Z ostatniej chwili

Strony One Page, jak je pozycjonować? Ile słów kluczowych potrzeba do SEO? Koszt reklamy na Facebooku. Email marketing i social media. Budujemy markę

Jak pozycjonować strony One Page?

Jak bumerang, co raz wraca do mnie pytanie o to jak pozycjonować strony one page, które cieszą się od kilku lat co raz większym zainteresowaniem ze względu na atrakcyjność prezentowanych na nich materiałów, łatwość obsługi przez internautów i niskie koszty, dlatego też dzisiaj rozprawię się z tym tematem.

Co to jest strona one page?

Jak sama nazwa wskazuje jest to witryna, która zawiera tylko 1 dokument prezentowany internaucie z całą treścią witryny. Na tej stronie nie ma linków do wewnątrz strony, może pojawić się menu linkujące do sekcji na widocznej witrynie. Strony takie najczęściej używane są do promowania 1 konkretnego produktu czy też usługi i nastawione są na 1 konkretną akcję, dlatego też są bardzo proste i przejrzyste, a użytkownicy widząc wszystko na 1 stronie szybko mogą się zapoznać z cała treścią witryny. Strony one page wyglądają nowocześnie i są dostosowane do urządzeń mobilnych. Osobiście tego typu strony najczęściej widzę w branży szkoleniowej i produktowej. Oto przykład takiej strony „Finansowy Ninja” choć nie ukrywam, że od strony seo kuleje, ale nie seo jest tutaj najważniejsze…

Czytaj więcej na:  http://www.blog.gdaq.pl

Ile słów kluczowych pozycjonować dla witryny?

Jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces pozycjonowania strony jest dobór właściwych słów kluczowych. Za pomocą zapytań wpisywanych w wyszukiwarkach internetowych użytkownicy starają się dotrzeć do poszukiwanych informacji i materiałów. Ważne jest więc, aby przed rozpoczęciem prac określić takie słowa kluczowe, które będą najlepiej dopasowane do zawartości serwisu i jednocześnie przyciągną zainteresowanych odbiorców. Oprócz tego, jakie wybrać frazy do pozycjonowania witryny, nasuwa się pytanie – ile powinno ich być?

Nie istnieje jedna dokładna odpowiedź, gdyż zależy to od wielu różnych kwestii. Przede wszystkim są to:

  • Potencjał danej branży / tematyki,
  • Wielkość pozycjonowanej witryny,
  • Wielkość i siła konkurencji,
  • Cele kampanii,
  • Budżet przeznaczony na SEO (pozycjonowanie).
  • Nie ma także ściśle określonej minimalnej, ani maksymalnej liczby słów kluczowych dla kampanii SEO.

Czytaj więcej na:https://www.semtec.pl

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

Jedno z pytań, które pada na każdym moim szkoleniu brzmi: ile kosztuje reklama na Facebooku. Nic dziwnego. Facebook nie pomaga zrozumieć zawiłości swojego systemu ani przewidzieć, z jakimi kwotami musimy się liczyć. Dlatego dziś wyjaśnię Ci jak ten system działa krok po kroku. 

Reklama na Facebooku jest systemem aukcyjnym. To oznacza, że stawki poszczególnych reklamodawców czy nawet pojedynczych kreacji różnią się między sobą. Portal Zuckerberga bierze pod uwagę szereg czynników, od których zależy, ile pieniędzy nam zabierze.

Na część z tych czynników mamy wpływ. Inne z kolei są niezależne od nas. Warto znać je wszystkie, bo dzięki temu możemy starać się obniżyć stawki, prowadząc na przykład testy A/B.

Przyjrzyjmy się więc po kolei wszystkim znanym elementom systemu obliczania kosztów reklamy…

Czytaj więcej na: https://arturjablonski.com

O czym pamiętać, budując markę osobistą?

Ostatnio miałem przyjemność gościć na 25. Czwartku Social Media w Poznaniu, gdzie mówiłem o strategicznym podejściu do personal brandingu. Mimo, że zrobiłem to już kilka razy, to raz jeszcze – tym razem oficjalnie, na łamach bloga – podziękuję organizatorom za zaproszenie. Naprawdę fajne spotkanie, fajna publiczność i bardzo ładne miasto. Zakochałem się w nim! Okej, koniec prywaty, przejdźmy do meritum. Przed Wami wycinek z tego, o czym mówiłem na poznańskim spotkaniu.

Bardzo wiele ludzi budowanie marki osobistej kojarzy – lub inaczej – ogranicza jedynie do działalności w mediach społecznościowych. Jest to podejście błędne, bo każda marka osobista ma swoje kanały interakcji, które wzajemnie się ze sobą zazębiają, „grają w jednej drużynie”. Kiedy dbamy o nie wszystkie, to właśnie wtedy tworzymy silną markę personalną.

W teorii istnieje tzw. model ośmiornicy, którego autorem jest Dan Schwabel. Co prawda, odnosi się on głównie do budowania osobowości na rynku pracy, ale świetnie pokazuje czynniki, które wpływają na nasz brand nie tylko w sytuacji, gdy szukamy nowej pracy lub chcemy awansować. Model ten prezentuje 8 czynników, które mają wpływ na postrzeganie nas przez innych. Przyjrzyjmy mu się bliżej…

Czytaj więcej na: https://dailyweb.pl

Email marketing i social media – zacznij od podstaw

Łączenie działań email marketingowych z aktywnością w social mediach niesie ze sobą liczne korzyści – wystarczy wymienić chociażby najważniejsze z nich: budowę wielopoziomowych relacji, utrwalanie pozytywnego wizerunku marki, natężenie liczby punktów styczności z firmą czy zwiększenie sprzedaży.

Wbrew pozorom, rozpoczęcie takiej integracji nie jest wcale tak czasochłonne i trudne, jak mogłoby się wydawać. A gdy dodasz do tego automatyzację, to na późniejszym etapie wiele elementów nie będzie wymagało Twojej pracy, a jedynie kontroli. Tak więc… od czego zacząć?

Poznajmy się bliżej

Bycie anonimowym w Internecie jest już praktycznie niemożliwe, a adres email stał się niejako naszym podpisem. Dzięki temu możemy praktycznie z każdego miejsca w sieci wyszukiwać interesujące nas osoby i kontaktować się z nimi jeszcze częściej…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

Zły content, czyli jak zmarnować potencjał tworzonych treści

W świecie, w którym content odmienia się przez wszystkie przypadki i przy wszystkich możliwych okazjach, a samozwańczych specjalistów od uprawiania tej rabatki marketingu można spotkać na każdym kroku, spróbuję pokazać, na co zwracać uwagę zlecając tworzenie treści na strony WWW, by uniknąć chybionej inwestycji i pułapek złego contentu.

Jak rozumiem zły content?

Tytułowy termin pojawia się rzadko w polskim internecie. Wszyscy w branży mówią za to o dobrym contencie, który jest… no po prostu dobry. Dobroć contentu, my – ludzie zajmujący się jego tworzeniem, objaśniamy na wiele sposobów, najczęściej używając w tym celu całej gromady dość ogólnikowych przymiotników: angażujący, sprzedający, autentyczny, wciągający, inspirujący… Przyznacie, że aż robi się grząsko od polanej wody. Pomyślałem więc, że zamiast kolejnego odtwórczego poradnika o tym, jak pisać “dobry content”, warto zastanowić się, czy istnieje jego przeciwieństwo…

Czytaj więcej na: https://marketingdlaludzi.pl

Brak danych w Google Analytics (14-15 sierpnia)

14 i 15 sierpnia 2017 były niefortunnymi dniami dla zespołu Google, otóż tego dnia w danych zbieranych przez narzędzie Search Console wystąpił niespodziewany błąd, którego następstwem mogą być:

  • spadki w pozycjach
  • spadki w kliknięciach
  • spadki w wyświetleniach

Co więcej, miało to wpływ na informacje widoczne w Google Analytics, a mówiąc dokładniej, jeśli chodzi o raport Pozyskiwania – Search Console…

Czytaj więcej na: http://blog.seosklep24.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA