Pozycjonowanie organiczne czy Google Ads?
Między zwolennikami pozycjonowania organicznego w wynikach Google a promotorami Google Ads od lat toczy się zaciekła rywalizacja. Każda ze stron chce udowodnić, że jej działania dają lepsze efekty, są bezpieczniejsze, szybsze i bardziej opłacalne. A jaka jest prawdziwa odpowiedź na te wątpliwości?
Pozycjonowanie organiczne czy Google Ads?
Odpowiedź jest bardzo prosta – to i to! Każde rozwiązanie ma swoje plusy i minusy ale najlepsze wyniki osiąga się łącząc te dwa sposoby promocji w obrębie jednaj dobrze zaplanowanej kampanii. Poniżej kilka dodatkowych informacji…
Więcej dowiesz się u źródła >SEO dla branży edukacyjnej. Jak ją pozycjonować?
W post-pandemicznej rzeczywistości większość biznesów z branży edukacyjnej przeniosła się ze świata offline do online. Konkurencja w internecie rośnie z dnia na dzień. Codziennie pojawiają się tam nowe szkolenia, platformy edukacyjne, trenerzy i coachowie. Publiczne i prywatne uczelnie przeszły na tryb zdalny nauki i pozyskują nowych studentów online. Te nowe rynkowe realia wymuszają na branży edukacyjnej inwestycję w SEO.
Walka o wysokie pozycje w Google wciąż trwa. Jak wygrać tę bitwę i znaleźć się na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania z Twoją firmą?…
Więcej dowiesz się u źródła >Moc linkowania SEO – jak linkować stronę?
Ciekawi Cię, czy linkowanie SEO wciąż ma znaczenie w pozycjonowaniu stron internetowych? Odpowiedź jest prosta – link building niezmiennie stanowi jedno z najważniejszych działań skutecznego pozycjonowania stron internetowych. Wymagania algorytmów Google nieustannie się zwiększają, dlatego ten proces nie należy do najłatwiejszych zadań. Jeżeli chcesz odświeżyć swoją wiedzę na temat linkowania i sprawdzić, dlaczego jest ono tak ważne – zapoznaj się z dzisiejszym wpisem. Znajdziesz tu wszystkie aktualne informacje na wyżej wspomniany temat.
Linkowanie SEO – podstawy
Nie ma wątpliwości, że linkowanie SEO to jedno z trzech najważniejszych działań mających największy wpływ na wyniki wyszukiwania Google. Sama treść dobrej jakości nie wystarczy, by wysoko rankować w SERP-ie. Niezbędnym działaniem jest zbudowanie wiarygodności marki, a to można zrealizować z pomocą innych wiarygodnych witryn w sieci. Zanim przedstawię strategię linkowania, warto poznać jego podstawy…
Więcej dowiesz się u źródła >9 wskazówek na poprawę wskaźników WordPress SEO
WordPress to bez wątpienia najpopularniejszy na świecie CMS, który obsługuje całe mnóstwo witryn internetowych. Jest to również bez dwóch zdań najbardziej przyjazny system CMS pod kątem SEO i jest to jeden z powodów, dla których jest, aż tak popularny. Jest niesamowicie przyjazny dla użytkownika, optymalizacja WordPressa pod SEO jest łatwa do wdrożenia za pomocą fantastycznych wtyczek.
Przygotowaliśmy 9 praktycznych wskazówek, z których dowiesz się jak wypozycjonować stronę WordPress i poprawić widoczność Twojego serwisu. Postępując zgodnie z poniższymi informacjami, dasz sobie szansę na wyprzedzenie konkurencji w rankingach wyszukiwań…
Więcej dowiesz się u źródła >Co to jest feedback i jak go udzielać? Poznaj najważniejsze zasady
Chcesz nauczyć się dawać innym merytoryczną i profesjonalną informację zwrotną? Co to jest feedback i jakie techniki są w nim wykorzystywane? Wskazówki na temat tego, jak dawać feedback, znajdziesz w poniższym artykule!
Feedback – co to jest i dlaczego jest tak ważny?
Feedback jest zjawiskiem coraz bardziej powszechnym, na co dzień wykorzystywanym w kontaktach z innymi. Słowo to pochodzi z języka angielskiego i oznacza udzielanie informacji zwrotnej. Zważywszy na dość długą formę terminu polskiego, najczęściej korzysta się z wersji angielskiej. Do popularnych form feedbacku biznesowego należy oczywiście informowanie pracowników w firmie o ocenie ich pracy. Można wyróżnić feedback pozytywny i negatywny…
Więcej dowiesz się u źródła >Kanibalizacja słów kluczowych a pozycjonowanie
Czym jest kanibalizacja słów kluczowych i jak sobie z nią radzić? Ten wpis przybliży Ci zagadnienie, które może być jedną z przyczyn osiągania słabych wyników przy pozycjonowaniu stron. Po lekturze artykułu będziesz w stanie samodzielnie zidentyfikować zagrożenie oraz zastosować środki, które ograniczą lub całkowicie wyeliminują zjawisko kanibalizacji.
Co to jest kanibalizacja słów kluczowych?
Kanibalizacją słów kluczowych (ang. keyword cannibalisation) w pozycjonowaniu stron internetowych określamy zjawisko, gdzie o wysokie pozycje na daną frazę walczą dwie lub więcej stron. W większości przypadków jest ono szkodliwe i powoduje szereg konsekwencji, które utrudniają lub uniemożliwiają osiągnięcie pożądanego miejsca w Top 10. Zdarzają się również sytuację, kiedy to w SERPach pojawiają się dwie, a nawet trzy podstrony tej samej domeny. Taki przypadek jest niezwykle korzystne i pozytywnie oddziałuje na ruch na stronie z wyników organicznych…
Więcej dowiesz się u źródła >GPT–3 – sztuczna inteligencja w służbie SEO
Część z Was z pewnością już wie o GPT-3, ale niektóre osoby mogą słyszeć to pojęcie po raz pierwszy. Dlaczego warto się tym zainteresować? W jaki sposób będzie można to wykorzystać w swoich działaniach? Czy skończy się SEO, jakie znaliśmy do tej pory? Zapraszam do lektury!
GPT-3 – co to jest?
GPT-3 to nowy algorytm OpenAi (firma Elona Muska), który służy do automatycznego tworzenia treści. Algorytm (a w zasadzie ujmując to dokładniej – model przetwarzający język naturalny) jest na tyle rozwinięty, że w języku angielskim trudno odróżnić tekst napisany przez algorytm od artykułu napisanego przez człowieka!…
Więcej dowiesz się u źródła >5 powodów, dlaczego SEO wymaga czasu
Jeśli to czytasz, zapewne myślisz o tym, że potrzebujesz działań SEO dla Twojego biznesu. Czujesz już, że lepsza pozycja w Google to więcej Klientów i większe zyski. Tylko… dlaczego to musi aż tyle trwać? Zewsząd słyszysz, że to praca na miesiące, a nawet lata, a Ty chcesz efektów tu i teraz. Czy to możliwe, aby inwestycja w SEO w ciągu miesiąca przyniosła Ci wymierne korzyści na lata?
SEO błyskawiczne instant: efekty zobaczysz już po miesiącu!
Widziałeś gdzieś już taki nagłówek? Cóż… To nieprawda. Zwykle nie da się osiągnąć wyraźnych efektów w SEO w tak krótkim czasie. Zupka instant to w sumie też “zupa”, ale jednak… niekoniecznie. Podobnie jest w SEO. “Szybciej” wcale nie znaczy “lepiej”. W SEO nie ma “złotych strzałów”. To po prostu regularna, sumienna, ciężka praca…
Więcej dowiesz się u źródła >