Z ostatniej chwili
TikTok zakazany w USA Nowe rozwiązanie dla małych firm na TikToku! Facebook rzuca wyzwanie chińskiej usłudze TikTok. Pinterest i marketing
TikTok zakazany w USA Nowe rozwiązanie dla małych firm na TikToku! Facebook rzuca wyzwanie chińskiej usłudze TikTok. Pinterest i marketing

TikTok zakazany w USA? Nowe rozwiązanie dla małych firm na TikToku! Facebook rzuca wyzwanie chińskiej usłudze TikTok. Pinterest i marketing

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

TikTok zakazany w USA? Wszystko do tego zmierza, co na to inni, w tym prezydent Andrzej Duda?

TikTok nie ma ostatnio zbyt dobrego okresu, banowany jest w kolejnych krajach. Do tej grupy mogą dołączyć lada chwila Stany Zjednoczone. Kilka dni temu informowaliśmy, że aplikacja została zakazana w Indiach, a kolejne kraje przyglądają się apce i możliwości inwigilacji. Co na to inni, w tym prezydent Andrzej Duda?

Serwis TechCrunch informuje, że Stany Zjednoczone, a dokładniej sekretarz stanu Mike Pompeo powiedział w wypowiedzi dla Fox News, że USA przyglądają się sprawie i temu, że władze w Pekinie mogą używać TikToka do propagandy i inwigilacji…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nowe rozwiązanie dla małych firm na TikToku

TikTok otworzył nową platformę dla firm. Ma ona pomóc markom dotrzeć do większej liczby klientów oraz sprawić, że działania te będą bardziej kreatywne.

TikTok wprowadził nowe rozwiązanie dla małych firm. Dlatego wprowadził nową, samoobsługową platformę reklamową zapewniającą zasoby, elastyczność i nowy sposób dotarcia do klienta…

Więcej dowiesz się u źródła >

Facebook rzuca wyzwanie chińskiej usłudze TikTok

Korporacja zapowiada, że wprowadzi wkrótce do oferty usługę, która stawi czoła popularnej chińskiej aplikacji TikTok. Wiąże się to między innymi z tym, że administracja amerykańska rozważa ogólnokrajowy zakaz używania tej aplikacji w USA argumentując, że zawiera ona ukryte oprogramowanie, które śledzi poczynania użytkowników.

Usługa nosząca nazwę Reels (która nie jest przypadkowa, gdyż pozwala użytkownikom wymieniać między sobą i edytować krótkie treści wideo) ma być prawdopodobnie już na początku przyszłego miesiąca, oferowana amerykańskim internautom używającym aplikacji Instagram…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pinterest i marketingowy przewodnik po pinach

Pinterest publikuje nowy przewodnik po pinach, ułatwiający mareketrom i reklamodawcom dotarcie do konsumenta. Podejmuje tym samym kolejną próbę zerwania z wizerunkiem aplikacji mediów społecznościowych.

Pinterest ponownie publikuje swój przewodnik po pinach. Tym razem ma on być pomocny dla marketerów i reklamodawców. Określa się tym samym mianem platformy do odkrywania inspiracji, a nie kolejną aplikacją social media…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy dbamy o swoją prywatność w mediach społecznościowych?

Badanie wykazuje, że coraz częściej dbamy o swoją prywatność w mediach społecznościowych. A w jednym z nich szczególnie dbamy o poszanowanie naszych danych.

Ustawienia prywatności profilu, ograniczenie dostępu do informacji osobom obcym i chronienie swoich danych. Okazuje się, że właśnie tak do mediów społecznościowych podchodzi bardzo duża liczba użytkowników…

Więcej dowiesz się u źródła >

LinkedIn wprowadza nowe funkcje pomocy dla osób szukających pracy

LinkedIn chce pomóc ludziom w poszukiwaniu pracy. Jest to ważne zwłaszcza teraz, gdy koronawirus zmusił wielu pracodawców do podjęcia trudnej decyzji o zwolnieniach.

COVID-19 – wirus, który nie tylko negatywnie wpływa na nasze zdrowie, ale również pracę. W czasie pandemii, wiele osób straciło swoją posadę i było zmuszone rozpocząć poszukiwania od nowa. I LinkedIn chce im w tym pomóc…

Więcej dowiesz się u źródła >

6 najczęściej popełnianych błędów na LinkedInie

Mogłabym być milionerką, gdybym dostawała chociaż 5 zł za każdym razem, gdy słyszę, że macie profile na LinkedInie, ale nic się z nimi nie dzieje. Nikt Was dzięki nim nie zrekrutował, nie udało Wam się nawet zainicjować sprzedaży, ani tym bardziej pozyskać za ich pośrednictwem nowych klientów. Szok i niedowierzanie. Wszystko jednak staje się jasne, gdy wchodzę na Wasze profile, a tam… ciągle te same błędy. Które popełniacie najczęściej? Tego dowiecie się już za chwilę….

LinkedIn nie jest wirtualnym CV!

To fakt. Profil personalny na LinkedInie pod względem struktury do złudzenia przypomina popularne CV. Traktujcie go jednak jako landing page, czyli stronę lądowania z reklamy. Pewnie nieraz zdarzyło Wam się w jakąś kliknąć, bo zainteresował Was produkt, który przedstawiała. Jeśli tak, to z pewnością chcieliście zobaczyć dokładnie ten produkt i jego specyfikację, a nie produkty komplementarne czy zupełnie niezgodne z ofertą, która przykuła Waszą uwagę. Tak ma być też w przypadku Waszego profilu na LinkedInie. Musi zawierać konkret na Wasz temat, który chcecie przedstawić swojej grupie docelowej. Wszystko, co w nim napiszecie, ma udowodnić odbiorcy, że dobrze trafił i jesteście tą osobą, której poszukiwał…

Więcej dowiesz się u źródła >

DLACZEGO MARKI BOJKOTUJĄ FACEBOOKA?

“Brand safety” to argument raz po raz używany przez marki jako broń w walce z medialnymi gigantami i nie inaczej jest teraz, gdy na celowniku znalazł się Facebook. Marki, takie jak Coca-Cola, Starbucks czy Unilever wycofują swoje budżety z platform należących do giganta z obawy o “bezpieczeństwo swoich marek”, choć – zważywszy na wszystkie poprzednie afery związane z Facebookiem – trudno nie dziwić się, że dopiero teraz tak bardzo leży im ono na sercu.

Początkowo tylko kilka marek odzieżowych wycofało swoje budżety z Facebooka, ale kiedy do tego grona zaczęły dołączać takie tuzy jak Unilever, Coca-Cola czy Starbucks, zrobiło się groźnie, co znalazło swoje odbicie nawet na giełdzie. O co jednak chodzi? W ogromnych skrócie – bo w tle jest jeszcze sprawa postów Donalda Trumpa – o to, że Facebook nie przeciwdziała szerzeniu nienawiści i dezinformacji za pośrednictwem swoich mediów. Przedstawiciele koalicji “Stop Hate for Profit” chcieli, aby firma usunęła publiczne i prywatne grupy propagujące białą supremację, czy antysemityzm, by powstały zespoły ekspertów, którzy monitorowaliby sprawy związane szerzeniem mowy nienawiści i nękaniem i by firma poddawała się regularnym niezależnym audytom stron trzecich…

Więcej dowiesz się u źródła >

7 błędów w marketingu w mediach społecznościowych

Wiele firm podejmuje mądrą decyzję i zaczyna korzystać z marketingu w mediach społecznościowych. Niestety, często dochodzą do wniosku, że takie działania jednak nie przynoszą korzyści. Dlaczego tak się dzieje? Możliwe, że nieświadomie popełniają poważne błędy negatywnie wpływające na rezultaty swoich wysiłków.

Jakie mogą to być błędy? W tym artykule poznasz 7 z nich, których powinieneś unikać…

Więcej dowiesz się u źródła >

W jaki sposób prowadzić social media w dobie pandemii?

Obecna sytuacja wynikająca z globalnej epidemii COVID-19 zmusiła wiele firm do zmiany

strategii marketingowej. Dla dużej części z nich media społecznościowe stały się jednym z najważniejszych kanałów komunikacji z odbiorcami czy partnerami biznesowymi. Na którym portalu użytkownicy spędzają obecnie najwięcej czasu? Jakie elementy warto wprowadzić do swojej komunikacji w social mediach, a czego lepiej unikać? Mamy dla Was kilka podpowiedzi…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Facebook w opałach, ograniczy zasięgi treściom wirusowym, ułatwi zarządzanie naszymi postami, e-mail marketing, sprawne usuwanie postów

Facebook: w opałach, ograniczy zasięgi treściom wirusowym, ułatwi zarządzanie naszymi postami, e-mail marketing, sprawne usuwanie postów

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0]Facebook w opałach Bojkot Facebooka ze strony biznesu przynosi rezultaty. …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA