Kampanie brandowe w Google AdWords (Google Ads) – 8 argumentów za reklamowaniem strony na słowa brandowe
Rozpoznawalna oraz silna marka stanowi dużą wartość, ponieważ pomaga przyciągać nowych i utrzymać stałych klientów. Jednak kiedy brand jest już widoczny na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, to czy należy wzmacniać go jeszcze bardziej, stosując reklamy Google AdWords na słowa brandowe? Czy inwestycja w kampanie brandowe przynosi korzyści reklamodawcom, czy może stanowi wydatek, który lepiej ponieść na inne formy promocji w internecie? Oto 8 powodów, dlaczego warto reklamować się na swój brand w Google Ads…
Więcej dowiesz się u źródła >JAK DOTRZEĆ DO ZAGRANICZNYCH KLIENTÓW POPRZEZ REKLAMĘ W INTERNECIE?
Reklamowanie swoich usług za granicą było kiedyś dla polskich przedsiębiorców sporym wyzwaniem finansowym, w dodatku takim, którego rentowność trudno zawsze przewidzieć. Odkąd nasz rynek staje się coraz bardziej otwarty na współpracę z klientem zagranicznym, coraz więcej osób interesuje się możliwościami docierania do potencjalnych odbiorców poza granicami Polski. Mogą to być Polacy mieszkający w innych krajach, ale także obywatele czy firmy spoza Polski. Jak wykorzystać reklamę internetową, by dotrzeć do nich ze swoją ofertą?…
Więcej dowiesz się u źródła >Nawigacja na stronie internetowej – 11 porad dotyczących projektowania
Jak powinna wyglądać oraz działać nawigacja na stronie internetowej, aby użytkownicy swobodnie poruszali się po Twojej witrynie? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w niniejszym wpisie. Poznaj nasze wskazówki, dzięki którym nawigacja na stronie internetowej będzie o wiele bardziej intuicyjna…
Więcej dowiesz się u źródła >Google Speed Update w końcu ruszył!
Zapowiadana na początku roku aktualizacja algorytmu Google dotycząca prędkości ładowania stron w końcu ruszyła. Czym właściwie jest Speed Update i co to dla nas oznacza?
9 lipca Google umieściło tweeta z informacją o wdrożeniu aktualizacji Speed Update…
Więcej dowiesz się u źródła >