Optymalizacja strony pod Google – działania techniczne vs. kreatywne
Optymalizacja strony pod Google to szereg regularnie wykonywanych działań mających na celu jak najlepsze przystosowanie witryny do wymagań wyszukiwarki. Najczęściej pierwszym skojarzeniem z optymalizacją strony i pozycjonowaniem są techniczne działania, na przykład poprawa kodu strony i jej struktury. Poza nimi istnieją również niezbędne dla widoczności witryny czynności o charakterze kreatywnym. Obydwa warianty, choć różnią się strategią są potrzebne, a zachowanie między nimi równowagi jest kluczem do osiągnięcia skuteczności w pozycjonowaniu. Przeczytaj artykuł i poznaj efektywne sposoby jak o to zadbać!
Techniczne działania SEO w optymalizacji stron
Przystosowanie strony zgodnie z wytycznymi wyszukiwarki, czyli właśnie optymalizacja, stanowi fundament. Podobnie jak w budownictwie jest on niezbędny do powstania domu, tak w marketingu internetowym stanowi punkt wyjścia do zwiększenia widoczności witryny w wyszukiwarce…
Czytaj więcej na: https://www.eactive.pl
Skupić się na biznesie
Według badań Forrester Research 2/3 typowego budżetu IT w przedsiębiorstwach jest przeznaczane na utrzymanie status quo infrastruktury. W takim układzie często nie ma już miejsca na twórcze działanie z biznesem. Czy tak musi być? Nad tym pytaniem zastanawiali się eksperci Amazon Web Services wraz ze swoimi klientami podczas niedawnego spotkania w Warszawie.
Chmura przyniosła wiele zdobyczy. Również zdemokratyzowała informatykę. Dziś pojawia się wiele innowacyjnych firm, które wypierają tradycyjne przedsiębiorstwa, ponieważ stosując nowe „zasady gry”, potrafią kreatywnie skupić się na rozwoju swojego core biznesu, odchodząc od czaso- i zasobochłonnego zarządzania infrastrukturą IT…
Czytaj więcej na: http://www.computerworld.pl
Trzy zmiany w panelu AdWords, o których musisz wiedzieć
Nowy panel AdWords ma być dostępny dla wszystkich do końca 2017 roku. Ci, którzy mają już do niego dostęp, wiedzą, że panel jest stale udoskonalany i czasem łatwo się z nim zagubić. Jednak wszyscy będziemy musieli się z nim polubić, a przekonać nas do niego mogą zmiany, które zostały wprowadzone w ciągu ostatniego miesiąca.
„Strony docelowe” w nowym panelu AdWords
Pod koniec sierpnia pojawiła się w nim zakładka „Strony docelowe”. W niej możemy znaleźć raport skuteczności poszczególnych stron docelowych, do których kierują nasze reklamy. Może on nam pomóc w ocenie dostosowania stron docelowych do komórek. Przyda nam się to szczególnie w przypadku tych adresów URL, które generują dużą liczbę kliknięć, a nie przynoszą konwersji. Być może takie strony będą potrzebowały poprawek…
Czytaj więcej na: http://k2search.pl
Reklamy targetowane będę w oparciu o emocje? To całkiem możliwe
Wtorkowa premiera iPhone’ów – tradycyjnie już za panowania Tima Cooka – sprowokowała lamenty nad brakiem faktycznych innowacji, z których firma słynęła w czasach Steve’a Jobsa. Ładowanie indukcyjne? Bezramkowy wyświetlacz? Wszystko to już przecież było, a animowane emoji zaprezentowane na przykładzie „kupki” mogło wydać się nieco żenujące. Nie dla wszystkich jednak. Branża marketingowa nie tyle w jednak animoji, ile w ogólnie w technologii pozwalającej na mapowanie ludzkiej twarzy widzi duży potencjał.
Nowe iPhone’y będziemy odblokowywać twarzą, co z pozoru nie brzmi superrewolucyjnie. Wcześniej robiliśmy to za pomocą odcisku palca, co też wywoływało niepokój o kwestie związane z prywatnością i bezpieczeństwem, a Apple potrafiło pokazać, że poważnie je traktuje…
Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com
Jak tworzyć teksty pod SEO na stronę główną, które zachowują charakter ciekawej oferty?
Oczywisty jest fakt, że zachodzi korelacja pomiędzy pozycją w w wyszukiwarce a sprzedażą. Jak wykazały badania Optify w 2011 roku, pierwsza witryna w wyszukiwarce otrzymywała średni współczynnik klikalności 36,4%, druga witryna miała 12,5%, a trzecia 9,5%. Badania wykazują, że im wyższa pozycja w wyszukiwarce, tym więcej osób zapozna się z proponowaną ofertą sklepu czy firmy.
Osiągnięcie najlepszych pozycji w wyszukiwarce jest złożonym i czasochłonnym procesem. Strona musi być odpowiednio zoptymalizowana zgodnie z wytycznymi Google. Optymalizacja jest koniecznym działaniem poprzedzającym właściwe działanie pozycjonowania. Specjaliści najczęściej zmieniają kod źródłowy strony, wypełniają meta tagi i tworzą powiązania między typami stron. Kiedy optymalizacja techniczna jest zostanie wykonana, tworzone są skuteczne treści SEO…
Czytaj więcej na: https://seo.ltb.pl
Popularne mity na temat pozycjonowania
Pozycjonowanie, którego zasady (za sprawą aktualizacji algorytmów Google) zmieniają się niemal cały czas, to trudna praca. Nie tylko dlatego, że odwieczną tajemnicą pozostaje to, co tak naprawdę wpływa na pozycję danej witryny na pierwszej stronie wyszukiwarki – pomocą są jedynie domysły oraz wskazówki od firmy Google – ale także dlatego, że w sieci istnieje wiele różnych sposobów i sztuczek, które taką pozycję obiecują. Co najgorsze: nie zawsze one działają. Aby ułatwić sobie zadanie, warto poznać mity na temat pozycjonowania, które można odnaleźć w Internecie.
1. Pierwsza pozycja oznacza koniec pracy
Dla osób, które nie są obeznane z pozycjonowaniem, może wydawać się, że osiągnięcie pierwszej pozycji w wynikach wyszukiwania to najważniejszy cel, a obecność witryny na tym miejscu to zarazem koniec pracy. Niestety – to popularny mit, ponieważ praca pozycjonera trwa niemal nieustannie…
Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl