Kiedy stosować rel=”author” a kiedy rel=”publisher” na stronie internetowej?
Rel=publisher i rel=author to znaczniki służące do oznaczenia autorstwa opublikowanej treści. Wiele problemów sprawia rozróżnienie tych dwóch meta tagów, dlatego wyjaśniamy, kiedy należy je stosować, aby poprawnie zoptymalizować serwis pod wyszukiwarkę Google.
Stosowanie rel=”author” w kodzie strony
Znacznik rel=”author” służy do oznaczenia autora treści (artykułu, grafiki, wideo) i powiązania jej z indywidualnym kontem na portalu społecznościowym Google +. Po wdrożeniu poniższego kodu w sekcji <head> w wynikach wyszukiwania obok Title, Description oraz adresu URL może pojawić się avatar, imię i nazwisko oraz ilość znajomych w kręgach z Google +…
Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl
Jak włączyć nową wersję Google Search Console
Prace nad nową wersją Google Search Console, jednego z najbardziej podstawowych narzędzi pracy każdego specjalisty SEO, trwają w najlepsze od kilku miesięcy. Wraz z początkiem tego roku, Google udostępnił do oceny efekty swojej pracy. W tym wpisie dowiesz się jak przełączyć się na nowy panel GSC.
Dostęp do nowej wersji Google Search Console
(w wersji BETA) można uzyskać zasadniczo na dwa sposoby. Jeden wiąże się z wejściem do obecnego panelu GSC, drugi z zalogowaniem na maila, do którego jest podpięty narzędzie. Warto przy tym zaznaczyć, że nowy panel może nie być jeszcze dostępny dla każdego. Google sukcesywnie (od początku roku) zwiększa pulę serwisów, które mogą przyjrzeć się nowym sposobom przedstawiania danych, jednak nadal nie oznacza to, że dostęp uzyskał już każdy. Nie oznacza to także, że jeżeli dostęp do nowego panelu uzyskał serwis jednego z klientów obsługiwanych przez agencję, to dostęp do nowej wersji GSC mają wszystkie serwisy przypisane do tego konta. Do tego niestety jeszcze trochę…
Więcej dowiesz się na: http://k2search.pl
O co chodzi z nową wersją Google Search Console?
Stało się! Po kilku miesiącach od zapowiedzi, odświeżone GOOGLE SEARCH CONSOLEwchodzi w etap otwartych beta testów. Już jakiś czas temu Google zaczęło wysyłać do nas tajemnicze maile informujące o możliwości skorzystania z nowej wersji Google Search Console. Co nas czeka w najnowszej odsłonie GSC? Zmian jest sporo, ale czy jest się czym ekscytować? Sprawdźmy to!
Jak skorzystać z nowego GSC?
Zacznijmy od tego, iż NIE WSZYSCY MOGĄ NA TĘ CHWILĘ KORZYSTAĆ Z ZAKTUALIZOWANEGO PANELU GSC. Okazuje się, że możliwość korzystania z nowych funkcji musi być poprzedzona e-mailem zapraszającym. Warto więc sprawdzać na bieżąco konta powiązane z usługą GSC, gdyż to na nie przyjdzie zaproszenie do testowania. Sam email informuje nas o dostępie do nowej “udoskonalonej wersji Search Console, która umożliwia łatwiejsze zarządzanie wyświetlaniem strony w wyszukiwarce”…
Więcej dowiesz się na: https://traffictrends.pl
Jak dodać stronę do featured snippets?
Każdy właściciel strony internetowej dąży do tego, aby jego domena znalazła się na samym szczycie wyszukiwarki Google. Jeszcze do niedawna istniały jedynie dwa sposoby na osiągnięcie tego celu – pozycjonowanie i kampania Adwords. Stosunkowo od niedawna mamy do czynienia z trzecią możliwością, mianowicie z featured snippets.
Czym jest featured snippets?
To nic innego jak „polecane fragmenty z odpowiedzią”, które pojawiają się na samej górze wyszukiwarki Google. Cechują się one oryginalnym formatem, dzięki czemu są jeszcze bardziej widoczne dla użytkownika. W ramce jest umieszczony fragment tekstu ze strony internetowej, opcjonalnie grafika oraz źródło w postaci linku do strony…
Więcej dowiesz się na: https://www.seostation.pl
JAK ALGORYTMY KSZTAŁTUJĄ INTERNET?
Podczas surfowania w internecie nieustannie towarzyszą nam algorytmy. Są one powszechnie wykorzystywane między innymi do tego, aby treści, które przeglądamy były jak najbardziej dostosowane do naszych zainteresowań. Czytasz ten artykuł najprawdopodobniej dlatego, że jeden z algorytmów zasugerował Ci, żebyś kliknął w link, który do niego prowadzi. Dlatego też zrozumienie zasad według, których działają algorytmy jest podstawą do tego, aby skutecznie promować swój biznes w internecie.
Google, YouTube, Facebook, Twitter, Instagram, Allegro, Amazon, Linkedin, Netflix, Spotify wszystkie te platformy bez algorytmów, które nimi sterują nie miały by prawa istnieć. Każdy z tych portali posługuje się własnymi rozwiązaniami, które dostosowane są do potrzeb użytkowników. Dzięki algorytmom możemy poczuć się jakby cały internet wiedział czego dokładnie chcemy. Kupujesz często książki w sklepach online? W takim razie co chwile widzisz reklamy jakiejś nowej powieści pojawiające się na stronach. Myślisz o wakacjach i sprawdzasz oferty biur turystycznych? Za chwile na Twój e-mail zostanie wysłana wiadomość z kodem promocyjnym na lot do Hiszpanii. Pamiętasz ten filmik ze śmiesznym psem, który ostatnio udostępniałeś znajomych? Teraz przez najbliższy tydzień na Youtube będą wyświetlać Ci się same filmiki z psami…
Więcej dowiesz się na: https://www.pozycjonusz.pl
Własny skracacz linków – Skracaj linki samodzielnie
Shortener, skracacz linków, bitly wiele innych nazw. Jedna prosta funkcja. Krótki link który łatwo przepisać do przeglądarki. Oparty na prostym przekierowaniu. Niektórzy używają go do ukrywania źródłowego adresu url. Dzisiaj o tym jak stworzyć swój własny system do skracania linków.
Jeśli masz WordPressa, wystarczy Ci wtyczka…
Więcej dowiesz się na: https://piestrzynski.pl
Ekspansja na rynek niemiecki online? Dlaczego nie!
Niemcy są największym partnerem gospodarczym Polski. W pierwszym kwartale 2017 roku według GUS najwięcej towarów trafiło z Polski właśnie do Niemiec – za ponad 58,3 mld PLN. Wartość eksportu na rynek niemiecki w 2016 roku przekroczyła 50 mld Euro, co odpowiada 27% polskiego eksportu. Jak szacują eksperci z Niemiecko-Polskiej Izby Przemysłowo-Handlowej, robi to już ponad 40 tys. polskich firm.
Co przyciąga polskie firmy na niemiecki rynek?
Wielkość niemieckiego rynku, wysoka siła nabywcza niemieckiego konsumenta oraz jego bliskość to magnes, który przyciąga polskie firmy. Coraz częściej firmy szukają szansy rozwoju swojego biznesu poprzez ekspansję na duże rynki europejskie. Muszą mieć jednak na uwadze, że są to silnie konkurencyjne rynki, wciąż z dużymi barierami wejścia…
Więcej dowiesz się na: https://blog.clearsense.pl
3 mechanizmy psychologiczne, które napędzają content marketing
Współczesny content marketing wymaga interdyscyplinarności. Poza byciem na bieżąco z aktualnymi trendami, skuteczny content marketer powinien posiadać również wiedzę nie tylko z szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. Kluczowa okazuje się również psychologia, która pozwala lepiej zrozumieć drugiego człowieka.
Jeśli poznasz podstawowe mechanizmy sterujące ludzką psychiką, stworzysz lepsze treści i lepiej odpowiesz na potrzeby twoich odbiorców. Zarówno na te podstawowe, związane z poszukiwaniem rzetelnych informacji, jak i na te głębsze, mające za zadanie wywołać silne emocje i motywować do podjęcia określonych działań.
Które trzy teorie psychologiczne najlepiej sprawdzą się w planowaniu strategii content marketingowej?
1.Społeczny dowód słuszności
“Skoro inni mówią, że to jest dobre, to znaczy, że na pewno tak jest” – tak w skrócie przejawia się ten mechanizm. Osoby, które nas otaczają, swoim zachowaniem podpowiadają, jak powinniśmy się zachować w danej sytuacji. Dzieje się tak zwłaszcza w sytuacjach, które są nowe i nieznane…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl
Nie masz pomysłu na tytuł publikacji? Wypełnij puste [pole] – czyli gotowe szablony do tworzenia tytułów
Dobry tytuł to kluczowy element każdego tekstu. Powinien wzbudzać zainteresowanie, dawać realną obietnicę czytelnikowi, być swojego rodzaju „mikrotreścią”. Stanie na „pierwszej linii frontu” wymaga specjalnego przygotowania. Co zrobić w sytuacji, gdy brakuje nam weny i pomysłu na odpowiednie przedstawienie tematu? Warto wykorzystać gotowe szablony do tworzenia tytułów.
Jakie formy tytułów internetowych są skuteczne?
Tworząc tytuł, trzeba pamiętać o kilku kwestiach. Współcześni czytelnicy są wymagający. Intrygujący nagłówek, za którym nie kryje się żadna wartościowa treść, to pierwszy krok do wywołania lawiny negatywnych komentarzy…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl
Instrukcja krok po kroku, co robić, aby Twoje działania w mediach społecznościowych przynosiły rezultaty
Praca w sieciach społecznościowych stała się integralną częścią realizacji udanej kampanii marketingowej. W rzeczywistości SMM to cały kompleks działań online, które pomogą Ci znaleźć rynek, na którym obecna jest twoja grupa docelowa (GD).
A fakt, że twoja GD jest w sieciach społecznościowych, nie możesz nawet wątpić. Dlatego sugerujemy, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak przygotować skuteczną kampanię w mediach społecznościowych i uruchomić ją na autopilocie!…
Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl