Z ostatniej chwili
SEO, pozycjonowanie, optymalizacji stron na 2019 r. Wizerunek marki w internecie. Wideo online będzie dominowało w 2019 r. Czy warto pozycjonować

SEO, pozycjonowanie, optymalizacji stron na 2019 r. Renderowanie stron w Google. Wideo online będzie dominowało w 2019 r. Czy warto pozycjonować

SEO w 2018 r. i trendy w pozycjonowaniu oraz optymalizacji stron na 2019 r.

Jedną z charakterystycznych cech branży SEO jest duża dynamika zmian zachodzących w otoczeniu oraz w metodach pracy specjalistów i firm w niej działających. Zmiany determinują nowe zachowania użytkowników, warunki narzucane przez algorytmy wyszukiwarek, działania konkurencji oraz stale zmieniające się oczekiwania Klientów. Specjaliści chcący nadążyć za wymaganiami rynku, muszą stale monitorować trendy i na bieżąco reagować na ich korekty. Za nami rok 2018 i kilka istotnych wydarzeń, które odcisnęły swe piętno na branży i/lub wyznaczyły kierunki jej rozwoju w nadchodzących latach.

Pozycjonowanie stron w 2018 r.

Jednym z ważniejszych wydarzeń, na które branża czekała z pewnym niepokojem, była zapowiadana przez Google zmiana w metodologii oceny stron internetowych polegająca na przeniesieniu ciężaru oceny z wersji klasycznej stron na ich wersje mobilne…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zrenderować w Google Search Console dowolną stronę nie będąc jej właścicielem?

Teoretycznie Google nie pozwala nam dziś zobaczyć jak renderuje strony, których nie jesteśmy zweryfikowanymi właścicielami. O ile trudno mi dywagować nt. przyczyn tego stanu (prywatność, ochrona wykorzystania własnych zasobów?), o tyle bywają sytuacje gdy trudno się powstrzymać przed próbą analizy tego, jak Google widzi strony konkurencji albo przyszłego klienta. Bywają też sytuacje, gdzie z różnych przyczyn nie mamy dostępu do konsoli Google domeny, z którą pracujemy, a np. potrzebujemy szybko zaindeksować jakieś zasoby w niej dostępne. Wtedy zamiast podsypywać adresy do indeksacji SWL-em, można prosto ograniczenia konsoli obejść.

Słowem wstępu

Gdzieś na początku swojego rozwoju w branży SEO usłyszałem, żeby śledzić anglojęzyczne blogi, bo zwykle są przed nami 2 kroki. I rzeczywiście – anglojęzyczne źródła stały się dla mnie motorem do szlifowania umiejętności językowych i pozwoliły zdobyć szybciej wiedzę, która nie została jeszcze (publicznie) opisana w polskiej „SEO-blogosferze”…

Więcej dowiesz się u źródła >


Wideo online będzie dominowało w 2019 r. w reklamie internetowej

Wideo online będzie głównym motorem napędowym rynku reklamy online w 2019 r. Co do kosztów emisji, to zauważalne będzie odejście od standardowego modelu na rzecz rozliczeń CPV, gwarantujących płatność dopiero po pełnym obejrzeniu naszych spotów wideo.

Fakt, że użytkownicy chętniej konsumują treści wideo w online nie oznacza śmierci tekstu czy też grafik, ale sprawia że wydawcy chcąc utrzymać, czy też przyciągnąć nowych użytkowników na swoje serwisy, poszukują sprawdzonego tzn. dobrej jakości kontentu, głównie o charakterze newsowym…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy pozycjonowanie przynosi korzyści?

Jak zaistnieć w sieci? Odpowiedzi na to pytanie szuka zapewne każdy, kto startuje z biznesem online lub chce pozyskać nowych klientów przez Internet. Często okazuje się, że na początku drogi biznesowej brakuje funduszy na rozbudowane działania marketingowe, zwłaszcza te skupiające się na rożnych kanałach i zasięgu ogólnopolskim. Czy da się zatem wypromować swoją stronę WWW bazując na ruchu organicznym? Odpowiedź brzmi: oczywiście – jeśli tylko prawidłowo podejdzie się do tematu marketingu.

Na czym polega pozycjonowanie?

Pozycjonowanie obejmuje zarówno działania, podejmowane bezpośrednio na danej stronie internetowej (on-site), jak i poza nią (off-site). Celem tych prac jest doprowadzenie do tego, aby dana witryna internetowa pojawiała się jak najwyżej w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Wówczas istnieje spora szansa na to, że szukający konkretnych rozwiązań użytkownicy będą odwiedzali stronę, a co za tym idzie – korzystali z przedstawionej na niej oferty i wystawiali marce pozytywne opinie…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak optymalizować treści poza stroną?

Większość właścicieli stron internetowych skupia się na optymalizacji wyłącznie treści w obrębie swojej domeny, zaniedbując działania off-site. O ile taka strategia nie jest zła w krótkim czasie, o tyle, jeśli myślimy o długofalowym promowaniu biznesu, powinniśmy uwzględnić w naszym planie również optymalizację treści poza stroną.

Czym są działania off-site?

Prace optymalizacyjne off-site to wszystkie działania pomagające w pozycjonowaniu naszej witryny, ale realizowane na innych stronach (innych niż promowana domena).  Treści  takie mogą zatem być postem na Facebooku, zdjęciem na Instagramie, artykułem na firmowym blogu. Działającym pod innym adresem niż promowana strona, komentarzem użytkownika na portalu z opiniami, wpisem sponsorowanym, informacją prasową czy artykułem na niezależnym portalu…

Więcej dowiesz się u źródła >


Google Assistant speaks Polish – zmiany w pozycjonowaniu?

Doczekaliśmy się. 16 stycznia 2019 Asystent Google przemówił po polsku. Dostępny w opcji mobile dla Androida i iOS oraz na niektórych słuchawkach. Z kolei kierowcy samochodów z Android Auto z pewnością docenią możliwość korzystania z Google Assistant w drodze. Co zyskują użytkownicy i jak zmiany te wpłyną na pozycjonowanie stron www?

Komfort w stylu smart

Koncepcja inteligentnych domów, miast, hoteli czy robotów na dobre zadomowiła się na międzynarodowm rynku technologicznym i nikogo już nie dziwi. Firma Google postanowiła uzupełnić ideę smart o inteligentny system głosowy, który znacznie ułatwia użytkownikom funkcjonowanie na co dzień. Internauci znają już Siri, znają też Alexę czy Cortanę, jednak Asystent Google jest pierwszym systemem dostępnym w języku polskim…

Więcej dowiesz się u źródła >

Preweryfikacja w Google Search Console

O tym, że Google stale zbiera dane o domenach nie trzeba nikogo prawdopodobnie przekonywać. Jeszcze za czasów Google Webmaster Tools, gdy kupiłem używaną domenę to po weryfikacji widziałem co się z nią działo przed moim zakupem.

I nagle Google zmienił zasady, dane zbierane są jakoby dopiero po weryfikacji w Google Search Console. I myślę, że „standardowemu” Właścicielowi domeny to nie przeszkadza. Dla nas czyli osób od SEO taki stan rzeczy bywa wielokrotnie problem, zwłaszcza gdy zaczynamy pracować nas stroną a nikt do tej pory nie używał dla niej GSC. Wtedy mamy wielką pustkę i czekamy na dane…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA