Z ostatniej chwili
Optymalizacja zdjęć na stronie www. Narzędzia do badania słów kluczowych. Prowadzenie bloga firmowego – jak zacząć 14 błędów w SEO
Optymalizacja zdjęć na stronie www. Narzędzia do badania słów kluczowych. Prowadzenie bloga firmowego – jak zacząć 14 błędów w SEO

Optymalizacja zdjęć na stronie www. Narzędzia do badania słów kluczowych. Prowadzenie bloga firmowego – jak zacząć? 14 błędów w SEO

Optymalizacja zdjęć na stronie www

Pozycjonując stronę www ‒ poza content marketingiem, optymalizacją kodu strony, linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, pamiętać także powinniśmy o jakości grafik. Prawidłowo przeprowadzona optymalizacja zdjęć jest konieczna i z pewnością zostanie doceniona zarówno przez roboty Google’a, jak i przez użytkowników. Na jakie kwestie należy wrócić uwagę podczas optymalizacji? Poniżej garść wskazówek. Zachęcamy do lektury!

Jak zoptymalizować zdjęcie na stronę www?

Waga grafiki (kb, mg)

Duże pliki graficzne wydłużają czas ładowania strony www, a jak wiadomo, użytkownicy internetu nie należą do zbyt cierpliwych, warto też pamiętać, że Google nie przepada za ładującymi się w nieskończoność stronami.

Tutaj konieczna jest kompresja, czyli zmniejszenie wagi zdjęcia ‒ najlepiej, aby waga grafiki nie przekraczała 150-200 KB. Kompresję przeprowadzić można, wykorzystując różnego typu płatne i bezpłatne narzędzia, między innymi takie, jak TinyJPG oraz TinyPNG. Użytkownicy WordPressa mogą korzystać z pomocy wtyczek…

Więcej dowiesz się u źródła >

Narzędzia do badania słów kluczowych, które warto znać

Pozycjonowanie stron www rozpoczyna się od doboru oraz analizy słów kluczowych, na które twoja witryna powinna być widoczna w sieci. Będzie ci to potrzebne zarówno podczas optymalizacji serwisu, jak i tworzenia treści oraz opracowywania strategii link buildingu. Dlatego sprawdź, jakie narzędzia służą do badania słów kluczowych.

Darmowe narzędzia do badania słów kluczowych

1. Planer słów kluczowych Google

Jednym z podstawowych, a przy tym bezpłatnych narzędzi do badania fraz pod SEO, jest planer słów kluczowych Google. Aby uzyskać do niego dostęp, musisz posiadać konto w systemie reklamowym Google Ads. Tam, w dziale Narzędzia i Ustawienia, znajdziesz sekcję Planer słów kluczowych

Więcej dowiesz się u źródła >

Prowadzenie bloga firmowego – jak zacząć i jakie korzyści można z tego mieć

Jedną z podstaw prowadzenia praktycznie każdej działalności gospodarczej jest dotarcie ze swoją ofertą do jak największej grupy odbiorców. Jeszcze do niedawna stosowano w tym celu bardziej tradycyjne kanały komunikacji, najczęściej reklamy prasowe czy w popularnych mediach, telewizji lub radiu. Dziesięć czy piętnaście lat temu nie doceniano jednak znaczenia Internetu, najważniejszego obecnie nośnika reklamy, którego jedną z zalet jest nieograniczony, globalny zasięg. Stopniowo docierało to do świadomości właścicieli firm, decydujących się na posiadanie swoich witryn w sieci, a teraz warto do nich dołączyć również blog firmowy, umożliwiający nie tylko rozszerzenie tego, co prezentujemy na stronie. Dzięki niemu uda się lepiej dotrzeć do potencjalnych klientów, a nawiązanie z nim bardziej osobistych relacji może skutkować wieloletnią owocną dla obu stron współpracą biznesową.

Blog firmowy – nowoczesne i skuteczne narzędzie marketingowe

Znaczenia dołączenia bloga do swojej firmowej strony nie warto lekceważyć, zrobiło to już wiele firm, czerpiąc z tego naprawdę sporo korzyści. Nie bez powodu jest uważany z jedno z najskuteczniejszych działań, jakie można podjąć, prowadząc kampanię content marketinu, a jego znaczenie docenia już blisko 90% klientów z sektora B2B…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jaki powinien być styl bloga firmowego?

Samo w sobie słowo styl budzi pozytywne skojarzenia. Gdy ktoś ma styl, prezentuje pewne umiejętności, stał się w czymś lepszy od innych. Chociażby „styl gry”: każdy fan futbolu wie, czym wyróżniają się drużyny Pepa Guardioli czy Jürgena Kloppa. Style występują w kulturze i sztuce, ale dużą rolę odgrywają również w języku. I to na nim warto skupić się teraz najbardziej – bo styl dotyczy też firmowego bloga.

Zanim zastanowisz się, jaki powinien być styl bloga twojej firmy, musisz określić cel jego prowadzenia. Może to banał, ale o naprawdę kluczowym znaczeniu. Wybór celu powinien być punktem wyjścia do planowania pozostałych działań związanych z publikowaniem artykułów…

Więcej dowiesz się u źródła >

14 POPULARNYCH BŁĘDÓW W POZYCJONOWANIU – DOWIEDZ SIĘ, JAK ICH UNIKNĄĆ

Pozycjonowanie to długotrwały proces, który składa się z wielu różnych elementów optymalizacyjnych obejmujących między innymi techniczne SEO, jak i tworzenie treści czy linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne. Na drodze do sukcesu i wysokich pozycji w wyszukiwarce stoi jednak wiele pułapek. Poznaj 14 najczęstszych błędów w pozycjonowaniu i dowiedz się, co zrobić, by ich uniknąć i osiągnąć oczekiwane efekty.

PODSTAWY POZYCJONOWANIA – NAJCZĘSTSZE BŁĘDY

1. Błąd w pozycjonowaniu: Rezygnujesz z SEO po 2 miesiącach, bo nie widzisz efektów

Pozycjonowanie to długotrwały proces, który generuje zyski dopiero po jakimś czasie, a nie od razu po wdrożeniu działań. Zazwyczaj pierwszych wyników – w postaci wzrostu widoczności i wzrostu ruchu – można spodziewać się po kilku miesiącach, a wzrostu przychodów nawet po rocznej czy 1,5-rocznej współpracy, co potwierdzają historie naszych klientów. Jeśli szybko zrezygnujesz ze współpracy, może okazać się, że wydałeś pieniądze na marne, a inwestycja zwróciłaby się za jakiś czas…

Więcej dowiesz się u źródła >

Innowacyjny marketing – wychodź poza schematy, by rozwijać swoją markę

Innowacyjny marketing i innowacje marketingowe to mechanizm, który może w krótkim czasie pomóc znacznie podnieść wyniki przedsiębiorstwa na wielu polach. Jak definiowane są innowacje w marketingu? W jakich obszarach można wprowadzać innowacje marketingowe? Przykłady znanych marek wszystko dokładnie pokażą. Zapraszam do lektury!

Świat idzie naprzód, a rynek razem z nim. Czasy, kiedy jedna strategia marketingowa wystarczała na całe życie produktu dawno minęły. Niedawno miałam taką refleksję, że z utrzymaniem się na rynku jest trochę jak z jazdą na rowerze: musisz pozostawać w ruchu, żeby się nie wywrócić. Jedną z taktyk, które pomagają odświeżyć wizerunek i wspomóc marketing produktu jest innowacyjny marketing…

Więcej dowiesz się u źródła >

5 narzędzi do project managementu, które ułatwią Ci zarządzanie projektami i działaniami SEO

W tym wpisie podpowiemy Ci, jak zarządzać projektami SEO i jakich narzędzi używać, aby na bieżąco obserwować efekty i realizację zadań Twojego zespołu SEO. Czytaj dalej!

Jak zarządzać działaniami SEO?

Pierwszy krok i punkt wyjścia do wszelkich działań SEO to audyt SEO i audyt treści. Żeby wiedzieć, dokąd chcesz zmierzać i jak rozwijać widoczność Twojego brandu w sieci, musisz poznać stan obecny i to, jak na ten moment pozycjonuje się Twoja strona, jakie błędy zawiera i co wymaga natychmiastowej reakcji. Znając punkt wyjścia, łatwiej określisz, jakie wyniki udało Ci się osiągnąć dzięki wdrożonym poprawkom. A jest tego sporo. Zduplikowany content, niedziałające linki, brak meta danych i wiele, wiele więcej. Uwierz nam – na każdej stronie WWW jest co robić…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co to jest reklama displayowa?

Co to jest reklama displayowa? Czy to przemijająca moda, czy pewnik w arsenale marketingowca? Ja stawiam na to drugie. Dlaczego? Wyjaśniam w artykule!

Reklamy displayowe znane są w środowisku digital marketingowym nie od dziś. Wykorzystują one siłę obrazu w połączeniu z chwytliwymi hasłami i porywającymi CTA, żeby realizować kolejne cele marketingowe, sprzedażowe i wizerunkowe różnych firm. W artykule odpowiadam na pytania…

Więcej dowiesz się u źródła >

Copywriting – jak wyrobić w sobie umiejętność “lekkiego pióra”?

Jak wyrobić w sobie umiejętność “lekkiego pióra”? Pytanie to jest szczególnie ważne dla wszystkich, którzy piszą: począwszy od copywriterów, poprzez osoby prowadzące funpage, na tych tworzących blogi – kończąc. Do nich kierowany jest właśnie niniejszy artykuł.

W bazie wiedzy SEOgroup znajduje się wiele informacji, jak tworzyć teksty pod SEO. W tym artykule nie skupimy się zatem na tym, jak tworzyć frazy kluczowe. Zamiast tego zwrócimy uwagę jak w szybkim tempie pisać przyjemny i łatwy w czytaniu tekst, oraz co zrobić, żeby pomóc odbiorcy w całości go przeczytać. A ujmując to w prostsze słowa: jak nauczyć się umiejętności “lekkiego pióra”?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Optymalizacja konwersji – 9 skutecznych metod

Optymalizacja konwersji to marzenie wielu firm, które mają swoja przestrzeń w sieci. Optymalizacja współczynnika konwersji na stronie www to jednak nie lada wyzwanie. Co to jest optymalizacja konwersji? Jak ją przeprowadzić? Czego unikać, żeby nie sabotować własnych działań? Zapraszam do lektury!

Duży ruch, niska konwersja – to jeden z największych problemów e-commerce. Praktycznie każdy właściciel zetknął się z nim na którymś etapie prowadzenia działalności. To tak jakbyś posiadał sklep wielkopowierzchniowy, przez który codziennie przechodzą setki klientów, ale nie mógł zarobić nawet na czynsz i wyrzucał większość towaru, bo się nie sprzedaje…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA