źródła >>