Pozycjonowanie bloga – sesja Q&A
Cześć, zadajecie mi bardzo dużo pytań odnośnie tego, jak prowadzić bloga, jak umiejscowić, na jakie aspekty zwrócić uwagę, jakie testy czasem przeprowadzam. W związku z czym postanowiłem, że takimi informacjami z Wami się podzielę. Zobaczmy, co można z tym zrobić i na co zwrócić uwagę. Tę sesję nazwałem „Pozycjonowanie bloga”, mam nadzieję, że znajdziecie odpowiedzi na pytania, które najczęściej Was nurtują.
Sesja Q&A: Pozycjonowanie bloga – transkrypcja
Gdzie umieścić bloga?
Gdzie umieścić bloga? Jest to bardzo często zadawane pytanie. I możemy to wykonać na trzy różne sposoby. Oczywiście droga główna – jeśli macie bloga, to tu oczywiście nie ma problemu, blog jest jednocześnie stroną główną i jako taki istnieje samodzielnie…
Więcej dowiesz się u źródła >10 tricków growth hackingu dzięki którym uzyskasz jeszcze większy ruch na swojej stronie!
Często tradycyjne metody marketingu internetowego wydają się z perspektywy dzisiejszych czasów, tak dynamicznych i agresywnych, bardzo żmudne i powolne. Czas, który musi minąć, nim pozycjonowanie czy budowanie wizerunku marki zacznie przynosić wymierne korzyści, wydaje się wiecznością. W dodatku przy tak silnej świadomości konkurencji o sile marketingu i jej niezbędności z pomocą przychodzi nam growth hacking. Przedstawiamy dziesięć tricków, które pozwolą uzyskać Ci przewagę nad konkurencją i pozyskać cennego klienta, nim jeszcze reszta stawki zdąży zameldować się na mecie.
1. Twoja strona na pierwszym miejscu w Google w mniej niż 10 minut
Jest to technika która zadaje kłam całej wierze o tym, że nie można umieścić swojej strony w top 10 Google (przynajmniej pośrednio) w czasie krótszym niż choćby jedna doba! Cała sztuczka to kilka kroków które nie zajmą Ci więcej niż 10 minut. Oto one…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak wybrać domenę pod zaplecze SEO?
Pozycjonowanie stron to długofalowy proces prowadzący do zwiększenia widoczności strony internetowej w wynikach organicznych wyszukiwarek. W dużym skrócie możemy powiedzieć, że pozycjonowanie składa się z wyboru odpowiednich słów kluczowych, które użytkownicy wpisują w oknie wyszukiwarki, optymalizacji strony oraz budowania jej popularności na zewnętrznych witrynach internetowych, proces ten fachowo nazywany jest link building.
Jedną z technik związaną z linkowaniem jest tworzenie sieci stron internetowych, nad którymi pozycjoner posiada pełną kontrolę i na których publikowane są linki pozycjonujące. To tak zwane zaplecze SEO, które jest jedną z najlepszych technik na budowanie odnośników zewnętrznych do strony…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak pisać teksty SEO by zwiększyć sprzedaż
Dobrze napisany tekst na stronę internetową powinien spełniać dwa kluczowe warunki. Po pierwsze powinien być wartościowy dla czytelnika. Powinien nieść ze sobą merytoryczną wiedzę, pomóc użytkownikowi w kwestii tematu, którego poszukuje i rzecz jasna powinien być przystępny w odbiorze.
Drugim warunkiem jest odpowiednia optymalizacja pod kątem SEO. Prawidłowo zredagowany tekst powoduje poprawę widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, co przekłada się na potencjalny wzrost ruchu, a co za tym idzie wzrost konwersji. Dzięki temu artykułowi, podpowiemy jak poradzić sobie z drugim warunkiem, a więc optymalizacji tekstu, tak by wymiernie przekładał się na swoją klikalność…
Więcej dowiesz się u źródła >Co to jest Google Trends i czy warto go używać?
Co jakiś czas możemy spodziewać się od Google różnych niespodzianek w postaci aplikacji czy też narzędzi ułatwiających niektóre procesy.
Jednym z takich narzędzi może być właśnie Google Trends. Czym on tak właściwie jest i czy warto go używać? Przeczytaj poniższy wpis i dowiedz się więcej informacji na ten temat…
Więcej dowiesz się u źródła >Pozycjonowanie w dobie panującego COVID-19
Niewidzialny wróg, jakim jest Covid-19, przyniósł nam sporo zmian w życiu codziennym, sparaliżował światową i polską gospodarkę. Wiele osób straciło miejsca pracy, przedsiębiorcy jak lwy walczą o swoje biznesy, a kolejne obostrzenia związane z ograniczeniami wprowadzanymi przez władzę dobijają społeczeństwo.
Brzmi trochę jak apokaliptyczna wizja dotychczas znanego nam kapitalistycznego obrazu świata. Na szczęście ma to też swoje plusy, bo każdy kryzys ma dwie strony medalu. Dzięki trudnej sytuacji wzmaga się w ludziach kreatywność. Nagle okazuje się, że można z czegoś zrezygnować, żeby oszczędzić pieniądze i przetrwać ten ciężki czas. W moim artykule chciałbym się skupić na tych 2 elementach, czyli jak kreatywnie wykorzystać czas, w którym jesteśmy zamknięci w domach i jak poradzić sobie w sytuacji, kiedy budżet na prowadzenie kampanii SEO zmniejszył się…
Więcej dowiesz się u źródła >Linkowanie wewnętrzne – poradnik
Linkowanie wewnętrzne to bardzo istotny czynnik praktycznie każdej strony internetowej. Warto zadbać o odpowiednią strukturę linków wewnętrznych już przy projektowaniu strony czy sklepu internetowego. Jest to również jeden z czynników rankingowych, które algorytm Google bierze pod uwagę. Dlatego też, warto przyjrzeć się temu zagadnieniu bliżej.
Zapraszamy do naszego wpisu, z którego dowiesz się czym dokładnie jest linkowanie wewnętrzne oraz jak prawidłowo je wdrożyć na Twojej stronie internetowej…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak pisać tytuły postów, żeby przyciągnąć uwagę odbiorców?
Tytuł jest jedną z pierwszych rzeczy, którą widzi potencjalny odbiorca Twoich treści. Jest to pierwszy element, z pomocą którego możesz przyciągnąć czytelnika do siebie, dlatego powinieneś wiedzieć, jak pisać tytuły, które pomagają generować ruch na stronie.
Tytuł – dlaczego należy o niego dbać?
Gdy twój odbiorca zaczyna szukać czegoś w Google, to po wpisaniu zapytania dostaje całą listę stron, w których może znaleźć odpowiedź. Elementem, który wyróżnia się najbardziej, jest tytuł, bo jest napisany największym fontem i kolorem niebieskim…
Więcej dowiesz się u źródła >Wielkanoc 2020 = Wielka próżnia w reklamie?
Które polskie marki, mimo trudnej sytuacji, zdecydowały się na wielkanocną komunikację? Jaką strategię zastosowały?
Przegląd i recenzja najlepszych przekazów reklamowych, to coroczna tradycja branży marketingu tuż po świętach. Dzieje się to zarówno w okresie Świąt Bożego Narodzenia, jak i Wielkiej Nocy. W tym roku jest nieco inaczej…
Więcej dowiesz się u źródła >Sitemap. Jak stworzyć mapę witryny w 4 krokach?
Mapa strony to plik XML, w którym znajdują się informacje o stronach, filmach i innych plikach w witrynie oraz o związkach między tymi elementami. Powinny się w niej znaleźć wszystkie linki do stron, które uznaje się za wartościowe i które chcemy, by były widoczne dla Google. Jej stworzenie może przynieść znaczną poprawę w zakresie indeksowania strony. Chcesz wiedzieć, jak to zrobić? Przeczytaj nasz poradnik i stwórz mapę własnej witryny w 4 krokach.
Czym jest mapa strony?
O pozycjonowaniu strony już pisaliśmy. W tym tekście skupimy się dokładniej na jej elemencie, jakim jest mapa strony. Mapa strony jest to plik, w którym znajdują się informacje o stronach, filmach i innych plikach w witrynie oraz o związkach między tymi elementami. Wyszukiwarki takie jak Google odczytują go, by skuteczniej indeksować strony. Mapa informuje Google, które strony i pliki w twojej witrynie są ważne i udostępnia cenne informacje np. o ostatniej aktualizacji czy częstotliwości zmian na stronie. Jest ona swego rodzaju drogowskazem dla Google, który mówi, gdzie i co znajdzie…
Więcej dowiesz się u źródła >