Z ostatniej chwili

Polityka cenowa firmy i jej wpływ na sprzedaż. Piszemy FAQ zgodne z SEO. Google Images usunie linki pełnego rozmiaru. Jak pisać teksty SEO na stronę mobilną?

Odpowiednia polityka cenowa firmy może zwiększyć marżę i napędzić sprzedaż

Nie więcej niż 1/5 firm doskonale radzi sobie z kształtowaniem strategii cenowej. Pozostałe 80 proc. ma w tym zakresie niewykorzystany potencjał – wynika z globalnego badania niemieckiej firmy doradczej Simon Kucher. Właściwie skonstruowana polityka cenowa nie polega na zwiększaniu cen – powoduję maksymalizację marży i napędza sprzedaż. Jej nieodłącznym elementem są promocje, do których przyzwyczajeni są polscy konsumenci. 

Strategia cenowa jest dla firmy bardzo ważnym elementem. Nad tym tematem pracuje zazwyczaj cała firma: prezes coś ustali, marketing coś wymyśli, sprzedawcy ostatecznie dają rabat i sprzedają. Ważne, żeby całość była spójna, a ktoś doglądał tego, co się w firmie dzieje pod tym względem – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Richard Zinoecker, partner zarządzający warszawskiego biura Simon Kucher…

Więcej dowiesz się na: https://mambiznes.pl

FAQ – JAK JE NAPISAĆ W ZGODZIE Z SEO?

Każda marka chcąca dbać o dobre relacje z klientem musi postawić na otwartą komunikację z nim. Służą do tego chociażby profile w mediach społecznościowych, czaty online czy księgi gości. Często stosowanym przez firmy obecne w sieci rozwiązaniem kwestii komunikacji z klientem jest udostępnianie na stronach tzw. FAQ. Jest to zbiór często zadawanych pytań (Frequently Asked Questions), które zebrane w jednym miejscu, wraz z odpowiedziami mają służyć użytkownikom wszelkimi radami i rozwiązaniami potencjalnie nurtujących kwestii. Jak zbudować swój dział FAQ, aby dobrze służył nie tylko userom ale również był przyjazny dla robotów wyszukiwarek?

Jak przygotować pytania do FAQ?

Już na etapie formułowania kwestii, które zostaną poruszone w dziale „Najczęściej zadawane pytania” możemy wiele dobrego zrobić dla swojej witryny i jej widoczności w sieci. Oczywiście podczas wyboru pytań warto kierować się tym, o co faktycznie pytają internauci. Wystarczy więc zrobić szybki research z maila i kanałów Social Media i sprawdzić, które zagadnienia były dla naszych klientów najbardziej interesujące. Spiszmy je lub pogrupujmy w jakieś bloki tematyczne…

Więcej dowiesz się na: http://lepiej-widoczni.pl

Google Images może wkrótce usunąć linki do obrazów w pełnym rozmiarze [AKT]

Getty Images nawiązało współpracę z Google, która ma pomóc nie tylko tej pierwszej firmie, ale przynieść korzyści wszystkim twórcom. Jej owocem ma być wyeliminowanie łatwego dostępu do obrazów w pełnej rozdzielczości z poziomu Google Images.

I to co zapowiadane stało się. Już nie pobierzemy plików w maksymalnym rozmiarze wprost ze strony wyszukiwania w Google Images. Nadal istnieje możliwość wyszukiwania obrazów po rozmiarze i wskazane zostaną te, które mają dostepną wysoką rozdzielczość, ale dostęp do niej to od teraz trudniejsza sprawa…

Więcej dowiesz się na: http://www.benchmark.pl

7 wskazówek jak pisać teksty SEO na stronę mobilną

Z ostatnich trendów, jakie pojawiły się w branży SEO w 2017 roku i przepowiedni specjalistów na nadchodzące miesiące wiadomo, że coraz więcej użytkowników przegląda strony internetowe na swoim urządzeniu przenośnym. Dlatego wyszukiwarka Google nagradza wysoką pozycją te serwisy, które przygotowały zoptymalizowaną wersję mobile swojej witryny. Przewaga mobile nad desktopem ma bezpośredni wpływ na pozycjonowanie stron www, a także na content marketing. Z własnego doświadczenia pewnie wiesz, że zupełnie inaczej czytasz na smartfonie, a inaczej przy komputerze stacjonarnym. Dlatego w dzisiejszym wpisie przedstawimy siedem sprawdzonych metod na to, jak pisać teksty SEO na stronę mobilną.

Zapytania typu “long tail”

Ze względu na to, że urządzenia mobilne umożliwiają wyszukiwanie głosowe, które obecnie stanowią aż 20% wyszukiwań na całym świecie, to zupełnie inaczej formułowane są frazy w Google. Wyszukiwanie głosowe sprzyja zapytaniom typu long tail, dlatego tworząc teksty na stronę mobilną, warto pisać je na zasadzie pytań i odpowiedzi, aby dać użytkownikom dokładnie to, czego szukają…

Więcej dowiesz się na: https://www.eactive.pl

Gmail wyświetli strony AMP, e-mail marketing może czekać niemała rewolucja!

Już wkrótce użytkownicy Gmaila będą mogli wyświetlać linki w e-mailach jako przyspieszone strony mobilne od Google, czyli tzw. AMP.  Oznacza to nie tylko szybsze przeglądanie stron bezpośrednio w kliencie pocztowym, ale także więcej możliwości e-mail marketingu.

AMP for Email, bo tak tę nowość nazywa Google, jest już dostępne w wersji deweloperskiej Gmail. Dzięki nowej funkcji po otwarciu wiadomości zawierającej linki do witryny przystosowanej do standardu AMP, użytkownik będzie mógł przeglądać strony szybko i wygodnie bezpośrednio w kliencie pocztowym…

Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl

Google Lighthouse – recenzja narzędzia

Od 2010 roku szybkość ładowania strony, jest jednym z czynników rankingowych w wyszukiwarce Google. Od lipca 2018 będzie miała również wpływ na wygląd wyników w wyszukiwaniu mobilnym. Jak przygotować się na tę aktualizację? Kiedy możemy powiedzieć, że strona jest szybka?

Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi, za pomocą których możemy zmierzyć prędkość naszych stron. Dziś przyjrzymy się bliżej narzędziu, które podchodzi inaczej do całego tematu, prezentując nie tylko cyfry i wskaźniki, ale próbując przedstawić nam „realne odczucia” użytkowników. Narzędziem tym jest Google Lighthouse.

CZY TO W OGÓLE MA SENS?

Nie wiemy jak mocny wpływ na pozycję witryn ma szybkość ładowania strony. Część osób może nie być przekonana, że jest on na tyle duży, że warto poświęcać czas na optymalizację witryny pod tym kątem. Ale nie możemy zapominać, o jeszcze jednym elemencie, który pozostaje w zależności z szybkością serwisu. Mowa oczywiście o współczynniku konwersji. Szybka dostępność  i użyteczność strony może w znacznym stopniu przyczynić się do zmniejszenia liczby odrzuceń, czy liczby porzucanych koszyków. Argumenty te przemawiają za tym, że jednak warto pochylić się nad tym tematem…

Więcej dowiesz się na: http://semahead.pl

3 sposoby na poprawę sprzedaży bez zwiększania zatrudnienia.

Istnieje przekonanie, że jeżeli firma ma mieć większą sprzedaż i większy zysk, to należy powiększać dział sprzedaży. To wydaje się nawet oczywiste. I ja się z tym zgadzam. Że wydaje się. Prawda jest zupełnie inna. Poprawić sprzedaż, i to znacząco, można tymi samymi siłami sprzedażowymi, jakie już mamy w firmie.

Omówię 3 sposoby, jak to zrobić:

1. Policz koszt pozyskania leada lub sprzedaży  Jak mierzyć wartość kontaktów pozyskanych podczas konferencji czy targów? Jesteśmy ludźmi, mamy emocje, upodobania i przez to czasami zakrzywiamy rzeczywistość. Podjęliśmy decyzję o udziale w konferencji. Było super, poznaliśmy nowych ludzi, dobrze się bawiliśmy, ale… nie policzyliśmy, jaki był realny koszt pozyskania jednego leada lub jednej sprzedaży…

Więcej dowiesz się na: https://sprawnymarketing.pl

Nadchodzi Mobile-First Index Google. Jak przygotować stronę WWW na zmiany?

Od kilku lat obserwujemy trend rosnącego ruchu z urządzeń mobilnych. Specjaliści SEO i osoby związane z branżą marketingu internetowego co roku zapowiadają słynny „rok mobile”. Ciężko określić ramy czasowe, kiedy te przewidywania się spełniły, ale pewne jest, że liczba użytkowników mobilnych przerosła tych desktopowych. To nieuchronnie wymusza na Google zmianę podejścia do konstrukcji algorytmu.

Droga do Mobile-First Index

Ta zmiana odbywa się już od dłuższego czasu. Dawniej, pod uwagę brana była wyłącznie wersja na komputery stacjonarne, oraz szereg czynników rankingowych z nią związanych. W 2014 roku wyszukiwarka Google zaczęła dostosowywać indeks do urządzeń mobilnych. W 2015 wersja mobilna stała się jednym z czynników rankingowych, co zapoczątkowało już prawdziwą rewolucję. Jej zwieńczeniem wydaje się być Mobile-First Index, czyli ustalanie rankingu wyszukiwarki na podstawie mobilnej wersji witryny

Więcej dowiesz się na: https://blog.clearsense.pl

PROFILE I WYBÓR PŁATNOŚCI NA KONCIE GOOGLE ADWORDS

Aby reklamować się w Google AdWords należy ustawić płatności tj. w jaki sposób będzie zasilane konto AdWords o budżet reklamowy. Nasi Klienci mogą wpłacać budżet na kampanię przez agencję Verseo lub bezpośrednio do Google.

Przy tworzeniu konta Google AdWords i ustawianiu płatności należy uzupełnić profil o następujące dane:

  • Kto płaci: imię, nazwisko i adres osoby lub firmy odpowiedzialnej za koszty konta.
  • Forma płatności: zapisana forma płatności wykorzystywana do opłacania kosztów reklamowych.
  • Informacje podatkowe: status podatkowy, kraj i identyfikator powiązany z Twoim kontem.
  • Kontakty: imiona, nazwiska i dane kontaktowe osób powiązanych z profilem.

Dane profilu można też edytować. Jak to zrobić? Instrukcja poniżej…

Więcej dowiesz się na: https://blog.verseo.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA