Z ostatniej chwili
Opisy przyjazne dla SEO i klienta. Automatyzacja e-mail marketingu. Semantyczne słowa kluczowe LSI. Jak mierzyć efekty pozycjonowania

Opisy przyjazne dla SEO i klienta. Automatyzacja e-mail marketingu. Semantyczne słowa kluczowe LSI. Jak mierzyć efekty pozycjonowania

Opisy produktów przyjazne dla SEO i klienta

Opisy produktów w sklepach internetowych są nieodłącznym elementem, jaki pojawia się obok przedstawionego asortymentu. O ile w sklepie stacjonarnym kompetentny pracownik obsługi klienta scharakteryzuje produkt i odpowie na wszystkie pytania, o tyle w sieci to Ty jako e-sprzedawca powinieneś jak najlepiej zaprezentować i zareklamować go w formie tekstowej.

Na pierwszy rzut oka opis produktu to nic skomplikowanego. Co trudnego może być w przedstawieniu jego bazowych cech? Jak się okazuje, trzeba to zrobić naprawdę umiejętnie. Poza tym, że informujesz klientów o produkcie, ważne jest również zachęcenie ich do zakupu. To jednak nie wszystko… Istotne jest, aby skonstruować tekst tak, aby dobrze pozycjonował się w wyszukiwarce. Jesteś w stanie to zrobić sam pod warunkiem, że będziesz znał cechy dobrego opisu produktu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak automatyzacja e-mail marketingu może pomóc małej firmie

Kampanie e-mail marketingowe pomagają budować świadomość marki, dbać o relacje z potencjalnymi klientami i zwiększać konwersję. Jednak dobre działania tego typu wymagają sporo pracy, zwłaszcza w przypadku małej firmy. Zautomatyzuj swoje działania e-mail marketingowe.

Prawie dwie trzecie działań związanych z automatyzacją marketingu odbywa się za pośrednictwem e-maila. Łatwo zrozumieć dlaczego.

Automatyzacja e-mail marketingu umożliwia wysyłanie odpowiednich, dostosowanych do zainteresowań subskrybentów wiadomości o właściwej porze. Automatyzacja ta wykorzystuje oprogramowanie oraz dane i skupia się trzech kwestiach: wyślij właściwą wiadomość do właściwego odbiorcy o właściwej porze…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak szukać wysokiej jakości miejsc do linkbuildingu za pomocą wyszukiwarki Google

Linkbuilding, czyli zdobywanie linków pozycjonujących prowadzących do naszej strony, to bardzo ważny element w procesie budowania wysokich i stabilnych pozycji w wyszukiwarce Google. Czym jest linkbuilding i dlaczego jest tak ważny w SEOopisaliśmy w jednym z poprzednich artykułów na blogu.

Metod zdobywania linków jest wiele. Począwszy od tych automatycznych, kończąc na pisaniu wysokiej jakości artykułów i czekaniu, aż ktoś sam umieści do nich odnośnik, polecając je jako wartościowe źródło wiedzy. Jak jednak szukać wartościowych portali, na których możemy umieścić link czy to poprzez wykupienie publikacji (artykuły sponsorowane), czy to poprzez ręczne umieszczenie komentarza z linkiem lub dodanie strony do bazy firm? Z pomocą przychodzi nam… Google 🙂 Dzięki zastosowaniu odpowiednich zapytań, możemy znaleźć strony, które świetnie nadają się pod budowanie wysokich jakości linków pozycjonujących – i to zupełnie za darmo!…

Więcej dowiesz się u źródła >


Semantyczne słowa kluczowe LSI – metoda na wyższe pozycje w Google

Szukasz nowych metod, które pozwolą Ci poprawić jakość artykułów na stronach www? Chcesz skuteczniej promować swoją domenę? Aby tego dokonać, musisz opanować kilka fundamentów tworzenia contentu. Jednym z nich jest LSI keywords, czyli semantyczne słowa kluczowe. Czym są i jak wykorzystać je w strategii SEO? Sprawdź nasz artykuł!

Semantyczne słowa kluczowe LSI – założenia

LSI to tzw. ,,ukryte indeksowanie semantyczne”. Jest to matematyczna metoda opracowana pod koniec lat 80. XX wieku w celu poprawy dokładności wyszukiwania informacji. Wykorzystuje technikę zwaną dekompozycją wartości pojedynczej do skanowania niestrukturalnych danych w dokumentach oraz identyfikowania zależności między zawartymi w nich koncepcjami…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak mierzyć efekty pozycjonowania, czyli co powinien zawierać raport SEO?

Raport SEO to dokument, który pozwala zweryfikować rezultaty prac prowadzonych dla danego projektu w ramach kampanii SEO, a jednocześnie wskazuje, jak przedstawia się obecna sytuacja witryny. Stworzenie jednego, unikalnego szablonu raportu, który pasowałby do specyfiki prowadzenia każdego projektu, nie jest łatwym zadaniem.

Coraz częściej zdarza się, że klienci zwracają się do agencji o pomoc w rozwiązaniu konkretnej kwestii, np. zwiększenia konwersji dla podstron słabo sprzedających się produktów, wzrostu liczby wysłanych zapytań ofertowych czy sprowadzenia większego ruchu na bloga firmowego. Klienci dokładnie wskazują, na czym im zależy i jakich efektów się spodziewają. Zawarte w raportach informacje powinny więc dokładnie opisywać zadania, jakie podjęliśmy w tym celu oraz ich efekty…

Więcej dowiesz się u źródła >


Jak wykluczyć reklamy w aplikacjach mobilnych

We wrześniu 2018 r. Google wprowadziło duże zmiany w kierowaniu reklam displayowych na urządzenia mobilne. Metoda wykluczania miejsca docelowego adsenseformobileapps.com została wycofana. Dowiedz się, jak możesz wykluczyć aplikacje mobilne w inny sposób.

Zmian jakie wprowadził kalifornijski gigant udoskonalając swój system reklamowy jest wiele. Pisaliśmy o nich we wpisie Nowy ekosystem reklamowy Google Ads. Nie wspominaliśmy jednak wówczas o reklamach zamieszczanych w aplikacjach mobilnych, a dokładniej zmianach jakie w tej kwestii zaszły. Chęć wykluczenia wyświetlania reklam displayowych kiedyś bezproblemowa przynosi obecnie maketerom wiele zakłopotania i trudności. Podpowiemy jak sobie z tym poradzić…

Więcej dowiesz się u źródła >

JAK DZIAŁA GOOGLEBOT?

Zrozumienie tego jak działa Googlebot to klucz do osiągnięcia sukcesu podczas pozycjonowania stron. Bez odpowiedniego dostosowania technicznych parametrów wszystkie działania SEO mogą spalić na panewce. Jak zatem działa robot Google?

CO TO JEST BOT?

Na początku trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie czym tak naprawdę jest bot? W wielkim uproszczeniu jest to program wykonujący zautomatyzowane zadania najczęściej na bardzo dużą skalę. W jednym z naszych poprzednich artykułów opisywaliśmy dokładnie jak algorytmy kształtują internet, a częścią każdego bota jest zestaw algorytmów, które opisują zasady ich działania.  Z kolei we wpisie: „Co to jest Google?” pokrótce wyjaśnialiśmy wedle jakich reguł pracuje robot Google, które to determinują sposób funkcjonowania największej na świecie wyszukiwarki internetowej…

Więcej dowiesz się u źródła >

Big data w marketingu online i jej zastosowanie w analizie danych o ruchu na stronie

Sklepy i serwisy internetowe każdego dnia zbierają duże ilości danych związanych z nawykami, zwyczajami i preferencjami użytkowników. Zgromadzone informacje można analizować, wyciągać na ich postawie wnioski służące do poprawy użyteczności witryny, a nawet tworzyć scenariusze przyszłości, przygotowując się do szczytu sezonu. W analityce internetowej pomagają big data, które nie są już obcobrzmiącym pojęciem, a stają się częścią strategii marketingowej, przynoszącej korzyści w prowadzonym biznesie online.

Czym jest big data? O teorii big data słów kilka

W marketingu termin big data odnosi się do ogromnych, różnorodnych i zmiennych zbiorów danych generowanych przez przedsiębiorstwo, których analizowanie jest skomplikowanym zadaniem, ale jednocześnie może przyczynić się do zdobycia nowej wiedzy pomagającej w rozwoju działalności. Przetwarzane dane mogą dotyczyć m.in….

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA