Z ostatniej chwili
Marketing Przychodzący Czy Wychodzący Wpływ emoji na SEO. Plan marketingowy - Strategia marketingowa. Pozycjonowanie zagraniczne
Marketing Przychodzący Czy Wychodzący Wpływ emoji na SEO. Plan marketingowy - Strategia marketingowa. Pozycjonowanie zagraniczne

Marketing Przychodzący Czy Wychodzący? Wpływ emoji na SEO. Plan marketingowy – Strategia marketingowa. Pozycjonowanie zagraniczne

Marketing Przychodzący Czy Wychodzący?

Marketing przychodzący kontra marketing wychodzący. Inbound czy outbound? Co to w ogóle znaczy i czym się charakteryzują oba podejścia do marketingu.  Wrogowie czy przyjaciele? Czy można stosować obie metody? A jakie jest Twoje zdanie?

Marketing przychodzący to polskie tłumaczenie określenia Inbound Marketing. Jak podaje Wikipedia to trend marketingu wywodzący się  z koncepcji Permission Marketingu, której autorem jest Seth Godin. To bardzo ciekawa postać i jeśli masz czas i ochotę go poznać, to polecam odwiedzić jego stronę internetową.

Więcej dowiesz się u źródła >

Wpływ emoji na SEO. Czy warto je stosować w SERPach?

Być może spotkałeś się już z tym, że w opisach i tytułach stron w wynikach wyszukiwania znajdują się piktogramy. Może to być uśmiechnięta buzia, auto, wykrzyknik, znak zapytania i wiele innych. Te obrazki to emoji. Do czego one służą? Jak z nich korzystać? Jaki jest wpływ emoji na SEO?

Emoji – do czego służą?

Prawdopodobnie znasz emotikonki, czyli obrazki, których używasz w serwisach społecznościowych, SMS-ach czy e-mailach do wyrażania emocji. Czy emoji i emotikonki są tym samym? Nie, ale na pewno mają podobne zastosowanie, gdyż służą do podkreślania stanów emocjonalnych i przekazywania komunikatów bez korzystania ze słów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Plan marketingowy – Strategia marketingowa, która pomoże Ci osiągnąć sukces

Plan marketingowy dla wielu przedsiębiorców wydaje się być abstrakcją i narzędziem zarezerwowanym dla dużych korporacji. Jednak dobry plan marketingowy jest niezbędny, jeżeli chcesz odnieść sukces w marketingu – nie ważne czy prowadzisz kawiarnię, gabinet dentystyczny, czy sieć warsztatów samochodowych. Po prostu musisz mieć plan! Realizowanie marketingu internetowego bez planu można porównać do budowy domu bez projektu. Może się udać, ale najprawdopodobniej po drodze wyjdzie mnóstwo nieoczekiwanych problemów i dodatkowych kosztów, których można było uniknąć.

W tym artykule pokażę Ci prosty a zarazem skuteczny wzór na jednostronicowy plan marketingowy, który pozwoli Ci utrzymać właściwy kurs i skutecznie doprowadzi do sukcesu. Dostaniesz darmowy szablon, przykładowy plan marketingowy, instrukcję jak go wypełnić oraz sugestię, jakie działania powinieneś rozważyć w swoim planie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie zagraniczne – co warto wiedzieć?

Niezależnie od tego czy z biegiem czasu lokalny rynek okazał się być za mały dla Twojego biznesu czy od początku był plan ekspansji na zagranicę, temat pozycjonowania w języku innym niż polski jest dla Ciebie interesujący. Pozycjonowanie zagraniczne – jak się do tego zabrać i o czym warto wiedzieć? Zapraszamy do lektury naszego tekstu!

Zebraliśmy na potrzeby tego artykułu często przewijające się pytania związane z pozycjonowaniem na rynki zagraniczne. Chcemy też rozwiać trochę towarzyszących tej usłudze mitów i błędnych przekonań, dlatego przygotowaliśmy zestaw 10 pytań i odpowiedzi, które wprowadzają w temat skutecznego pozycjonowania na rynku innym niż rodzimy…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czym są pop-upy i jak je stosować?

Użytkownicy stron napotykają na wiele różnych form reklamy. Firmy, które je wstawiają na swoje serwisy, muszą szukać rozwiązań, aby skutecznie dotrzeć ze swoim komunikatem do odbiorcy. Jednym ze sposobów może być wykorzystanie pop-upów. Czym one są i jak je stosować?

Czym są pop-upy?

Pop-up to wyskakujące okienko lub baner, który pojawia się po wejściu na daną witrynę internetową. Nie oznacza to jednak, że możesz je zobaczyć wyłącznie po odwiedzeniu strony głównej serwisu. Prowadzący witryny mają pod tym względem bardzo duże możliwości. Pop-up może się wyświetlić przy zamykaniu strony, po okresie bezczynności albo na wybranej podstronie. Tak naprawdę możliwości jest całe mnóstwo…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co to jest kanibalizacja słów kluczowych i kiedy występuje?

„Zjadanie” się podstron, walczących o widoczność na te same frazy kluczowe, to często występujące zjawisko podczas pozycjonowania. Na czym to dokładnie polega i jak z tym walczyć?

Co to jest kanibalizacja słów kluczowych?

Kanibalizacja słów kluczowych to sytuacja, w której dwie lub kilka podstron danego serwisu, są widoczne w Google na te same frazy kluczowe. I choć jeszcze parę lat temu taka dominacja jednej domeny w wynikach wyszukiwania była pożądanym zjawiskiem, dziś algorytm ogranicza wyświetlanie różnych podstron na tę samą frazę. Skutek jest taki, że zaczynają one walczyć ze sobą o pozycję. Jak to wygląda w praktyce?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co wpływa na dynamikę wzrost u niebrandowego ruchu organicznego?

W przypadku budowania ruchu pochodzącego z bezpłatnych wyników wyszukiwania bardzo ważne są ciągła analiza danych oraz odpowiednie dopasowanie przyjętej strategii do zmieniającego się otoczenia konkurencyjnego i ciągle rozwijających się algorytmów Google. Co jednak dokładnie wpływa na wzrost ruchu z działań SEO? W jaki sposób możemy zwiększyć dynamikę przyrostu ruchu organicznego z niebrandowych fraz kluczowych?

SEO – systematyczna i długotrwała praca

Google nieustannie wprowadza zmiany do swoich algorytmów, a w ostatnich latach zmiany głównego silnika wyszukiwarki zdarzają się coraz częściej – przy pracy nad SEO musimy być tego świadomi. Chociaż rdzeń działań SEO pozostaje praktycznie taki sam od lat, czynniki rankingowe, które wpływają na widoczność naszej witryny, zmieniają swoją wagę…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak sprawdzić statystyki strony internetowej?

Statystyki strony bądź sklepu internetowego to zbiór danych liczbowych związanych z popularnością określonej witryny. Dzięki nim można sprawdzić ruch na stronie oraz przeprowadzić dogłębne analizy pozwalające zbadać zjawiska zachodzące w witrynie internetowej. Na ich podstawie możemy wyciągać wnioski oraz optymalizować witrynę w celu zwiększenia ruchu, konwersji czy sprzedaży.

Czy wiesz, na co warto zwrócić uwagę, jak szukać i jak przetwarzać gromadzone dane? W poniższym artykule przybliżymy ten temat i omówimy najbardziej popularne narzędzia analityczne, które warto znać, prowadząc biznes w Internecie. Gotowy? Zaczynamy!…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak skutecznie promować swój biznes w internecie?

Odpowiednia strategia marketingowa jest sprawnie działającą maszyną złożoną z kół zębatych, które zostały przedstawione na powyższej grafice. Każdy z nich musi działać sprawnie, aby strategia dawała zamierzone skutki.

Przede wszystkim należy zacząć od architektury marki – co zrobić, aby przetrwała ona kryzysy. Budowa właściwej świadomości marki to proces bardzo trudny do zmierzenia, jest on kosztowny i odwleczony w czasie. Nie możemy mówić o “marce” w kontekście markowym jeżeli odbiorcy nie mają świadomości jej istnienia.
Należy również zadbać o odpowiednie kanały komunikacji marketingowej, tak aby dotrzeć z przekazem do odpowiedniej grupy odbiorców. Ważna jest również agregacja użytkowników do punktów styku – odpowiednia liczba użytkowników i zabezpieczone budżety, które pozwolą ich kierować do naszego sklepu…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA