Zaawansowany remarketing, czyli jak wyciągnąć więcej z ponownych odwiedzin na witrynie
Zastanawiasz się, czemu użytkownicy na Twojej witrynie rzadko dokonują konwersji? Problem może leżeć w sprowadzaniu niewłaściwych odbiorców na nieodpowiednie strony docelowe. Czytając dzisiejszy wpis dowiesz się, w jaki sposób można poprawić sytuację i znacząco podnieść współczynniki konwersji dzięki zaawansowanym ustawieniom list remarketingowych.
Użytkownik, który powraca na witrynę jest niezwykle cenny. Bardzo często bowiem proces zakupowy składa się z kilku, kilkunastu lub, w przypadku niektórych branż i produktów, nawet kilkudziesięciu odwiedzin poprzedzających konwersję. Doskonale pokazuje to poniższy przykład, gdzie jeden z naszych klientów aż 75% wszystkich przychodów czerpie z transakcji generowanych przez użytkowników…
Czytaj więcej na: https://marketingdlaludzi.pl
Wizytówka Google Maps – jak nie dać się oszukać?
Płatne utrzymanie wizytówek Google Maps to propozycja spotykana dzisiaj przez wielu użytkowników tego dodatku do wyszukiwarki – sęk w tym, iż ta propozycja pochodzi od oszustów. Dzwonią oni do firm, a w ramach ich oferty można usłyszeć informację w stylu ostrzeżenia przed usunięciem firmowej wizytówki Map Google, jeśli nie zostanie uiszczona wpłata na poczet tej usługi o konkretnej wysokości. Co więcej, oszuści proponują opcję ekstra wyświetlania (za ekstra cenę oczywiście) dzięki czemu wizytówka firmy w Google Maps może przynieść wyniki, o których właścicielom firm nawet się nie śni…
Przed takimi telefonami od oszustów – przestrzegamy!
Sprawa jest prosta: każda firma w Google Maps może mieć wizytówkę za darmo, gdyż konto Google Moja Firma to całkowicie darmowa…
Czytaj więcej na: http://blog.seosklep24.pl
Google nagradza reklamodawców wspierających rozwój małych i średnich firm
Lato w pełni – a to kojarzy się nie tylko ze słońcem, plażą, ale i… nominacjami. Ogłaszamy długo oczekiwaną listę agencji i firm nominowanych do nagród w konkursie Premier Partner Awards 2017 w regionie EMEA i jednocześnie potencjalnych kandydatów do nagród globalnych. Pełna lista nominacji jest dostępna tutaj.
W tym roku przyznanych zostanie sześć nagród w takich kategoriach, jak m.in. Search Innovation, Mobile Innovation czy Growing Businesses Online. Dla agencji i firm o statusie Partnera Google Premium, każda nagroda świadczy nie tylko o wysokim poziomie profesjonalizmu i innowacyjności w zakresie marketingu internetowego, ale także o świetnych wynikach wygenerowanych dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw…
Czytaj więcej na: https://adwords-pl.googleblog.com
Reklamodawco! Poznaj 5 kroków, dzięki którym sprzedasz więcej
W czasach, kiedy niemal każda firma posiada swoją własną stronę WWW, a ponadto wiele z nich prowadzi aktywną działalność w internecie, priorytetem staje się znalezienie sposobu na bycie zauważonym. Poniżej przeczytasz, jak promować się w sieci, aby sprzedawać więcej i trafiać wyłącznie do osób zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami.
Po pierwsze: opracować strategię działania
Już na wstępie, czyli podczas budowania strategii kampanii marketingowej, warto pomyśleć o kwestii takiej jak grupa docelowa. Wówczas mamy pewność, że reklama dostosowana będzie do potrzeb potencjalnych klientów, zainteresowanych naszym produktem bądź usługą…
Czytaj więcej na: http://www.evive.pl
Google Posts – jak to działa?
Nowość: Google Posts w Google Moja Firma. Jest już z nami od paru tygodni. Czy korzystałeś już z tej funkcji? Jeśli nie – To koniecznie zainteresuj się tą funkcjonalnością. Czy na pewno wszystko o niej wiesz? Zobacz jak się sprawdza w praktyce. Pozyskaj dodatkowy ruch z wyszukiwarki.
Nową funkcjonalność znajdziesz w panelu Google Moja Firma
Czytaj więcej na: https://piestrzynski.pl