Z ostatniej chwili
TikTok umożliwiał wykradanie danych osobowych oraz numerów telefonów. Instagram jak TikTok TikTok rozpoczął pierwszą kampanię reklamową w Polsce
TikTok umożliwiał wykradanie danych osobowych oraz numerów telefonów. Instagram jak TikTok TikTok rozpoczął pierwszą kampanię reklamową w Polsce

TikTok umożliwiał wykradanie danych osobowych oraz numerów telefonów. Instagram jak TikTok? TikTok rozpoczął pierwszą kampanię reklamową w Polsce

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

TikTok umożliwiał wykradanie danych osobowych oraz numerów telefonów

Funkcja „znajdź przyjaciół” w aplikacji TikTok pozwalała na ominięcie zabezpieczeń i umożliwiała atakującemu uzyskanie dostępu do szczegółów profilu użytkownika wraz z jego numerem telefonu – informują analitycy Check Point Research. Według specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa wykryta luka mogła posłużyć budowaniu nielegalnych baz danych służących szkodliwej działalności.

Analiza zabezpieczeń aplikacji TikTok wykazała, że wykorzystując wykryte luki hakerzy mogli uzyskać dostęp do numeru telefonu, pseudonimu, zdjęcia profilowego i awatara, unikalnych identyfikatorów użytkownika, a także określonego ustawienia profilu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Instagram jak TikTok? Portal pracuje nad nowym formatem Stories

Czyżby Instagram pozazdrościł TikTokowi sukcesów? Wygląda na to, że tak – portal pracuje aktualnie nad nowym formatem relacji, które przewija się palcem w górę lub dół.

Instagram już jakiś czas temu zauważył, że TikTok może stanowić dla niego poważną konkurencję. W sierpniu 2020 roku serwis wprowadził nową funkcję, dzięki której użytkownicy mogą tworzyć krótkie klipy wideo z wykorzystaniem utworów muzycznych – czyli dokładnie to, czym serca internautów podbił TikTok…

Więcej dowiesz się u źródła >

TikTok rozpoczął pierwszą kampanię reklamową w Polsce

Pod koniec stycznia TikTok poinformował o otwarciu pierwszego biura w Polsce. Równolegle wystartował z kampanią reklamową „Don’t make Ads. Make TikToks”.

Działania będą się składać z dwóch części. W pierwszej firma chce edukować przedsiębiorców, jak wykorzystywać platformę do swoich potrzeb i budować tam własną markę. W drugiej odsłonie planowany jest konkurs…

Więcej dowiesz się u źródła >

TIKTOK ROŚNIE. CZY ZAGROZI FACEBOOKOWI?

Po raz pierwszy użytkownicy spędzają więcej czasu na TikTok niż na Facebooku, wynika z nowego raportu App Annie. Czas spędzony w TikTok miał wzrosnąć o 325% rok do roku. TikTok plasuje się więc w pierwszej piątce pod względem czasu spędzonego w aplikacji, a tempo, w jakim rozwijał się w ciągu ostatniego roku, wyprzedza prawie każdą inną aplikację analizowaną w raporcie.

TikTok jest też prymusem, jeśli chodzi o przychody, zajmując drugie miejsce w rankingu aplikacji niezwiązanych z grami pod względem wydatków konsumenckich. Podczas gdy wiele aplikacji społecznościowych zarabia na tylko lub wyłącznie reklamach, TikTok zarabia i na reklamach, i na e-commerce, umożliwiając użytkownikom kupowanie towarów cyfrowych…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook walczy o użytkownika i planuje ograniczyć treści polityczne

Facebook bierze po uwagę zdanie użytkowników i chce ograniczyć reklamy polityczne. Powodem może być spadająca liczba użytkowników.

Co zrobić, aby zatrzymać użytkowników na serwisie? Odpowiedzieć na ich potrzeby. A w odniesieniu do ostatnich wydarzeń, najlepszym pomysłem wydaje się być ograniczenie treści politycznych. Dlatego Facebook postanowił właśnie tym zająć się w przyszłych miesiącach…

Więcej dowiesz się u źródła >

5 rzeczy, które powinieneś poprawić na swoim profilu na LinkedIn

Edukujesz, uprawiasz social networking, ale Twój profil jest trzy kroki za Tobą – nie jesteś i nie będziesz efektywnym sprzedawcą w social media. Ekspert Grzegorz Miecznikowski podpowiada, co warto zmienić.

Jeśli naprawdę chcesz zacząć sprzedawać w mediach społecznościowych, powinieneś zacząć od dopracowania swojego profilu na LinkedIn. Dokładnie tak, jak Ty wyszukujesz kontakty przez Advanced Search i oceniasz je po tym, jak wygląda ich profil, podobnie i Ty będziesz oceniany. Nie warto marnować szans na nowe biznesowe kontakty i reprezentować swoją markę osobistą profilem, który nie był już dawno aktualizowany lub po prostu jest mało zachęcający…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak tworzyć wpisy na LinkedIn angażujące społeczność?

LinkedIn jako portal społecznościowy, który pomaga w rozwoju kariery

LinkedIn to międzynarodowy portal społecznościowy, którego celem jest poszerzanie kontaktów zawodowo-biznesowych. Został on stworzony niemalże 20 lat temu – w 2002 roku, a uruchomiono go rok później – w 2003 roku. Polska wersja pojawiła się w 2012 roku. Aktualnie LinkedIn jest dostępny w kilkunastu wersjach językowych i stale zwiększa swój zasięg. Jego ogromny potencjał marketingowy dostrzegli najwięksi światowi giganci w dziedzinie informatyki. Przede wszystkim chodzi tu o przedsiębiorstwo Microsoft, które przejęło LinkedIn w 2016 roku za 26,2 miliarda dolarów! Dzisiaj LinkedIn postrzegany jest jako profesjonalny serwis, który pozwala m.in. na…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage Instagram tagowanie produktów

Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Co zrobić, żeby skutecznie prowadzić fanpage? Instagram tagowanie produktów

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Filmy na TikToku będą jeszcze dłuższe. Czy YouTube ma …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA