Z ostatniej chwili

Strona internetowa, a pozyskiwanie klientów? Google Analytics, wyrażenia regularne. Content na lata 2017/2018. Wydatki na reklamę w 2018 r.

Jak pozyskać klientów dzięki stronie internetowej? – poradnik

Sprawdź, jak pozyskać klientów dzięki stronie i zachęcić ich do kontaktu. Wprowadź poniższe wskazówki oraz zyskaj więcej korzyści z posiadania strony.

W obecnych czasach strona internetowa odgrywa niebagatelną rolę w funkcjonowaniu danej marki. Samo jej posiadanie pozwala poszerzyć horyzonty oraz otworzyć nowe możliwości. Można na niej prezentować ofertę, dotychczasową działalność w branży, czy też tworzyć treści blogowe dla czytelników. Zatem może stanowić doskonałe źródło nowych klientów.

Sprawdź, jak pozyskać klientów dzięki stronie oraz jak generować więcej zapytań od odwiedzających odbiorców

Czytaj więcej na: http://mobiletry.com

WYRAŻENIA REGULARNE W GOOGLE ANALYTICS

Czym są wyrażenia regularne i jak je stosować w narzędziu Google Analytics? Kiedy pracujesz na dużych zbiorach danych w narzędziu analitycznym Google wyrażenia regularne stają się nieocenioną pomocą – pozwalają na przyspieszenie niektórych działań i ich znaczne uproszczenie. Przyjrzyjmy się im więc z bliska.

Co to są wyrażenia regularne w GA?

Wyrażenia regularne w Google Analytics rozumiemy jako szereg wyszczególnionych znaków, które odpowiednio użyte wyrażają intencje użytkownika podczas pracy nad zbiorami danych. Są szczególnie przydatne w zaawansowanych działaniach w tworzeniu filtrów, celów czy segmentów. Ich użycie określa zakres danych, których zastosowanie przez narzędzie analityczne jest przez użytkownika pożądane…

Czytaj więcej na: http://lepiej-widoczni.pl

Content 2017/2018: biznes, strategia i kreatywność

W 2017 roku content marketing wkroczył do planów biznesowych i wyszedł poza ekrany komputerów. Co czeka nas w roku 2018?  

#1 Strategiczne podejście

Najsilniejszym trendem w content marketingu ostatnich lat, który szczególnie nasilił się w 2017 roku, był nacisk na strategię. Koniec z postowaniem na chybił trafił, czas na przemyślane działania.

W roku 2016 aż 77% przedsiębiorstw deklarowało posiadanie mniej lub bardziej sformalizowanej strategii contentowej. W roku 2017 ten odsetek z pewnością wzrósł, jednak na liczby będzie trzeba poczekać do pierwszego kwartału 2018. Skąd to nagłe zainteresowanie planowaniem?…

http://www.novem.pl/blog/content-20172018-biznes-i-kreatywnosc/

Czytaj więcej na: http://www.novem.pl

Google Analytics: E-commerce

Prowadząc swój sklep internetowy ciężko obejść się bez informacji, jakie produkty najczęściej są kupowane, co wzbudza największe zainteresowanie czy ile wizyt rzeczywiście prowadzi do konkretnej konwersji. Jak szybko zdobyć odpowiednie dane, aby skutecznie zoptymalizować swoje kampanie?

Naprzeciw tym potrzebom, wyszedł Google Analytics, który zawiera moduł e-commerce będący zbiorem raportów, które przedstawiają zgromadzone informacje dotyczące transakcji oraz zakupów na naszej stronie internetowej. Oprócz nich, w raportach e-commerce znaleźć możemy także dane przedstawiające średnią wartość zamówienia, współczynnik konwersji e-commerce, czas do zakupu oraz wiele innych informacji…

Google Analytics: E-commerce

Czytaj więcej na: https://www.silesiasem.pl

Jak zmienią się wydatki na reklamę w 2018 roku?

Zenith przygotował prognozy dla rynku reklamowego w Polsce i na świecie na rok 2018. Analiza pokazuje m.in, że wydatki na reklamę online wciąż rosną z dwucyfrową dynamiką, a te przeznaczane na telewizję po raz pierwszy od lat spadają.

Agencja mediowa Zenith zaprezentowała kolejną analizę rynku reklamowego w Polsce. Wynika z niej, że jego wartość wzrośnie o 2%, a suma wydatków na reklamę zamknie się na koniec roku w kwocie 7,043 mld złotych netto. W 2018 roku zaś rynek reklamowy będzie rósł z nieco niższą dynamiką − spodziewany jest wzrost o 1,9% − i na koniec roku osiągnie wartość 7,177 mld PLN netto. Jakie prognozy zaprezentowano dla poszczególnych mediów?…

https://socialpress.pl/2017/12/jak-zmienia-sie-wydatki-na-reklame-w-2018-roku/

Czytaj więcej na: https://socialpress.pl

Jak obudzić uśpionych klientów?

Specjaliści odpowiedzialni za działania wsparcia sprzedaży z roku na rok coraz boleśniej przekonują się, że pozyskanie nowego klienta jest związane z wielokrotnie większymi nakładami finansowymi, niż aktywizowanie już posiadanego.

Dodatkowo w dobie wchodzenia w nowy model ekonomii — ekonomii subskrypcji, a nie jak dotychczas posiadania, na znaczeniu zyskuje stałe utrzymywanie pozytywnych relacji z nabywcami. Kluczowe jest nieustanne dostarczanie klientom personalizowanej oferty dostosowanej do ich aktualnych i indywidualnych potrzeb, tak by ich romans z marką trwał, jak najdłużej. Właśnie dlatego większość organizacji coraz częściej poświęca swoją energię i uwagę działaniom mającym na celu dostarczenie zadowolenia aktualnym i „obudzenie uśpionych” klientów. Jakie zabiegi mogą stosować firmy, by nieaktywni kupujący z zaciekawieniem powrócili do oferty firmy i znów zaczęli nabywać sprzedawane przez nią produkty lub usługi, ale przede wszystkim zostali z nią na dłużej?…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA