Jak pisać teksty SEO?
Współczesny Internet w dużej mierze opiera się na różnego typu tekstach, które przekazują treści o funkcji informacyjnej, rozrywkowej czy reklamowej. Spotykamy je niemalże na każdym kroku, szczególnie na podstawie wyników wyszukiwania Google. Idąc tym tropem, możemy rozróżnić trzy rodzaje tekstów, jakie obecne są w zasobach Internetu. Dzieli się je na:
- Teksty niezależne, które tworzone są najczęściej przez samodzielne portale, np. serwisy informacyjne. Skupiają się przede wszystkim na przekazaniu wartościowych treści, bez zwracania uwagi na słowa kluczowe, występujące w publikacjach nastawionych na pozycjonowanie. Pisanie takich artykułów dla portali ma zatem informować oraz dostarczać rozrywkę…
Czytaj więcej na: https://www.widzialni.pl
Bing coraz bardziej popularny
Z raportów finansowych Microsoftu wynika, że popularność Binga rośnie. Wyszukiwarka odnotowała zyski już w trzecim kwartale 2015 r., zaś Microsoft twierdzi, że od tego czasu jej udział w rynku reklamowym, zależnym od popularności wśród internautów, sukcesywnie się zwiększa.
Microsoft pochwalił się wynikami Binga, publikując je na Twitterze…
Czytaj więcej na: http://www.chip.pl
Nagłówki h1, h2 – h6 w HTML5, a kwestia SEO
Ostatnio często spotykam się z błędnym przeświadczeniem – który od ponad roku jest już zdementowany – na temat używania zaawansowanej struktury nagłówków h1,h2 aż do h6 w obrębie outline dokumentu html 5. Jest to ważny aspekt w kontekście nagłówków SEO h1 i nie tylko. Z racji, iż często na swoich szkoleniach czy warsztatach wspominałem o tym, czuje się w obowiązku poinformować jeszcze tych nie poinformowanych o zmianach. Lepiej późno niż…
Nagłówki h1, h2… h6
Nagłówki w HTML czyli tak na prawdę co one znaczą?
Na wstępnie warto zastanowić się jaka jest idea nagłówków w markup’owej strukturze strony. W SEO od dawna mają swoją role w umieszczaniu w nich słów kluczowych. Ale czy to ich prawdziwy sens istnienia?
Strony www służą do prezentacji treści. Tak jak i w książkach papierowych (niezależnie od medium) treść musi mieć sensowny podział na części. Na najbardziej podstawowym poziomie będą to oczywiście akapity, niemniej taki podział jest najczęściej niewystarczający. Dlatego też poszczególne akapity grupuje się w sekcje które następnie zgodnie z praktykami webwritingu okrasza się śródtytułami, które są niczym innym jak nagłówkami h1 po h6…
Czytaj więcej na: https://piestrzynski.pl
Jak pozycjonować grafiki oraz zdjęcia?
Poza ogólnym pozycjonowaniem, mającym na celu między innymi odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi wartościowych treści na stronie, warto zwrócić także uwagę na inne działania, które mogą zwiększyć widoczność firmy w sieci.
Jedną z nich jest opisane przez nas wcześniej pozycjonowanie filmów na YouTube – szczególnie, jeśli video marketing jest strategią z której korzystamy. Drugim rodzajem treści, który także podlega pozycjonowaniu są wszelkiego rodzaju obrazy. Przedstawiamy kilka porad na temat tego, jak pozycjonować grafiki oraz inne obrazy dla lepszej widoczności strony w wyszukiwarce Google…
Czytaj więcej na: https://www.emarketing.pl
7 grzechów głównych popełnianych podczas nadawania firmom nazw
Tak jak w prowadzeniu, tak i w nazywaniu, biznesu popełnić można całą masę błędów. Jest jednak kilka takich, które są błędami pt. „unikać koniecznie”. Jeśli więc już na starcie nie chcesz podciąć skrzydeł swojej marce – unikaj przynajmniej 7 wymienionych poniżej.
W skrócie: jakie są największe katastrofy, które możesz wywołać, nadając nazwę swojej firmie lub marce? Pomijając jedną oczywistość – nie możesz nazwać jej taką nazwą, jaka już jest zarejestrowana – oceny innych błędów pewnie będą różne. Według mnie, 7 najgorszych, namingowych wpadek to:
1. Nazwa myląca merytorycznie
Jeśli Twoja marka produkuje okna, to nie może nazywać się np. lodołamacz. Tak, tak, wszyscy wiemy; są wyjątki – najsłynniejsze Apple nie jest firmą sadowniczą, ale… ono wystartowało wiele lat temu, na bazie unikatowej jak na tamte czasy decyzji namingowej. Nazwa nie musi dawać twojemu odbiorcy informacji o tym, czym się zajmujesz, ale nie powinna też go mylić…
Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl
Rośnie liczba stron AMP w sieci
Google swoimi działaniami podwoiło liczbę stron AMP uruchomionych w Internecie. Obecnie można zauważyć znaczny trend wzrostowy dla stron tworzonych w tej technologii.
Dzięki promocji stron AMP podwoiła się ich liczba. Obecnie dane mówią o ponad 2 miliardach stron AMP umieszczonych na 900 000 domenach. Coraz więcej webmasterów tworzy swoją stronę z zachowaniem zasad AMP…
Czytaj więcej na: https://www.widzialni.pl
„Era Self” – nowy wymiar promocji
Minęło już parę dobrych lat od momentu, gdy tzw. selfie zagościły w naszej przestrzeni osobistej. Dziś już nikogo nie dziwi tłum turystów biegających z kijami, na końcach których noszą umocowane telefony. Czy jednak przypadkiem fraza self nie skrywa przed nami więcej możliwości?
Muszę się przyznać, że gdy piszę o turystach biegających z selfie stickami, to piszę również o sobie. Co więcej, jestem nawet dumnym autorem kilku „produkcji” z mojego osobistego „studia filmowego”, które nazywam Wytwórnią filmów z rąsi.
Gdy jednak wyjdziemy nieco poza wąskie znaczenie słowa selfie, to dojdziemy do tezy, którą chcę dziś postawić. Mianowicie, żyjemy obecnie w czasach, które niezwykle demokratyzują zdolności do samodzielnej promocji zarówno marki osobistej jak i biznesowej – nastała Era Self.
Każdy, kto dziś ma tylko ochotę jest w stanie stać się swoją osobistą agencją marketingową, która pracuje na jego rachunek. Rodzi to oczywiście niezwykle ważny i znaczący skutek w postaci nowych możliwości związanych z budową sieci biznesowych kontaktów lub zdobywania nowych klientów…
Czytaj więcej na: https://premium-consulting.pl