Jak ocenić skuteczność linkowania?
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego po wpisaniu danej frazy w wyszukiwarkę Google pojawiają się takie a nie inne wyniki? Co wpływa na to, że witryna plasuje się na określonym miejscu w wyszukiwarce? Tak naprawdę, czynników jest wiele. Warto jednak podkreślić, że linkowanie, zwane link buildingiem, odrywa kluczową rolę w zwiększaniu widoczności witryny.
Tworząc wartościowe linki zwrotne do naszej strony internetowej, możemy wpłynąć na jej lepszą widoczność w rankingu Google. Zatem jak ocenić efekt naszego linkowania? Wyjaśnię Ci to zjawisko w oparciu o jeden przykład sklepu internetowego, którego optymalizacją zajmowało się Delante…
Więcej dowiesz się u źródła >Ile, gdzie i jak linkować? Kilka słów o linkowaniu cz. 2. | Vlog Robię SEO #12
Nowy odcinek vloga Robię SEO! Przyszedł czas na drugą część o linkowaniu. Tym razem nasza Team Leaderka SEO podpowiada, jak powinna wyglądać strategia linkowania. Jak, gdzie i ile linkować? Sprawdź na kanale Gosi…
Więcej dowiesz się u źródła >Pixel Facebooka – dlaczego warto go mieć?
Jeśli prowadzisz lub zamierzasz prowadzić kampanie Facebook Ads, Pixel Facebooka jest narzędziem, które powinieneś znać od podszewki. Dzięki niemu zautomatyzujesz wiele procesów oraz będziesz mógł szybciej i skutecznej analizować wyniki swoich reklam. Oto wszystko, co powinieneś wiedzieć.
Czym jest Pixel Facebooka?
Jest to krótki skrypt, który umieszcza się w kodzie strony internetowej. Zbiera on dane i umożliwia śledzeni konwersji, optymalizowanie reklam, budowanie szczegółowych grup odbiorców, a także remarketing…
Więcej dowiesz się u źródła >7 ELEMENTÓW SKUTECZNEGO LANDING PAGE
Skuteczny landing page potrafi zadecydować o sukcesie lub porażce kampanii reklamowej i coraz częściej, wraz z rosnącym znaczeniem digital marketingu, stanowi jeden z najważniejszych elementów wymagających przygotowania i wdrożenia.
Choć z pozoru landing page to nic innego jak strona internetowa, do której będziemy kierować ruch, jej poszczególne elementy są niezwykle istotne w tworzeniu efektownej i efektywnej kampanii. Jakie elementy powinny się znaleźć na dobrym landing page?…
Więcej dowiesz się u źródła >Poznaj największe fakty i mity SEO
Branża SEO to jedna z najbardziej tajemniczych dziedzin marketingu internetowego. Optymalizacja serwisu może odbywać się na jednej lub wielu płaszczyznach, zależy od wielu czynników, które mogą zmienić się w zależności od humoru Google. Krąży wokół niej wiele mitów, które wynikają z dynamicznych zmian, ale i z niewiedzy. Dlatego przybliżymy Wam największe fakty i mity SEO krążące w naszej branży.
Zagubienie firm, chcących rozpocząć działania optymalizacyjne na swojej stronie, w dużej mierze wynika z błędnych informacji podawanych przez agencje. Wiele z nich, chcąc przeciągnąć klienta na swoją stronę, oferuje najlepszy efekt i wysokie pozycje w jak najkrótszym czasie. Jednak pozycjonowanie to nie magiczny przycisk, a długotrwałe działanie, oparte na szeregu zależności, które w przypadku każdej strony oznaczają coś zupełnie innego…
Więcej dowiesz się u źródła >Powiązane tematy w opiniach Google – nowa funkcja na wizytówkach
Na wizytówkach Google pojawiła się nowa opcja, wyświetlająca dominujące tematy w treściach opinii. Jej zadaniem jest ułatwienie użytkownikowi (potencjalnemu klientowi) rozpoznanie głównych motywów o których napisali recenzujący firmę. Przykłady i dodatkowy opis znajdziesz poniżej.
Google przyzwyczaił nas do wprowadzania nowych funkcji i usprawnień w już działających opcjach. Tak jest i tym razem. Nowinka dotyczy powiązanych tematów w opiniach, czyli Place Topics. W dużym skrócie polega ona na tym, że nad listą opinii Google na wizytówce firmy, pojawiają się najczęściej opisywane tematy. Obok nich liczba, która oznacza ile razy dany temat został wspomniany. W praktyce wygląda to tak…
Więcej dowiesz się u źródła >Google testuje przeprojektowane zakładki Asystenta Google
Asystent Google już niedługo może zyskać zupełnie nowy wygląd kart.
Najnowszy, mniej inwazyjny Asystent Google dostępny jest już na smartfonach Google Pixel 4 oraz Pixel 4 XL. Limitowana dostępność związana jest z obecnością procesora Pixel Neural Chip w tegorocznych urządzeniach od Google. Asystent obecny na Pixel’ach skupia się głównie na zmianach w obrębie wydawanych poleceń głosowych i powiązanym z nimi interfejsem użytkownika…
Więcej dowiesz się u źródła >Co to są meta tagi i jak je dodać na stronie? Kluczowe znaczniki HTML
Meta tagi (inaczej: metatags, znaczniki meta) to zbiór znaczników meta znajdujących się w sekcji <head></head> strony internetowej w formacie HTML lub XHTML. Tego typu metadane służą do opisu zawartości strony www i mogą być pomocne w pozycjonowaniu oraz zachęceniu użytkowników do odwiedzenia strony www – wskazywać użytkownikom czego dotyczy dana strona.
Poniżej znajduje się kilka informacji dotyczących dodawania metadanych do strony w kodzie html oraz w WordPressie oraz optymalizacji kluczowych znaczników html: title, meta name description, meta name viewport, etc…
Więcej dowiesz się u źródła >Co zrobić z negatywnym wpisem?
Przeglądasz wyniki Google albo to, co pokazuje monitoring sieci i okazuje się, że znajdujesz tam coś nieodpowiedniego na swój temat. Co należy w takiej sytuacji zrobić?
Po pierwsze – nie bądź bierny. Nie wiesz jak wiele osób ma styczność z tą treścią i jak bardzo może Ci szkodzić. Dodatkowo to trochę jak w teorii zbitej szyby. Według tej teorii, jeśli nie naprawimy zbitej szyby, dajemy społeczne przyzwolenie na wybijanie kolejnych szyb. Chociaż to nie takie proste, zdecydowanie łatwiej kolejnym osobom tworzyć nieodpowiednie treści, jeśli widzą, że takie już są w sieci na nasz temat…
Więcej dowiesz się u źródła >SEO. JAKI WPŁYW NA POZYCJONOWANIE BĘDZIE MIAŁO WPROWADZENIE AKTUALIZACJI BERT?
Google w zeszłym tygodniu wprowadziło największą zmianę od czasu wprowadzenia RankBrain prawie pięć lat temu. BERT, bo tak została nazwana aktualizacja, wpłynie na 1 na 10 zapytań i na razie dotyczyć będzie wyników w języku angielskim. W przyszłości zostanie jednak rozszerzony się na inne języki.
Czym jest BERT? To, oparta na sieci neuronowej, technologia służąca do lepszego zrozumieniu języka naturalnego. Ma pomóc lepiej zrozumieć niuanse i kontekst wyszukiwania, a co za tym idzie lepiej dopasować wyniki do intencji użytkowników…
Więcej dowiesz się u źródła >