Nowość: Wskaźniki linków wychodzących, tytuły i nie tylko
Znacząco zwiększyła się ilość danych, jakie Majestic przekazuje na temat linków, zwłaszcza linków wychodzących. Ta nowa funkcja obejmuje:
- Wskaźniki linków wychodzących
- Tytuły stron backlinków
- Analizę języka
Dane te pojawiły się dzięki różnym mądrym rzeczom i uważamy, że są niezwykle obszerne. Niektóre z nich pojawiły się w wyniki nadrabiania zaległości, ale innych nie znajdziecie na żadnej platformie…
Czytaj więcej na: https://blog.majestic.com
Realny współczynnik odrzuceń – Czy warto się nim interesować?
Realny współczynnik odrzuceń, to jeden z tych elementów analizy, który powinniśmy mieć na swojej stronie. Jednak żeby zacząć go używać należy przede wszystkim dowiedzieć się jak działa i jakie są konsekwencje jego wdrożenia. Dzięki temu dostaniemy bardziej wiarygodne dane, z których będziemy mogli wyciągać bardziej wiarygodne wnioski.
Współczynnik odrzuceń
Na początku należy zacząć od wytłumaczenia jak Google Analytics liczy współczynnik odrzuceń. Support Google tłumaczy odrzucenie tak…
https://roiexperts.pl/blog/realny-wspolczynnik-odrzucen/
Czytaj więcej na: https://roiexperts.pl
Jak stworzyć chwytliwe tematy wiadomości e-mail? – 10 sposobów
Tematy wiadomości e-mail to zdania lub frazy, które działają niczym chwytliwe hasła w reklamach, przyciągające nowych klientów. Zobacz, jak je tworzyć.
W e-mail marketingu bardzo ważne jest to, aby od samego początku zainteresować swoich odbiorców oraz nakłonić ich do otwarcia e-maila, a następnie do przeczytania jego zawartości. Dlatego tematy wiadomości e-mail są wskaźnikami sukcesu, ponieważ tych kilka słów w pełni decyduje, czy odbiorca przeczyta dalszą treść wiadomości, czy nie…
http://mobiletry.com/blog/tematy-wiadomosci-e-mail
Czytaj więcej na: http://mobiletry.com
Jak w praktyce personalizować wiadomości w e-mail marketingu?
Co tak naprawdę oznacza personalizacja w e-mail marketingu? Jak podejść do tematu budowania profili odbiorców? Na te i inne pytania odpowiada Aleksandra Jakubek, Customer Relationship Manager w FreshMail, która w listopadzie wystąpi podczas Akademii Marketingu w Krakowie.
Jednym ze sposób na zbudowanie trwałych i wartościowych relacji z klientami B2B i B2C jest personalizacja w e-mail marketingu. Jak podejść do tematu budowania profili odbiorców opowie podczas Akademii Marketingu Aleksandra Jakubek, Customer Relationship Manager w FreshMail.
Akademia Marketingu: Personalizacja jest jednym z ważniejszych trendów komunikacyjnych w tym roku. Na jakim etapie, Twoim zdaniem, są polskie firmy pod względem personalizacji przekazu marketingowego?…
https://socialpress.pl/2017/10/jak-w-praktyce-personalizowac-wiadomosci-w-e-mail-marketingu/
Czytaj więcej na: https://socialpress.pl
Stały klient chce odejść. Jak wznowić współpracę i zadbać o przyszłe relacje?
Chęć wypowiedzenia umowy motywowana jest najczęściej koniecznością – efektywnościową bądź personalną. Zobacz, jak zmodernizować swoją firmę, by stać się lepszym partnerem biznesowym, którego zmiana dla klienta stanie się bezsensownym ruchem.
(poniższy tekst dotyczy firm działających na rynku usługowym, ze szczególnym uwzględnieniem usług realizowanych w sposób ciągły)
Piątek po południu. Za oknem widać czerwieniejące promienie słońca zbliżającego się do zachodniego horyzontu. Wydaje się, że weekend jest na wyciągnięcie ręki i nic już nie może zamącić tego idyllicznego momentu przed wyjściem z pracy oraz rozpoczęciem zasłużonego odpoczynku. Dzwoni telefon. W słuchawce rozlega się znajomy głos przedstawiciela firmy, z którą pracujemy już dobrych kilka lat…
https://socialpress.pl/2017/10/staly-klient-chce-odejsc-jak-wznowic-wspolprace-i-zadbac-o-przyszle-relacje/
Czytaj więcej na: https://socialpress.pl
9 sprawdzonych pomysłów na tytuły, w które każdy chętnie klika
Ekran rządzi się swoimi prawami i jest o wiele mniej cierpliwy niż papier. Treści w internecie jest tak dużo, że przyciągnąć uwagę czytelnika jest czasami bardzo trudno. Dlatego tak ważny jest tytuł tekstu. Zadbaj o to, żeby był jak najciekawszy i pamiętaj, że często to jedyne co widzi internauta, zanim kliknie link.
Znane powiedzenie mówi, żeby nie ocenia się książki po okładce. W przypadku treści jest wręcz przeciwnie: często artykuł ocenia się po tytule. Od tych kilkudziesięciu znaków zależy czy ktokolwiek zainteresuje się tekstem, do którego prowadzi link. Oto dziewięć niezawodnych pomysłów na tytuły, które zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem i sprawdzą się dla tekstów praktycznie z każdej branży.
1. Zrób wyliczenie
BuzzSumo, amerykańska platforma monitorująca trendy w content marketingu na podstawie liczby udostępnień w mediach społecznościowych, przeanalizowała 100 milionów anglojęzycznych artykułów, żeby dojść do wniosku, że wyliczanki zajmują drugie miejsce (pierwsze należy do infografik) wśród najczęściej udostępnianych treści.
https://www.semtec.pl/9-sprawdzonych-pomyslow-na-tytuly-w-ktore-kazdy-chetnie-klika/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Czytaj więcej na: https://www.semtec.pl
8 strategii skutecznego remarketingu w sieci reklamowej
Współczesny konsument, to konsument wymagający – zanim dokona zakupu korzysta z porównywarek cen, czyta opinie, wyszukuje promocje, odwiedzając witrynę wielokrotnie podczas całego procesu zakupowego. Jak wykorzystać te informacje, by trafić do klientów, którzy w danym momencie chcą dokonać zakupu? Z pomocą przychodzi remarketing w sieci reklamowej Google.
Remarketing ułatwia dotarcie do użytkowników, którzy odwiedzili już Twoją witrynę bądź aplikację poprzez wyświetlanie im treści z trafnym przekazem reklamowym. Wyróżnić możemy remarketing standardowy, który ponowie angażuje użytkowników odwiedzających daną witrynę bądź aplikację za pomocą reklam statycznych oraz remarketing dynamiczny angażujący użytkowników oglądających konkretny produkt bądź usługę za pomocą reklam dynamicznych…
Czytaj więcej na: http://semahead.pl
10 zasad, które zwiększą konwersję z formularza kontaktowego na stronie WWW
Podczas codziennego przeglądania stron internetowych , których z racji wykonywanej profesji analizuję sporo, po raz kolejny zauważyłem, iż w badanej przeze mnie branży ponad połowa serwisów WWW nie zawiera formularza kontaktowego, a jedynie adres e-mail i/lub kontaktowy numer telefonu. Oczywiście, nie jest to jakaś wiążąca statystyka – odsetek tych stron jest pewnie różny w zależności od branży. Analizowane strony były różne – niektóre tworzone chałupniczo, których lata świetności dawno już minęły, a niektóre zupełnie „świeże” stworzone nie dalej niż kilka/kilkanaście miesięcy temu.
Czy brak formularza kontaktowego na stronie WWW to błąd? Moim zdaniem tak i to spory. Poniżej postaram się wyjaśnić dlaczego oraz podpowiem, jak taki formularz powinien wyglądać, aby był pomocny dla Waszych klientów i generował większą liczbę zapytań…
10 zasad, które zwiększą konwersję z formularza kontaktowego na stronie WWW
Czytaj więcej na: https://www.freeline.pl