Z ostatniej chwili
Przebudowa strony, a SEO. Dlaczego pozycjonowanie jest ważne Jakie zalety niesie za sobą pozycjonowanie lokalne Jak szybko wyindeksować stronę
Przebudowa strony, a SEO. Dlaczego pozycjonowanie jest ważne Jakie zalety niesie za sobą pozycjonowanie lokalne Jak szybko wyindeksować stronę

Przebudowa strony, a SEO. Dlaczego pozycjonowanie jest ważne? Jakie zalety niesie za sobą pozycjonowanie lokalne? Jak szybko wyindeksować stronę?

Ocena czytelników
[Głosów: 1 Ocena: 5]

Przebudowa strony a SEO

Konieczność przebudowy strony internetowej może mieć wiele przyczyn. Najczęściej wykonuje się ją w celu dopasowania do aktualnych trendów, urządzeń mobilnych, czy aktualizacji danych, bądź oferty. W większości przypadków wymagana jest poważna przebudowa, dlatego warto wiedzieć, na jakie elementy strony należy zwrócić szczególną uwagę, aby uniknąć spadku ruchu.

Przebudowa strony internetowej to często jedno z największych wyzwań, przed jakimi stają specjaliści SEO. Technologia zmienia się niemalże każdego dnia, a strony internetowe, które za nią nadążają, mają duży potencjał na systematyczne zwiększanie konwersji. Sygnałów świadczących o tym, że konieczna jest przebudowa danej witryny internetowej, jest wiele. Do tych najważniejszych można zaliczyć…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego pozycjonowanie jest ważne?

Teoretycznie o pozycjonowaniu, czyli SEO, powiedziano już prawie wszystko, co tylko się dało. W rzeczywistości jednak, podobnie jak cała internetowa rzeczywistość i cyfrowe media – świat optymalizacji stron www cały czas się zmienia i powstają nowe metody optymalizacji oraz narzędzia do ich wprowadzania. Dzięki temu proces optymalizacji staje się coraz szybszy i bardziej zautomatyzowany, jednak wciąż w branży tej wyjątkowo cenieni są specjaliści mający duże doświadczenie praktyczne.

W teorii bowiem SEO może zająć się każdy, ale efekty optymalizacji witryn są bardzo różne w zależności od wiedzy, kompetencji i pracowitości danego zespołu IT. Jeśli więc prowadzona przez przedsiębiorstwo strona www nie jest dostatecznie efektywna i nie przynosi dużej liczby odwiedzin – warto zatrudnić nie byle jaką agencję, tylko agencję SEO z doświadczeniem. W ten sposób raz wydane środki na promocję adresu w sieci nie znikną, a zaowocują niedalekiej przyszłości realnym wzrostem obrotów i ruchu na stronie. Dlatego warto wiedzieć, czego oczekiwać od dobrej firmy SEO i jak w rzeczywistości wygląda jej praca od podszewki…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jakie zalety niesie za sobą pozycjonowanie lokalne?

Nie ma wątpliwości, że najchętniej wykorzystywaną wyszukiwarką wśród polskich internautów jest Google. Szacuje się, że w naszym kraju korzysta z niej ponad 98% użytkowników (źródło: gs.statcounter.com). Nic dziwnego, że wysoka pozycja w jej rankingach stanowi zazwyczaj element przewagi konkurencyjnej rozmaitych firm i przedsiębiorstw.

Za jej pomocą wyszukujemy wszelkiego rodzaju informacji: od pozornie błahych, jak np. listę rekomendowanych w pobliżu restauracji, po całkiem poważne, jak choćby porady zdrowotne (nie bez przyczyny dużą popularnością cieszy się określenie “doktor Google”). Z tego względu pozycjonowanie stron stało się jednym z najskuteczniejszych sposobów na promocję marki w Internecie. Firmy, które nastawione są na reklamę o zasięgu regionalnym, powinny jednak zainteresować się pojęciem SEO lokalnego…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak szybko wyindeksować stronę? Odpowiada John Mueller

John Mueller podpowiada jak przyspieszyć usunięcie z indeksu Google stron, które usunęliśmy z naszego serwisu.

Na pytanie jednego z użytkowników Twittera odpowiedział, że dobrą praktyką jest odzwierciedlenie usuniętych adresów w wyglądzie sitemapy…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zablokować zmianę opisów Description w Google

Description to taki „elevator pitch” w pierwszym kontakcie z użytkownikiem. To 160 znaków, którymi możesz zachęcić, albo zniechęcić do wejścia na swoją stronę.

Google przepisuje większość wyświetlanych w wynikach opisów automatycznie, aby lepiej dopasować ich treść do zapytań, co jednak nie zawsze daje właściwy efekt.  Możesz jednak zmusić Google, aby zawsze wyświetlał jedynie opis dodany w Description

Więcej dowiesz się u źródła >

JAK ZMIERZYĆ SKUTECZNOŚĆ BLOGA FIRMOWEGO?

Content marketing, jako działania mające na celu przyciągnięcie i zatrzymanie jasno określonej grupy docelowej to dzisiaj  podstawa, a jednym z głównym platform dystrybucji jest blog. Dlaczego jest taki ważny i jak mierzyć jego skuteczność?

Treści są priorytetem dla Google, który nie kryje, że w organicznych wynikach wyszukiwania to one mają największy wpływ na pozycję. Wcześniej specjaliści od SEO mogli stosować różne sztuczki, które oszukiwały algorytmy, ale teraz Google nie tylko nie pochwala takich praktyk, ale nawet za nie karze…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy warto prowadzić bloga w 2020 roku?

Wszyscy mają już wszystko w sieci. Podaż przegoniła popyt. Mamy do dyspozycji tysiące różnych, krajowych i zagranicznych, dostawców tych samych lub bardzo podobnych usług czy produktów. Jak wyróżnić się na tle tej masy? Z pomocą przychodzi… content marketing i firmowy blog.

Czy warto prowadzić firmowego bloga?

To zależy #odpowiedź_typowego_marketera. Generalnie TAK, ale… Za tym “ale” kryje się wiele warunków i elementów, które należy spełnić, aby prowadzenie firmowego bloga miało sens. Przede wszystkim należy regularnie tworzyć efektywny content, wokół którego zbudujemy aktywną i zaangażowaną społeczność stałych czytelników. Dobrze prowadzony blog przekłada się na dodatkowe konwersje, ruch na stronie i wiarygodność marki. Proste? Niekoniecznie…

Więcej dowiesz się u źródła >

CZY POWINIENEŚ PŁACIĆ FACEBOOKOWI I YOUTUBE ZA ZASIĘGI?

Odkąd pamiętam – bycie atrakcyjną marką – czy to jako brand firmowy, czy jako marka personalna – wydawało mi się atrakcyjne. I sądziłem, że sukces tej czy innej marki to przychodzi organiczne. Że ktoś zarządza silną marką, bo na to zasłużył, bo ktoś docenił jego pracę, poklepał po plecach sam z siebie, bo ta marka jest wyjątkowa, a cały ruch dookoła brandu – myślę o popularności, zaangażowaniu osób, które korzystają z produktów, usług marki – to wypadkowa ciężkiej pracy i rzemiosła.

Nigdy zresztą nie żałowałem wypracowywanych do późna wpisów, postów, fotografii, notatek. Każda aktywność wydawała mi się ważna, wnosząca coś do przedmiotu dyskusji, choć z punktu widzenia biznesowego – większość z nich była bez większego znaczenia i uzasadnienia…

Więcej dowiesz się u źródła >

9 sposobów, jak zwiększyć ruch na stronie

Jak zwiększyć ruch na stronie, to jest dobre pytanie. Nie należy do rzadkości sytuacja, w której strona pełna świetnych materiałów czy ofert praktycznie nie zbiera ruchu. Lub zbiera go za mało, żeby przegonić smutek i zwątpienie w sens rozwijania jej. Może być też tak, że odwiedzin jest całkiem sporo, ale strona weszła w swego rodzaju fazę plateau – nowych użytkowników nie przybywa. Szklany sufit. Jak to zmienić?

Jak ściągnąć ruch na stronę, której statystyki ledwo odbijają się od ziemi, i jak zwiększyć ruch na dalszych etapach jej rozwoju? Bez względu na to, czy prowadzisz bloga, sklep internetowy, serwis informacyjny czy jakikolwiek biznes w internecie, znajdziesz tu sporo wskazówek. Nim jednak przejdziemy do konkretów, potrzebujemy zwrócić uwagę na prostą zasadę…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zidentyfikować najlepsze dla siebie kanały marketingowe?

Jeśli chcesz dopiero zacząć wykorzystywać marketing do zdobywania klientów, być może nie masz zbyt dużego budżetu. A nawet jeżeli nim dysponujesz, to na pewno nie chcesz go roztrwonić. Dlatego też tak ważne jest zidentyfikowanie najlepszych dla siebie kanałów marketingowych. Jak to zrobić? Tego dowiesz się w tym artykule.

Kanał marketingowy – czym jest?

Kanał marketingowy odnosi się do ludzi, organizacji i działań, które są niezbędne do tego, aby firma dotarła ze swoimi produktami i usługami do docelowego odbiorcy. Stanowi on bardzo ważny element każdej strategii marketingowej…

Więcej dowiesz się u źródła >

7 wskazówek, jak napisać stronę „O nas”

Wbrew pozorom podstrona „O nas” stanowi bardzo ważny element witryny internetowej. Szczególnie powinniśmy zwrócić na nią uwagę, gdy prowadzimy działalność e-handlową, ponieważ jest to jedyne miejsce, w którym potencjalny klient może dowiedzieć się trochę więcej o naszym sklepie. Dlatego treść powinna być dobrze skonstruowana i konkretna, aby zaspokoić głód wiedzy użytkownika. W tym wpisie podpowiadamy, jak napisać tekst na podstronę „O nas”, co powinien zawierać, a także czego należy unikać.

Czy każda firma potrzebuje podstrony z informacjami o firmie?

Tak, tak i jeszcze raz tak. Bez względu na rodzaj działalności czy branżę warto poświęcić kilkadziesiąt minut na stworzenie unikalnej treści zawierającej informacje dotyczące działalności firmy. „O nas” zwiększa wiarygodność prowadzonego biznesu, a także podnosi prestiż marki. Jeżeli nasze przedsiębiorstwo istnieje na rynku bardzo długo, np. 20 lat, korzystną opcją będzie stworzenie dodatkowej sekcji informacyjnej prezentującej historię, osiągnięcia, przełomowe momenty. Dedykowana podstrona opisująca firmę to możliwość pokazania się w jak najlepszym świetle w oczach potencjalnych klientów czy partnerów biznesowych, dlatego warto wykorzystać tę szansę jak najlepiej…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA