Personalizacja wiadomości e-mail wysyłanych klientom – 4 sposoby
Strategia e-mail marketingu może mieć istotne znaczenie dla Twojej firmy. Zobacz, jakie korzyści może przynieść Ci prosta personalizacja wiadomości e-mail.
Czy Twoja strategia marketingowa opiera się na wysyłaniu wiadomości e-mail do dużej bazy klientów? Jeżeli tak, to musisz wiedzieć, że kluczem do sukcesu i zwiększenia np. konwersji w sklepie internetowym jest personalizacja wiadomości e-mail.
Wiele badań wskazuje na to, że spersonalizowane e-maile są zdecydowanie częściej czytane i odbierane, co bezpośrednio przekłada się na sprzedaż oraz zadowolenie klientów.
Jeżeli chodzi o wprowadzenie „osobowości” do wiadomości e-mail, istnieje na to wiele sposobów. Jedne są proste, a inne wymagają głębokiej analizy zebranych danych.
W tym wpisie prezentuję cztery proste sposoby na personalizację wiadomości e-mail, które będą angażować klientów i napędzać Twój e-mail marketing…
Czytaj więcej na: http://mobiletry.com
Wyświetlanie trafniejszych linków do podstron, objaśnień i rozszerzeń informacji
Obecnie użytkownicy szukają informacji na komórkach o wiele częściej niż na jakichkolwiek innych urządzeniach. W tej sytuacji oczekiwania związane z interfejsem mobilnym są wyższe niż kiedykolwiek przedtem. Ponad 65% użytkowników smartfonów oczekuje dziś, że uzyska informacje natychmiast1. Jednak ograniczenia typowe dla urządzeń mobilnych – mniejsze ekrany i dłuższy czas wczytywania stron – często utrudniają wyświetlenie informacji i produktów, których poszukują klienci.
Nowości takie jak rozszerzone reklamy tekstowe już teraz sprawiają, że reklamy mobilne zawierają więcej informacji i są bardziej użyteczne. Stale pracujemy też nad udoskonaleniem rozszerzeń. Planujemy jeszcze w tym miesiącu zmienić sposób wyświetlania linków do podstron, objaśnień i rozszerzeń informacji w reklamach mobilnych…
Czytaj więcej na: https://adwords-pl.googleblog.com
JAK MAKSYMALNIE OBNIŻYĆ CPC W KAMPANIACH ADWORDS?
AdWords jest rodzajem marketingu w wyszukiwarce Google. Użytkownikom wyszukiwarki wyświetlane są w górnych i dolnych wynikach linki sponsorowane. Reklamy AdWords rozliczane są najczęściej w dwóch formach: CPC czyli za każde kliknięcie w przypadku reklamy w wyszukiwarce oraz CPM czyli za liczbę wyświetleń na stronie partnerów.
- W pierwszej formie rozliczenia reklamodawca płaci jedynie wtedy, gdy potencjalny klient poprzez link sponsorowany wszedł na stronę.
- W sytuacji, gdy reklama Adwords wyświetlana jest na stronach partnerów Google AdSense rozliczana jest za tysiąc wyświetleń reklamy lub za koszt wywołania akcji (CPA ), nazywanej inaczej kosztem pozyskania nabywcy. Rozlicza się konkretnie wywołaną akcję jak dokonanie zakupu, czy wysłanie danych do kontaktu.
Podczas planowania kampanii AdWords można ustalić dowolną wysokość budżetu, czy w jakim czasie linki sponsorowane mają być wyświetlane w wyszukiwarce. Mała, średnia czy duża firma może ustalić dogodne dla siebie warunki reklamy w Internecie…
Czytaj więcej na: https://www.ltb.pl
Tak teraz w bankowości prowadzi się kampanie lead generation
Instytucje finansowe były w Polsce prekursorami pozyskiwania tzw. leadów, czyli zapytań zainteresowanych klientów o produkty bądź usługi. A to dlatego, bo jako pierwsze zrozumiały, że w sieci można płacić nie za wyświetlenie reklamy, ale za jej efekt. Równo przed dekadą obserwowaliśmy boom na kredyty hipoteczne i był to czas, kiedy banki niemal wchłaniały każdą liczbę wniosków, które bardzo dobrze przekładały się na sprzedaż ich produktów. Dziś rzeczywistość jest zupełnie inna, celem działań marketingowych nie jest już liczba, ale przede wszystkim jakość leadów złowionych w sieci – pisze Marta Smaga, wiceprezes agencji marketingu internetowego Tomasz Bonek Marta Smaga Sp. z o.o..
Znane wszystkim dobrze narzędzia e-marketingowe odchodzą do lamusa. Co więc działa? Opowiem na przykładzie własnych doświadczeń, a marketingiem internetowym zajmuję się już 15 lat. Gdy kilkanaście lat temu zaczynałam prace nad rozwiązaniami lead generation w jednym z największych portali finansowych, musieliśmy przekonać banki do tego, że warto zainwestować w promocję w sieci…
Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com
5 sposobów na pomiar konwersji formularzy w Menedżerze Tagów Google (GTM)
Prowadząc onlinowe działania marketingowe staramy się dowiedzieć, jak przekładają się one na realizację założonych celów biznesowych. Dla weryfikacji skuteczności kanałów pozyskania ruchu w Google Analytics konfiguruje się cele konwersji. Jedną z najbardziej popularnych konwersji online jest przesłanie przez potencjalnego klienta formularza (kontaktowego, zapytania o produkt/usługę/ofertę itp.). Dobrym pomysłem jest więc rejestracja zdarzenia (celu konwersji) po wysłaniu takiego formularza na stronie. Jednak ze względu na wykorzystanie różnych technologii programistycznych przy budowie formularza oraz sposobie jego wysyłki, konfiguracja celu konwersji nie jest prosta. Przedstawię więc 5 sposobów na poradzenie sobie z tym problemem przy użyciu Menedżera Tagów Google.
Formularz ze stroną podziękowania po wysłaniu
Zawsze przed przystąpieniem do konfiguracji celu konwersji z formularzy wypełnijmy i prześlijmy testowy formularz. Dowiemy się w ten sposób, czy formularz działa, czy posiada walidację oraz co dzieje się po wysłaniu. Ta ostatnia właściwość interesuje nas najbardziej, gdyż wykonana akcja będzie podlegać odpowiednim konfiguracjom w Menedżerze Tagów…
Czytaj więcej na: https://marketingdlaludzi.pl
6 powodów, dla których powinieneś rozszerzyć swoją strategię marketingową o mobile marketing
Prawie 80 proc. osób między 18-75 rokiem życia posiada smartfona, którego sprawdza nawet 200 razy dziennie! Zakupy, komentarze, udostępnienia, wyszukiwanie, szukanie opinii. Sklepy stały się wirtualne, media społecznościowe zmieniły relacje z klientami, a smartfony stały się bronią w rękach konsumentów. Oto 6 powodów, dla których warto rozszerzyć swoją strategię marketingową o działania mobile. Radzi Michał Sołtys, Regional Director Central Eastern Europe w Kwanko.
1) Mobile marketing to nie tymczasowy trend. Jest to kierunek, który już teraz radykalnie zmienia sposób w jaki marki i konsumenci wchodzą ze sobą w interakcję. Tę zmianę potwierdza wiele statystyk i badań.
Oto wybrane:
• Smartfonów i urządzeń podłączonych do sieci jest już więcej niż ludzi na świecie. Badania wskazują, że liczba urządzeń mobilnych rośnie 5 razy szybciej niż liczba ludności…
Czytaj więcej na: https://interaktywnie.com