Z ostatniej chwili
SEO copywriting. Co to jest Content Marketing Semantyczne słowa kluczowe. Google przestaje wspierać niektóre raporty z Google Search Console

SEO copywriting. Co to jest Content Marketing? Semantyczne słowa kluczowe. Google przestaje wspierać niektóre raporty z Google Search Console

Czym jest SEO copywriting?

W ofertach pozycjonowania stron internetowych zawsze przewija się pojęcie SEO copywriting. Należy dobrze zrozumieć, na czym on tak naprawdę polega. Stwierdzenie, że jest to pisanie tekstów na stronę internetową jest bowiem bardzo ogólne i tematu nie wyczerpuje. Chodzi o połączenie oczekiwań Twoich, Twoich klientów, a także wymogów wyszukiwarki, co jest znacznie bardziej skomplikowane, niż może Ci się wydawać. Przybliżmy zatem temat SEO copywritingu.

Rozważania na ten temat należałoby rozpocząć od tego, dlaczego potrzebujesz tekstów na swojej stronie internetowej. Pozycjonowanie stron nie jest już tym samym, czym było przed kilkoma laty. Google przez cały czas pracuje nad tym, aby klasyfikować strony w swojej wyszukiwarce w sposób jeszcze skuteczniejszy, bardziej odpowiedni dla użytkowników. Przez cały czas zmieniają się też w związku z tym algorytmy, którymi wyszukiwarka się posługuje. Przełomowa pod tym względem była potocznie nazywana „Panda” z 2011 roku. Od tego momentu coraz częściej zaczęto mówić o „contencie” oraz jego roli w pozycjonowaniu. Wartościowe treści na stronie zaczęły zyskiwać na znaczeniu dla wyszukiwarki Google. Praktyki znane od lat w pozycjonowaniu, takie jak bezpłatne wpisy katalogowe, automatyczne dodawanie linków, jakie można było wykupić w sieci oraz inne, podobne, stały się działaniami będącymi wręcz na granicy ryzyka, na granicy SPAMu i SEO, które może przynieść więcej szkód niż korzyści…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jaki jest ten Content Marketing?

Nie ukrywam, że inspiracją do napisania tego tekstu były dla mnie rozmowy z mniej lub bardziej świadomymi w temacie reklamy internetowej klientami. Słyszę od nich, że próbują zagłębić się w temat popularnego content marketingu, ale większość treści, na jakie trafiają to grafomania, a nie poradniki. Może z moim tekstem będzie podobnie, jednak nie wstydzę się tego powiedzieć.

W wielu artykułach widzę „wskazówki”, czyli słowo, które przeważnie występuje tylko w tytule. Są też hasła z czasownikami: „rób content marketing”, „twórz content” i hasła z przymiotnikami –”przyzwoity content” oraz „angażujące treści”. Fajnie wyglądają, ale co z nich wynika?…

Więcej dowiesz się u źródła >


Skuteczne pozycjonowanie – semantyczne słowa kluczowe

Na pozycję strony w wyszukiwarce Google wpływa bardzo wiele elementów – część z nich jest pod kontrolą właścicieli witryn, a część to algorytmy wyszukiwarki, której sposób działania jest znany tylko gigantowi internetowemu z Kalifornii. Skupmy się zatem na tej pierwszej grupie – co można zrobić, aby samodzielnie spróbować „wypchnąć” stronę na wyższą pozycję w rankingu Google?

Zagęszczenie słowami kluczowymi

Jednym z ważniejszych elementów na stronie, który decyduje o tym, jak wysoko w wynikach wyszukiwania się ona znajdzie, są treści. Liczy się nie tylko ich jakość oraz to, jak bardzo „trafiają” one do użytkowników wyszukiwarki, ale także to, czy content na stronie jest odpowiednio zagęszczony słowami kluczowymi. Niestety nie istnieją żadne oficjalne wskazówki, które odpowiedzą na pytanie, jak wiele fraz powinno znaleźć się w tekście. Pewne jest jednak to, że jeśli będzie ich zbyt dużo, to treść stanie się niewygodna w czytaniu i sztuczna…

Więcej dowiesz się u źródła >

Google oficjalnie przestaje wspierać niektóre raporty z Google Search Console

Tak jak już wcześniej zapowiadało Google, niektóre ze starych raportów z narzędzia Google Search Console zostały usunięte i zastąpione nowymi. Google ogłosiło swój zamiar już nieco wcześniej, a same zmiany zostały wprowadzone 13 grudnia.

Co zostało zmienione?

Stara wersja konsoli jest zbędna ze względu na pojawienie się jej nowego odpowiednika. Google z tego powodu chce pozbyć się niepotrzebnej pracy, jaką musi wkładać w utrzymanie dwóch podobnych raportów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Mierzenie skuteczności kampanii Google Ads przy użyciu konwersji i ROAS

Często pewnie zadajesz sobie pytanie – czy pieniądze zainwestowane w reklamę Google Ads się zwrócą? Czy sklep internetowy zarobił na kampanii? Czasami pośpiech i zbyt wygórowane oczekiwania w krótkim okresie powodują rezygnację. Nie zawsze jednak, wiemy jak patrzeć na dane i na co zwrócić uwagę przy ocenie efektów kampanii. Jak sprawdzić, czy nasza kampania w Google Ads przynosi oczekiwane zyski?

ROAS

Szukając odpowiedzi na to pytanie w pierwszej kolejności trzeba zwrócić uwagę na wskaźnik ROAS (Return Of Ad Spend). Jest to prosty sposób, żeby zweryfikować czy kampania przynosi przychody…

Więcej dowiesz się u źródła >


GoodContent.pl – platforma do zamawiania tekstów SEO

Tworzenie zawartości stron internetowych — różnej jakości tekstów SEO, artykułów czy innych materiałów pisanych nie zawsze jest proste. Dlatego też twórcy stron lub inni zleceniodawcy korzystają z usług copywriterów.  Jednym z miejsc, gdzie w prosty sposób można zlecić napisanie tekstu na dowolny temat, jest portal GoodContent.pl. Przyjrzyjmy się jego cechom, czy warto z niego korzystać zarówno od strony zleceniodawcy, jak i osób piszących teksty.

Rozpoczęcie korzystania z GoodContent.pl

Platforma ma prosty interfejs i umożliwia rejestrację oraz logowanie pod tym samym adresem zarówno dla osób chcących zlecić napisanie jakiegoś tekstu, jak i dla copywriterów…

Więcej dowiesz się u źródła >

CO POWINIEN ZAWIERAĆ MIESIĘCZNY RAPORT SEO?

W swojej karierze zawodowej spotkałem się z wieloma raportami SEO. Od krótkich arkuszy z kilkoma odnośnikami pozyskanymi do witryny, przez rozbudowane dokumenty tekstowe, aż do długich i nic nie wnoszących prezentacji. Bardziej niż forma, liczy się zawartość raportu i to w jaki sposób faktycznie przedstawimy efekty swoich działań. Jakie dane powinien więc zawierać miesięczny raport SEO? Jak przygotować raport, aby był on czytelny dla klienta? O tych i innych zagadnieniach przeczytacie poniżej…

Co powinien zawierać raport SEO?

Przede wszystkim, dobrze przygotowany raport SEO powinien jednoznacznie pokazywać efekty wykonywanej pracy. Na samym początku warto ustalić jakie będą KPI, czyli kluczowe wskaźniki współpracy i w oparciu o nie rozliczać miesięczne działania…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co wpływa na pozycjonowanie strony?

Nie ma jednej gotowej recepty na dobre pozycjonowanie strony w internecie. Jest to złożony proces, na który wpływ ma kilka, jak nie kilkadziesiąt czynników. Działania pozycjonowania zależne są również od indywidualnych predyspozycji takich jak historia domeny, słowa kluczowe, czy treści na stronie internetowej. Dzisiaj opiszemy większość z działań, jakich wykonanie przyczynia się do prawidłowego pozycjonowania, a co za tym idzie poprawienia pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach.

Pozycjonowanie strony internetowej – czym jest?

Pozycjonowanie strony jest złożonym procesem, w jego skład wchodzą takie działania jak; audyt seo, link buliding, content marketing, analityka internetowa, znaczniki google i wiele innych. Wszystko to jest składową procesu, który ma na celu jedno: osiągniecie jak najlepszej pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Po co? Aby dotrzeć do jak największej ilości potencjalnych klientów…

Więcej dowiesz się u źródła >

 

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA