Słowa kluczowe fundamentem pozycjonowania
Marketing opiera się na zrozumieniu ludzkich zachowań i dostosowaniu się do nich w taki sposób, aby dotrzeć do odbiorcy i przyciągnąć jego uwagę. W sieci oprócz odbiorców musimy dotrzeć także do Google i innych dużych wyszukiwarek. W tym procesie niezwykle ważna rolę odgrywają frazy kluczowe, które są zarówno odzwierciedleniem wyszukiwań internautów, sposobem na dotarcie do odbiorcy, jak i narzędziem umożliwiającym budowania wartości w oczach wyszukiwarek.
Tworząc własną stronę internetową warto określić pulę słów kluczowych w początkowych etapach jej planowania. Taka lista fraz kluczowych będzie przydatna przy tworzeniu architektury serwisu oraz przy uzupełnianiu go treściami. Będzie także potrzebna przy pozycjonowaniu witryny oraz określaniu kierunków działań marketingowych…
Więcej dowiesz się na: https://marketingdlaludzi.pl
Bo content jest jak jedzenie – zawsze wracamy do tego, w czym raz się rozsmakowaliśmy
Content is still King? Content to w dzisiejszym czasach jeden z głównych elementów działań komunikacyjnych każdej marki! Bez własnego i ciekawego contentu nie zaangażujesz odbiorców! Wszystko to prawda., ale… Niestety zawsze musi pojawić się jakieś „ale…”.
Dziennie do sieci trafia ponad 2 miliony MB danych – zdjęć, materiałów video, podcastów, relacji na żywo, blogpostów, newsów, quizów itp. itd. Specjaliści powiedzą: angażuj jakością, wyróżnij się pomysłem, mów językiem swojej grupy, bądź twórczy, twórz unikalne treści, pokaż na co Cię stać. I znów to wszystko prawda. Wykorzystaj jednak to, co daje Ci historia – bo content marketing to nie ostatnie 4 lata komunikacji. To historia sprzed prawie 200 lat – a jak wiemy „historia lubi się powtarzać”, zatem niech powtórzy się i teraz…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl
Jak zoptymalizować landing page?
Efektywna strona docelowa w działaniach reklamowych AdWords lub Social Media to klucz do pozyskania większej liczby konwersji. Zasada tworzenia landing page sprowadza się do optymalizacji dwóch elementów – projektu i użyteczności strony. Skuteczność kampanii uzależniona jest od prowadzonych testów A/B, zorientowanych na docelowe osiągnięcie wyższego zwrotu z nakładów na reklamę – ROI.
Zadaniem reklamodawców jest dotarcie do konsumentów poszukujących usług, odpowiadających ich aktualnym potrzebom, za pośrednictwem czytelnego przekazu, angażującego do określonej akcji. Skuteczna strona docelowa jest miejscem, w którym spotykają się oczekiwania potencjalnych klientów z realnym zyskiem usługodawcy. Warto zatem zadbać o wysoki wynik jakości reklam, w którego skład wchodzi analiza trzech czynników, mających znaczący wpływ na wrażenia użytkownika: przewidywanego współczynnika klikalności, trafności reklamy i opinii o stronie docelowej…
Więcej dowiesz się na: http://di.com.pl
Pozycjonowanie w 2018 r. Czy to „być albo nie być”?
Zwolennicy pozycjonowania twierdzą, że bez tego, mało kto wiedziałby o ich ofertach. Przeciwnicy wnoszą z kolei, że optymalizacja w niewielkim stopniu wpływa na wyniki sprzedaży.
Rozbieżne opinie wynikają z błędnego przekonania, że SEO stanowi złoty środek, przyciągający klientów. Rozwijający się rynek sprawia, że w 2018 r. samo pozycjonowanie, choć konieczne, już nie wystarczy, by osiągnąć sukces.
Korzyści płynące z pozycjonowania
Branżowa mądrość głosi: jeśli chcesz coś ukryć, umieść to na drugiej stronie wyników wyszukiwania Google. W końcu, nikt tam nie zagląda. Jest w tym powiedzeniu wiele prawdy – użytkownicy zazwyczaj klikają tylko w kilka pierwszych linków, które wyświetlają im się po wpisaniu zapytania. Dlatego im wyżej strona się pojawia, tym większe szanse, że ktoś na nią wejdzie…
Więcej dowiesz się na: https://rocketmedia.pl
9 sprawdzonych sposobów na poprawę szybkości ładowania strony
Według badań średni czas ładowania strony w Polsce wynosi aż 11 sekund. Tymczasem Google rekomenduje, by otwarcie strony trwało nie dłużej niż 3 sekundy. Jak poprawić szybkość strony i zmniejszyć współczynnik odrzuceń?
Na pewno wielu z was przeglądając strony internetowe natknęło się na witrynę, która ładowała się zbyt długo, co spowodowało wasze zdenerwowanie i w końcowym efekcie zamknięcie karty przeglądarki. W dzisiejszych czasach tworzone są piękne strony, które niestety zawierają coraz więcej rozwiązań, funkcjonalności oraz grafik. Zwiększają one wagę witryny, a co za tym idzie, też czas jej ładowania. W przypadku ładowania się witryny WWW każda sekunda ma znaczenie, ponieważ każda dodatkowa sekunda zmniejsza zadowolenie użytkowników o 16%, liczbę odsłon o 11% i powoduje spadek konwersji o 7% (wg danych z WPEngine). Może się również zdarzyć, że użytkownik już nigdy nie powróci na nasza stronę. Wg ostatnich doniesień również Google będzie przywiązywało coraz większa uwagę do szybkości ładowania strony, o czym opisaliśmy we wpisie Nadchodzi aktualizacja Speed Update…
Więcej dowiesz się na: http://semahead.pl
Dlaczego warto zainteresować się on-page SEO?
On-page SEO to proces optymalizowania naszych postów (bądź stron) pod wyszukiwarki internetowe w taki sposób, aby te pozycjonowały je wyżej. W skład tego procesu wchodzi m.in. linkowanie wewnętrzne, meta tagi, przyjazne adresy URL, odpowiednia optymalizacja strony (również pod telefony komórkowe), czas wczytywania strony i inne. Wszystko to wpływa na naszą pozycję w SERP.
Może najpierw na szybko wyjaśnię, co to jest właściwie jest, gdyż warto znać ten akronim, jako iż przewija się on non stop w artykułach dotyczących SEO. Jest to skrót od angielskiego zwrotu Search Engine Results Page, czyli najprościej mówiąc lista wyników, jakie otrzymujemy, po wpisaniu danego hasła w wyszukiwarkę. Albo jeszcze prościej – wyniki wyszukiwania. Można o tym napisać osobny artykuł i na pewno jeszcze kiedyś do tego wrócimy…
Więcej dowiesz się na: https://dailyweb.pl
Nad czym w marketingu musimy jeszcze popracować?
Większość firm, nie mówiąc o agencjach marketingowych, uważa się za kreatywne i nowoczesne organizacje, które nadążają za wciąż zmieniającymi się trendami. Jednocześnie przeciętne przedsiębiorstwo inwestuje w rozwój technologii usprawniających procesy marketingowe jedynie 5% swojego budżetu.
Działania marketingowe zwykle prowadzone są na wielu różnych kanałach, a największą trudnością jest zarządzanie nimi w efektywny sposób, do czego niezbędny jest stały wgląd w prowadzone działania i mierzenie ich efektów.
Prorok codzienny
Dzięki systematycznej cyfryzacji procesów wewnątrz firmy jesteśmy w stanie w łatwy sposób zapewnić sobie dostęp do wszystkich niezbędnych informacji. Jednak optymalizacja to nie tylko cyfryzacja — to także eliminowanie rzeczy zbędnych, usprawnianie pracy i komunikacji, aż do przewidywania zmian i rozwoju. Jeśli chodzi o ten ostatni aspekt, z doświadczenia wiem, że szczególnie dla marketingu jest to kluczowe…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl
Szczepionka przeciwko brakowi zaangażowania
W środowisku przesyconym konkurencją oraz automatycznym odruchem odmawiania u klientów olbrzymią wagę mają nasi pracownicy, którzy potrafią przekonać do siebie i tego, co reprezentują. Mówiąc wprost – dobrzy sprzedawcy są na wagę złota. I często tyle właśnie kosztują!
Firmy prześcigają się w budowaniu motywacji i lojalności pracowników – by podjęli pracę, pozostali w niej dłużej niż rok, a potem rozwijali swój portfel, zamiast z niego po prostu korzystać. Prowizje, marketing, narzędzia czy wreszcie benefity pozapłacowe – wszystkie te rozwiązania są skuteczne i rzeczywiście budują motywację – choć pozostaje pytanie: na jak długo?
Zwiększenie motywacji
Czy to da się zmienić? Czy są inne narzędzia, które pomagają w podtrzymaniu motywacji, lojalności? Na pewno, ale czy jest to leczenie objawów, czy choroby?…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl
Czym są reklamy Google AdWords?
W dzisiejszym artykule wyjaśnię czym są reklamy Google AdWords, gdzie się wyświetlają, jaką mają możliwości i zastosowanie. Przybliżę również najczęściej używaną terminologię oraz omówię najpopularniejsze typy kampanii.
Google AdWords to system reklamowy firmy Google wyświetlający reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google oraz reklamy graficzne w sieci reklamowej. To najogólniejszy podział kampanii według typów reklamy. Według samej klasyfikacji Google należałoby ponadto uwzględnić jako osobne typy: reklamy aplikacji, reklamy wideo oraz kampanie produktowe…
Więcej dowiesz się na: http://delante.pl
Przyczyny niepowodzenia kampanii reklamowych
Inwestujesz budżet w kampanię, a ona nie przynosi efektów? Zastanawiasz się dlaczego? Istnieje wiele czynników, które mogą spowodować, że nasza kampania zakończy się porażką. Stosując pewne procedury możemy jednak zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu – polecamy w pierwszej kolejności zadbać o te czynniki, które od nas zależą. Nie zawsze da się przewidzieć zachowania konsumentów, ale zawsze da się rzetelnie i dokładnie zaplanować i prowadzić promocję w sieci.
Poniżej przedstawiam listę najważniejszych czynników, które bezpośrednio wpływają na nasze działania.
BRAK OKREŚLONYCH CELÓW
Określenie celów dla naszej kampanii jest pierwszy i najważniejszy krok planowania. To właśnie dzięki celom możemy weryfikować czy nasze działania przynoszą efekt. Dodatkowo na podstawie większych celów jesteśmy w stanie ustalić i mierzyć mikrokonwersje, czyli działania o mniejszej wartości, ale związane z naszymi głównymi celami. Dla sklepów internetowych mikrokonwersjami będzie rozpoczęcie transakcji poprzez dodania do koszyka, odwiedzenie konkretnych podstron z produktami czy spędzenie określonego czasu na stronie…
Więcej dowiesz się na: https://when.pl