Google wycofa starą wersję interfejsu AdWords jeszcze w tym roku
7 maja Google ogłosiło całkowite wycofanie starej wersji panelu AdWords. Informacja została opublikowana na oficjalnym blogu AdWords przez Jerry’ego Dischlera, wiceprezesa ds. Zarządzania produktem. Nowa wersja AdWords, wdrażana od sierpnia 2016 roku, spotkała się z niechęcią niektórych użytkowników.
Przyzwyczajeni do dotychczasowego wyglądu długoletni użytkownicy nie zawsze odnajdywali się w nowym widoku funkcjonalności. Samo Google chwali się, że nowe rozwiązania z zakresu UX w AdWords wynikają z propozycji samych użytkowników…
Więcej dowiesz się na: http://www.the-first.pl
Angażujący content marketing – od czego zacząć i jak to robić dobrze?
Content marketing to tworzenie treści angażujących, ciekawych, potrzebnych naszym klientom, który ma nam przynieść wiele korzyści, ale przede wszystkim budować wizerunek, sprzedaż i lojalność. Do tego momentu w zasadzie wszystko się zgadza – mamy więc poradniki niemal do wszystkiego
Przepisy przygotowywane przez każdego producenta AGD, ale również sklepy czy dyskonty, materiały video „jak zrobić?” w dowolnie wybranej kategorii, o autorskich postach w kanałach social media czy wykorzystaniu contentu fanów (user gernerated content) nie wspominając. Wpadamy w pętlę coraz lepszych, śmielszych, wyjątkowych i bardziej innowacyjnych pomysłów na content, który przynosi coraz mniejsze efekty, bo… ich odbiorca, a nasz klient to coraz bardziej wymagająca jednostka…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl
AUTOMATYZACJA REKLAM PRZY WYKORZYSTANIU PLANU ASORTYMENTOWEGO W DOUBLECLICK SEARCH CZĘŚĆ 2
W poprzednim artykule przedstawiliśmy podstawowe informacje, mające na celu wprowadzenie czytelnika w świat automatyzacji kampanii Adwords przy wykorzystaniu planu asortymentowego w DoubleClick Search.
Rozpoczynając przygodę z aktualnym planem asortymentowym IMv2 (Inventory Management wersja 2), warto zapoznać się z dobrymi praktykami, które mimo dynamicznie zmieniającej się oferty produktowej, pozwolą Ci wykorzystać pełnię możliwości, jakie zapewnia automatyzacja procesu tworzenia kampani, grup reklam, tekstów reklamowych i słów kluczowych. Jedną z jego niezaprzeczalnych zalet jest tworzenie kampanii precyzyjnie kierowanych do odbiorców za pomocą danych z plików produktowych…
Więcej dowiesz się na: http://blog.salestube.pl
Google News: integracja z aplikacją Kiosk, karta Dla Ciebie i sztuczna inteligencja dobierająca treści
W trakcie Google I/O 2018 gigant z Mountain View zapowiedział zmiany, które pojawią się również w Google News. Wiadomości doczekały się modyfikacji, które z pewnością można zaliczyć na plus. Wprowadzono kartę Dla Ciebie, na której znajdziecie pięć ważnych informacji ze świata. Nie zabraknie także nowego formatu o nazwie newscats.
Google News doczekało się dużych zmian, o czym plotkowano jeszcze przed Google I/O 2018. W trakcie wczorajszej konferencji potwierdzono, że Wiadomości rzeczywiście są w trakcie odświeżania i zmiany są już wdrażane. Mają pojawić się na 127 rynkach w ciągu najbliższych kilku dni…
Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl
Machine Learning w kampaniach Google AdWords pomoże zmaksymalizować konwersję
Google stawia na sztuczną inteligencję i automatyczne rozwiązania, które pomagają oszczędzić czas oraz zwiększyć efektywność podejmowanych działań promocyjnych. Nowości obejmą także kampanie AdWords – wprowadzone zostają nowe kampanie produktowe wykorzystujące machine learning.
Kampanie produktowe zoptymalizowane na osiąganie celów
Nowe kampanie produktowe oparte o uczenie maszynowe będą nastawione na maksymalizowanie wartość konwersji…
Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl
Pierwsze kroki z AdWords, czyli 5 wskaźników, które musisz znać!
Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z reklamami Google, pewnie zastanawiasz się, jak sprawdzić skuteczność prowadzonych kampanii. W artykule tym znajdziesz najważniejsze wskaźniki AdWords, które pomogą Ci w ocenie efektów płatnych działań.
1. CTR
To liczba kliknięć reklamy podzielona przez liczbę jej wyświetleń. Czyli mówiąc inaczej: dostajesz informację, jak często użytkownicy wyszukiwarki klikali w naszą reklamę, gdy ta była wyświetlana…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl
Ile kosztuje pozycjonowanie, a ile kosztuje SEO?
O tym, jak ważne jest pozycjonowanie, wie dziś niemal każdy właściciel serwisu i sklepu internetowego. Bez pozycjonowania, strona internetowa znacząco traci w wynikach wyszukiwania, a przedsiębiorca traci potencjalnych klientów z organika. Pozycjonowanie oznacza jednak spore koszty. Czy można je zredukować? Ile kosztuje pozycjonowanie strony? Na to pytanie odpowiedź znajdziecie poniżej!
Czy pozycjonowanie musi być drogie?
W sieci dostępnych jest wiele narzędzi, które pozwalają na samodzielne przeprowadzenie technicznego audytu SEO strony za darmo lub za niewielką opłatą. Czy warto z nich skorzystać?…
Więcej dowiesz się na: https://seo.zgred.pl
Co zrobić z godziną tygodniowo na seo?
W przeprowadzonej ostatnio wśród moich subskrybentów ankiecie, padło pytanie:
“Mam godzinę tygodniowo na SEO i robię tylko najważniejsze… SEO to ogromny temat można pchać ten wózek na tysiąc sposobów. Zawsze jednak są ograniczone zasoby żeby się tym zająć. Co byś robił – np. top 5 rzeczy jeżeli miałbyś ograniczone zasoby .” – (cytat w oryginalnej formie)
Muszę przyznać, że brak czasu był problemem najczęściej pojawiającym się w odpowiedziach co wcale mnie nie dziwi, bo prowadząc własną firmę masz wiele obowiązków i z pewnością chciałbyś zająć się też seo, ale niestety brakuje Ci na to czasu. Dzisiaj postanowiłem zająć się tym tematem i dać Ci odpowiedz na pytanie co możesz zrobić przez godzinę tygodniowo z pozycjonowaniem Twojej strony…
Więcej dowiesz się na: https://www.blog.gdaq.pl
10 aspektów SEO, o których musisz pamiętać zmieniając stronę
Proces zmiany strony internetowej dla jej właściciela często wiąże się głównie z zaprojektowaniem, podmianą oraz delektowaniem się jej nowym designem. Niestety często zdarza się, że w natłoku pracy webmasterzy lub agencje tworzące stronę zapominają o kilku kwestiach związanych z SEO, czego konsekwencją jest spadek pozycji, a co za tym idzie ruchu z wyszukiwarek. Dziś postaramy się przedstawić aspekty na jakie trzeba zwrócić uwagę przy wdrożeniu nowej strony internetowej.
Na samym początku należy dodać, że każdy przypadek jest inny i często nie unikniemy minimalnych spadków w początkowym okresie. Jednak wykonanie poniższych czynności zminimalizuje negatywny efekt, a umiejętna optymalizacja pozwoli na stabilny wzrost w przyszłości…
Więcej dowiesz się na: https://seo.zgred.pl
LEPIEJ NAPISAĆ 1 DŁUŻSZY TEKST CZY 10 KRÓTSZYCH: CZYLI CZY ZAWSZE JAKOŚĆ JEST WAŻNIEJSZA OD ILOŚCI?
Według raportu „Content Marketing in Europe, 2016” sporządzonego przez HubSpot, 21% marketerów uważało content marketing za najbardziej efektywną kosztowo technikę promocyjną, a aż 67% z nich z roku na rok produkowało coraz więcej treści.
To połączenie skuteczności contentu i ogromnych chęci wykorzystania go w swoich działaniach, skutkuje obecnie coraz większym przesyceniem rynku. Z jednej strony wiemy, że content działa i chcemy z niego korzystać, z drugiej, słyszymy coraz częściej o takim zjawisku jak content shock – ograniczona grupa docelowa naszych odbiorców nie jest już w stanie skonsumować tak wielkiej ilości treści i coraz trudniej dotrzeć nam z naszymi tekstami do użytkownika! Zatem…
Więcej dowiesz się na: http://promotraffic.pl
Pozycjonowanie nie zawsze musi być drogą usługą. Trzeba jednak trafić na uczciwego specjalistę który wyceni odpowiednio usługę.
Nowa wersja interfejsu jest o wiele bardziej intuicyjna. Nadal jednak nie nadaje się do planowania rozbudowanych kampanii. Wtedy lepiej wybrać Express.