Skąd brać pomysły na wpisy blogowe?
Pewnie każdy ma takie dni, w których ma ochotę (lub musi) coś napisać na blog firmowy, ale…nie wie jak się za to zabrać. Deadline artykułu się zbliża, pojawia się lekki stres, a pomysłu na content jak nie było, tak nie ma. Jak sobie radzić w takiej sytuacji? Przedstawię dzisiaj kilka źródeł, z których można czerpać pomysły na treść.
O czym piszą inni na blogach firmowych?
Sprawdź, co jest teraz na czasie, o czym pisze konkurencja, w jaki sposób tworzą tematy – to podstawowa zasada pisania artykułów. Nie mówię jednak o powielaniu dokładnie tych samych pomysłów za każdym razem, ale o dużym źródle inspiracji, jakim jest sieć…
Więcej dowiesz się u źródła >Pozycjonowanie strony za pomocą bloga – jak robić to dobrze?
Pewnie niejeden z Was słyszał, że jednym z elementów pozwalających na skuteczne pozycjonowanie strony jest stworzenie bloga. Nie każdy wie, jak można wykorzystać blog do budowania pozycji strony w Google, dlatego przygotowałam pigułkę wiedzy na ten temat.
Kiedy warto prowadzić blog firmowy?
Niektórzy uważają, że prowadzenie bloga firmowego sprawdza się wyłącznie w sytuacji, gdy mamy do czynienia z marką osobistą. Owszem, w takiej sytuacji blog to niemal konieczność, bo pomaga nie tylko pracować na widoczność w sieci, ale również budować wizerunek eksperta w danej dziedzinie…
Więcej dowiesz się u źródła >WIZYTÓWKA GOOGLE – PORADNIK KROK PO KROKU
Wizytówka Google – sprawdź teraz jak założyć – krok po kroku – w darmowym poradniku Verseo!
Prowadzisz firmę. Strona internetowa i konta w social mediach już gotowe, a Ty planujesz kolejne kanały dotarcia do swojego klienta – pomyśl o Google Moja Firma. Wizytówka Google to mus!
Stworzenie wizytówki Google, czyli konta Google Moja Firma, to szansa zarówno dla Ciebie, jak i Twojego potencjalnego klienta, który zapewne wyszukuje niezbędnych informacji o Twoich produktach lub usługach w Internecie. Z jednej strony tak podstawowe narzędzie, z drugiej tak powszechne, że większość Twoich klientów będzie liczyć na to, że z niego korzystasz. Dlatego warto poświęcić chwilę na jej stworzenie. Tym bardziej, że uzupełnione informacje pojawią się zarówno na Mapach Google jak i w wynikach organicznych…
Więcej dowiesz się u źródła >Google Ads. Jak mądrze korzystać z automatów w kampaniach?
Rok 2018 jest uznany przez Google za rok automatyzacji. Wraz z nowym panelem i zmianą AdWords na Google Ads, wdrożono wiele nowych funkcjonalności, ale też usprawniono dotychczasowe. Wszystko po to, aby wspomniana automatyzacja działała jak najlepiej i żeby obsługa kampanii reklamowych była łatwiejsza i przede wszystkim przystępniejsza dla nowych użytkowników.
Google zapewnia, że wykorzystanie maszyny w tym zakresie pozwala rozbudować kontekst wyświetlania reklamy o miliony sygnałów gromadzonych i dostępnych w systemie. Ich uwzględnienie daje pełniejszy obraz dla decyzji, czy wyświetlić reklamę użytkownikowi w danej chwili…
Więcej dowiesz się u źródła >Czy Big Data w marketingu to konieczność?
Dane w naszych czasach to najcenniejszy surowiec i produkt zarazem. Ich liczba rośnie w zawrotnym, nieomal geometrycznym tempie. Tylko w Stanach Zjednoczonych z każdą minutą internet produkuje co najmniej 2,6 miliona gigabajtów danych. Według Capgemini Big & Fast Data: The Rise of Insight-Driven Business do 2020 roku każdy użytkownik sieci będzie wytwarzał 1,7 MB informacji na sekundę. To oznacza, że liczba danych osiągnie poziom zawrotnych 44 trylionów gigabajtów.
Wykorzystują je zarówno banki wraz z całym sektorem finansowym, służba zdrowia, telekomunikacja, edukacja, jak i produkcja. Czerpie z nich zarówno sektor publiczny, jak i prywatne przedsiębiorstwa. Dane stały się również ważnym narzędziem w marketingu oraz PR…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w digital marketingu?
Sfera digital marketingu musi się zmieniać i dostosowywać do trendów w konsumpcji mediów, aby zachować wysoki potencjał. Dziś umożliwia to nowoczesna technologia, w postaci algorytmów sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego.
Specjaliści od digital marketingu muszą sprostać coraz wyższym wymaganiom stawianym ich komunikatom. Jak się okazuje, w tworzeniu skutecznych kampanii coraz częściej pomagają im algorytmy sztucznej inteligencji…
Więcej dowiesz się u źródła >8 narzędzi dla SEO specjalisty, które nie są narzędziami SEO
Każdy szanujący się SEO-wiec wykorzystuje w swojej pracy różnego rodzaju narzędzia, które pomagają mu w codziennych zmaganiach z zadaniami. Od wsparcia przy audytach w postaci crawlerów (Screaming Frog, Sitebulb, Deepcrawl), po kombajny z bazami danych, które wspierają analizy content marketingowe, jak Senuto.
Każdy szanujący się SEO-wiec automatyzuje też i maksymalnie ułatwia sobie pracę.Często posługuje się przy tym narzędziami, które niekoniecznie zostały stworzone specjalnie pod SEO. Poznajmy tych cichych bohaterów, którzy oszczędzają nasz cenny czas i wpływają na naszą efektywność. Oto 8 narzędzi, które nie są narzędziami SEO, ale ułatwiają pracę SEO specjalistów…
Więcej dowiesz się u źródła >Optymalizacja tekstu pod wymagania wyszukiwarki
Słowa mają wielką moc. Chwalą, ranią, sprzedają, informują, recenzują. I choć same świetnie sobie radzą, to potrzebują pomocy, aby stać się nie tylko jeszcze silniejsze, ale przede wszystkim dostrzegane przez odbiorców. Z pomocą przychodzi optymalizacja, czyli ciężka praca nad treścią. Ciężka, ale jakże opłacalna.
1. Treść matką optymalizacji
2. Nagłówki, słowa kluczowe, linkowanie wewnętrzne
3. Adresy URL, czyli „przyjazne linki”
4. Nazwy zdjęć, które mają znaczenie
5. Znaczniki Meta Title i Meta Description – pierwsze wrażenie w wyszukiwarce…
DOBRA FOTOGRAFIA W BIZNESIE LUB NA BLOGU – 3 SPOSOBY
Wizerunek jest mimo wszystko ważny! Czy to wizerunek Twojego bloga, jego design i przejrzystość w przekazie, czy strony biznesowej, produktu, a nawet Twój własny wygląd. Fajnie jest być od czasu do czasu autentycznym na Insta Stories, kiedy w sobotni poranek, bez makijażu i w piżamie mówimy o zepsutej pralce, a dzieci pluskają się w tle w tym, co z niej wyciekło (historia wymyślona, ale różne ciekawe wideo widziałam na Stories, hahaha!). Ale ogólnie, obraz naszej działalności, jak i nas samych kreuje naszą markę blogową lub/i biznesową. Warto więc zadbać o ten wizerunek!
Zacznijmy od tego, co aktualnie jest bardzo na czasie: fotografia. Wykorzystujemy ją na Instagramie, w banerach blogowych, w banerach reklamowych, w postach na Facebooku, itp. Czytaj: w bardzo wielu miejscach! Instagram dziś jest na topie – choć może to się zmienić za rok, a nawet za miesiąc – dlatego warto zadbać o ten aspekt naszej działalności…
Więcej dowiesz się u źródła >