Z ostatniej chwili
Prosty audyt SEO strony internetowej, jak to zrobić Google Moja Firma, nowe opcje. Content jak wpływa na SEO Linki zwrotne, narzędzia

Prosty audyt SEO strony internetowej, jak to zrobić? Google Moja Firma, nowe opcje. Content jak wpływa na SEO? Linki zwrotne, narzędzia

Jak wykonać prosty audyt SEO strony internetowej?

Przeprowadzeniem audytu SEO można nazwać wstępną analizę oraz ocenę strony internetowej pod kątem działań z zakresu pozycjonowania. Najczęściej przyjmuje on formę dokumentu, który przedstawia błędy optymalizacyjne.

Audyt SEO przygotowuje się przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac i stanowi on pewne wytyczne obrazujące, co i jak należy poprawić. Każda firma, która posiada stronę internetową i chce być widoczna w wyszukiwarkach powinna rozpocząć od przeprowadzenia audytu SEO. Wskażemy, na co należy zwrócić uwagę i jak w prosty sposób wykonać audyt SEO naszej strony internetowej.

Narzędzia wykorzystywane do przeprowadzenia audytu SEO

Przedstawiona poniżej lista to tylko podstawowe narzędzia, którymi można się posłużyć do przeprowadzenia audytu SEO. Jeżeli zależy nam na dogłębnej analizie to można sięgnąć po nieco bardziej zaawansowane (często płatne) narzędzia. Aczkolwiek na nic się one nie zdadzą bez posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Dlatego podczas tworzenia tej listy uwzględnione zostaną jedynie te łatwe w zrozumieniu, ale wystarczające do przeprowadzenia prostego audytu SEO

Więcej dowiesz się u źródła >

Google Moja Firma: nowe rodzaje Google Post na wizytówkach

Na pewno wiesz, jak pomocna dla osób szukających Twojego biznesu staje się wizytówka Google. Dzięki niej nie tylko zdobywają one podstawowe informacje kontaktowe na temat Twojej firmy, ale także dowiadują się o aktualnościach. To właśnie z myślą o nich Google stworzyło nowe rodzaje wpisów, które mają pozwolić im być na bieżąco z Twoją ofertą oraz produktami. 

Cztery nowe opcje, które pozwalają przybliżyć Twoje usługi internautom to: Nowości, Wydarzenie, Zaoferuj, a także Produkt. Gdzie je znaleźć na koncie Google Moja Firma? W sekcji tworzenia wpisów na wizytówce…

Więcej dowiesz się u źródła >

DLACZEGO CONTENT MA ZNACZENIE W SEO?

Decydując się na usługę pozycjonowania swojej domeny, wiedz, iż jest to wyjątkowo złożony proces. Etapy realizowania zamierzonych celów i wdrażania optymalizacji są rozbudowane i wymagają czasu. Wynik zatem zależy od kilku składowych. Jednym z tych ważnych aspektów, który w realny i długoterminowy sposób wpłynie na osiągane rezultaty, jest tworzony content na stronie. Co oczywiste, powinien być on również dostosowany do działań realizowanych przez zespół specjalistów SEO.

Pamiętam jak dziś moment sprzed kilku lat, gdy zaczynałam swoich sił jako copywriter. Z pozoru proste zajęcie okazało się poważnym wyzwaniem, którego do dziś się uczę. Dlaczego? Bo tekst na Twojej stronie ma większą moc, niż możesz sobie to wyobrazić. Co więcej, nierzadko, jest to jedna z pierwszych form kontaktu z potencjalnym klientem.

Uzupełniając i redagując usługi pewnego specyficznego e-commerce, dziwiłam się jak tak niespójny opis produktów miał dotychczasową rację bytu. Jako klient czułabym się nie tylko zdezorientowana, ale momentami też – oszukana. Efekt? Napisałam wszystko od nowa, z troski o klienta i o jakość całego contentu na stronie…

Więcej dowiesz się u źródła >


SEO. Za pomocą tych narzędzi sprawdzisz, jakie linki odsyłają do twojej strony

Jeżeli linkują do nas wartościowe serwisy, rośniemy w oczach Google, jeśli nie – możemy zaliczyć spadek. O tym, jak więc analizować jakość prowadzących do nas linków pisze Łukasz Lubiński, performance marketing manager z agencji Zjednoczenie.com.

W prowadzeniu działań pozycjonujących stronę internetową bardzo ważnym punktem jest analiza backlinków, czyli linków odsyłających do naszej strony internetowej. Nie bez znaczenia jest ich jakość, ponieważ jednym z ważnych kryteriów rankingowych stron są właśnie odnośniki prowadzące do strony. W sieci możemy spotkać ogromną liczbę narzędzi służących do analizy linków przychodzących. Szybką i sprawną analizę zapewni nam kilka sprawdzonych narzędzi, które warto wybierać w swojej codziennej pracy…

Więcej dowiesz się u źródła >

Zmiany w Google – ułatwiony dostęp do ustawień prywatności konta!

Miesiąc po tym, jak weszły w życie zmiany w RODO, kiedy wydawać by się mogło, że emocje związane z nowymi przepisami opadły, Google zaktualizował panel, w którym mamy dostęp do wszystkich ustawień Konta Google. Jak czytamy w oficjalnym komunikacieKonto Google jest centrum dowodzenia wszystkimi ustawieniami użytkownika, a od teraz udostępnione zostanie w wygodnej formie, dzięki czemu każdy powinien znaleźć szczegółowe dane szybciej niż wcześniej.

Wygodna nawigacja po Google MyAccount

Konto Google obecnie podzielone jest na zakładki: Strona główna, Dane osobowe, Dane i personalizacja, Bezpieczeństwo, Osoby i udostępnianie, Płatności i subskrypcje. Nawigacja miedzy zakładkami jest banalnie prosta, a zakładki podzielone są na sekcje, które są krótko opisane dla wygody szukania…

Więcej dowiesz się u źródła >


Jak używać Senuto do budowania kampanii AdWords?

Jeśli zerkniecie w tag title na Senuto.com, zobaczycie:

I zgodziłbym się z tym w 100% gdyby nie to, że Senuto doskonale przydaje mi się również podczas budowania kampanii AdWords. W tym krótkim artykule opiszę 7 wybranych metod ulepszania kampanii AdWords danymi z Senuto…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czego nie umieją marketerzy? 5 trendów w marketingu i 15 kluczowych potrzeb szkoleniowych

Do sukcesu potrzebna jest arogancja, a do rozwoju – pokora. Stąd warto od czasu do czasu zadawać sobie pytanie: czego nie wiem? Tym bardziej, że żyjemy w czasach, kiedy zdecydowanie więcej nie wiemy niż wiemy.

To normalne w sytuacji, gdy normą jest ciągła zmiana. Wokół nas dzieje się dużo i dzieje się szybko. Nadążanie za zmianami jest więc wyzwaniem, któremu wcale nie jest łatwo sprostać.

Umiejętności związanych z wykorzystaniem wschodzących trendów, nowych technologii czy wdrażaniem innowacji nie zdobywa się jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. W nowych obszarach nie ma utartych ścieżek. Tu standard dopiero się tworzy. Żyjemy w epoce eksperymentowania i podglądania tych, którym z jakichś przyczyn – nie do końca jeszcze odkrytych i zbadanych – się udało…

Więcej dowiesz się u źródła >

Mowa jest srebrem, milczenie złotem. O potędze ciszy w user research

Badania z użytkownikami (ang. user research) to dzisiaj coraz gorętszy temat. Na rynku rośnie świadomość dotycząca tego, co tak naprawdę przesądza o sukcesie produktu. Kto ma wiedzę, ten ma władzę. Coraz częściej firmy stawiają więc na user research.

Firmy chcą poznać potrzeby i przyzwyczajenia swoich potencjalnych klientów. Jednak aby takie podejście przyniosło oczekiwany skutek, wnioski z badań muszą być naprawdę dogłębne, przygotowane przez ludzi, którzy potrafią odróżnić dane deklaratywne od prawdziwych upodobań i zwyczajów użytkowników. Jak jednak stwierdzić, czy masz do czynienia z dobrym specjalistą? Cóż, po zadawanych pytaniach ich poznacie…

Pytać też trzeba umieć

– Czy podoba się Pani ta strona? Jest przejrzysta? Dobrze się z niej korzysta?
– Tak, bardzo przejrzysta, bardzo dobrze się korzysta, podoba się…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA