Z ostatniej chwili
Jak korzystać z Google Trends Optymalizacja strony www pod SEO. Jak planować wydatki na content marketing WordPress SEO
Jak korzystać z Google Trends Optymalizacja strony www pod SEO. Jak planować wydatki na content marketing WordPress SEO

Jak korzystać z Google Trends? Optymalizacja strony www pod SEO. Jak planować wydatki na content marketing? WordPress SEO

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Jak korzystać z Google Trends? Zadbaj o skuteczność swoich kampanii marketingowych!

Prowadzenie własnej firmy to nie lada wyzwanie. Aby przedsiębiorstwo sprawnie funkcjonowało właściciele firm muszą sprostać wielu zadaniom, w tym również przygotowaniu kampanii marketingowych. Opracowanie skutecznej kampanii wymaga doświadczenia, ale także znajomości narzędzi, które znacznie ułatwiają i przyśpieszają pracę. Jednym z nich jest Google Trends, którego działanie przybliżę w tym artykule.

Czym jest Google Trends?

Na początku warto wspomnieć czym w ogóle jest narzędzie Google Trends. Jak sama nazwa wskazuje, narzędzie to pozwala zapoznać się z aktualnymi trendami w wyszukiwarce, przez zbadanie popularności słów kluczowych. Dzięki czemu w szybki sposób poznasz aktualne w danym czasie zainteresowania użytkowników Internetu i dostosujesz swoje działania marketingowe do potrzeb odbiorców z Twojego otoczenia, ale i również z całego świata…

Więcej dowiesz się u źródła >

Optymalizacja strony www pod SEO

Aby móc skutecznie pozycjonować swoją witrynę w Internecie, należy zwrócić szczególną uwagę na właściwą optymalizację strony. Jest to jedna z podstaw, której trzeba poświęcić czas, szczególnie na samym początku działań. Często w przypadku fraz kluczowych, które nie są zbyt konkurencyjne, optymalizacja strony internetowej może przyczynić się do poprawy pozycji. Na jakie elementy w takim razie trzeba zwrócić uwagę, żeby wspomóc pozycjonowanie stron internetowych?

Jak znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania?

Sama nazwa SEO, czyli Search Engine Optimization posiada w swojej nazwie „optymalizacja”. Niektórzy mogą się zapytać, co to jest optymalizacja SEO lub na czym polega optymalizacja strony? Można ten proces określić jako działania mające na celu przygotowanie witryny, żeby osiągnęła jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania i jest to tak naprawdę podstawa pozycjonowania stron www. Należy jednak pamiętać, że nie wolno łamać zasad danej wyszukiwarki, więc przed podjęciem działań, najlepiej będzie zapoznać się z wytycznymi, które Google udostępniło jako wytyczne dla webmasterów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak planować wydatki na content marketing?

O czym należy pamiętać podczas planowania budżetu na content marketing? Poznajcie odpowiedź na to pytanie w oparciu o opinię ekspertów oraz najnowsze badanie International Content Marketing Forum.

Inwestycja w wartościowe treści przynosi oczekiwane rezultaty. Nie bez powodu bowiem od kilku lat w świecie marketingu przewija się hasło: content is king. Jednak w jaki sposób dobrze zaplanować wydatki na content marketing? Na które działania powinniśmy przeznaczyć więcej, a na które mniej budżetu?…

Więcej dowiesz się u źródła >

WordPress SEO – poradnik

WordPress SEO czyli pozycjonowanie stron i ich optymalizacja w tym popularnym CMS wiąże się czasem z dość technicznymi zagadnieniami, niemniej jednak nie wszystkie działania SEO muszą być trudne. Część z nich można także wykonać we własnym zakresie. Samo zapoznanie się z kilkoma podstawowymi wskazówkami i ich optymalizacja w witrynie może wpłynąć pozytywnie na pozycję w rankingu Google i odwiedziny na stronie.

Nie trzeba mieć dogłębnej technicznej wiedzy, aby wdrożyć kilka z poniższych technik. Wymaga to jednak poświęcenia czasu oraz przynajmniej podstawowej znajomości tematu. Pozycjonowanie stron samemu na dłuższą metę może być czasochłonne, zwłaszcza jeśli prowadzimy swój biznes, który działa w zupełnie innej branży. Prawdopodobnie wówczas najlepiej zlecić działania specjalistom lub firmie zewnętrznej. Jednak prowadząc blog na WordPress lub gdy dopiero zaczynamy rozwijać swoją firmę, możemy część działań wprowadzić samodzielnie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Wyszukiwanie obrazem w Google – jak korzystać z tego narzędzia?

Wyszukiwanie obrazem w Google to opcja, która może być przydatna nie tylko dla osób zawodowo związanych z branżą marketingu internetowego. To także świetnie narzędzie dla fotografów, twórców internetowych czy grafików, którzy mogą w skuteczny sposób sprawdzić, czy nie są okradani ze swojej twórczości.

Jednak wyszukiwanie obrazem w Google może przydać się każdemu użytkownikowi. Dzięki tej opcji znajdziesz na przykład w Internecie przedmiot, który chcesz kupić. Wystarczy, że zrobisz mu zdjęcie, a w wynikach wyszukiwania zobaczysz podobne wizualnie obrazy produktów. Wyszukiwanie obrazem to opcja, która może przydać się każdemu, dlatego poniżej znajdziesz instrukcje, jak prawidłowo posługiwać się tym narzędziem…

Więcej dowiesz się u źródła >

JAKĄ ROLĘ ODGRYWA PERFORMANCE W SEO?

Performance to zbiór kilku metryk, które przekładają się w sumie na jeden czytelny dla człowieka, przedstawiony liczbowo wynik wydajności strony. A przez wydajność strony internetowej rozumie się zarówno czas jej wczytywania w przeglądarce, jak i wygodę jej użytkowania.

Wydajność strony internetowej jest w zasadzie jednym z najważniejszych czynników decydujących o komforcie jej użytkowania. Od szybkości wczytywania strony zależy bowiem poziom satysfakcji użytkowników, a w konsekwencji również liczba pozyskanych klientów. Badania dotyczące e-commerce wskazują, że wydajność strony ma wpływ na skłonność użytkowników do zakupu. Jedna sekunda opóźnienia w czasie ładowania może skutkować obniżeniem współczynnika konwersji aż o 7% [źródło: https://neilpatel.com/blog/loading-time/] . Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że wydajność strony jest jednym z czynników branych pod uwagę przez Google przy ocenie strony, a co za tym idzie – ma pozytywny wpływ także na SEO…

Więcej dowiesz się u źródła >

Optymalizacja grafiki pod SEO – czym jest i jak ją zrobić?

Pozycjonowanie strony internetowej to długotrwały proces, na który składa się wiele ważnych czynników. Jednym z nich, o którym najczęściej się zapomina, jest odpowiednia optymalizacja wszystkich zdjęć, które publikujesz w swoim serwisie. Jeżeli chcesz osiągnąć wysokie pozycje w Google, to musisz pamiętać, że każdy szczegół ma znaczenie.

Zdjęcia nie tylko skupiają uwagę użytkownika, ubarwiają tekst, przekazują informacje, ale potrafią wygenerować dodatkowy ruch z wyszukiwarki Google, z zakładki Grafika. Dobrze zoptymalizowane grafiki przyspieszają wczytywanie strony, a to również ważny punkt dla algorytmów wyszukiwarki. Im lepiej je przygotujesz tym więcej ruchu na swoją stronę przyciągniesz…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć Jak pozycjonować strony usługowe Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne w SEO – czym jest i co daje

Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć? Jak pozycjonować strony usługowe? Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne w SEO – czym jest i co daje?

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć? Konwersja – …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA