Z ostatniej chwili
Tytuły artykułów – jak je pisać Jak zoptymalizować stronę główną pod kątem UX Jak samemu pozycjonować stronę w Google
Tytuły artykułów – jak je pisać Jak zoptymalizować stronę główną pod kątem UX Jak samemu pozycjonować stronę w Google

Tytuły artykułów – jak je pisać? Jak zoptymalizować stronę główną pod kątem UX? Jak samemu pozycjonować stronę w Google

Tytuły artykułów – jak je pisać, aby chcieli czytać? 10 wskazówek

Tytuł artykułu to pierwsze, co widzi potencjalny czytelnik. I… czasem także ostatnie. A przeciętnych, płaskich tytułów użytkownik niemal nie zauważa scrollując wyniki wyszukiwania, Google News czy social media. Jeśli nie zadbasz odpowiednio o pierwsze wrażenie, możesz nie mieć szansy na kolejne – dlatego sprawdź, jak pisać chwytliwe tytuły artykułów i zatrzymywać użytkowników na dłużej.

Z marketingowego punktu widzenia pisanie tytułów artykułów to jedna z najważniejszych umiejętności, jakie musi posiąść dobry copywriter. W końcu kto odwiedzi najlepszy nawet wpis blogowy na dwa tysiące słów, z którego każde będzie bardziej wartościowe od poprzedniego, jeśli jego tytuł będzie przypominał rozprawę naukową, a nie świetny internetowy artykuł?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak zoptymalizować stronę główną pod kątem UX oraz użyteczności?

Strona główna to Twoja wizytówkę i stanowi punkt wyjścia dla większości odwiedzin w witrynie. To sprawia, że powinieneś zadbać o jej optymalizację nie tylko pod kątem pozycjonowania, ale także UX (SXO) oraz użyteczności. Jak zoptymalizować stronę główną pod kątem doświadczeń użytkowników? Sprawdź nasze wskazówki!

Homepage to strona główna, czyli strona pełniąca funkcję punktu początkowego witryny. Można się do niej dostać, wpisując w pasek adresu jedynie nazwę domeny lub klikając w logo witryny na dowolnej podstronie. Jeśli użytkownik wpisze w pasek adresu www.widoczni.com trafi na główną stronę agencji widoczni. Dlaczego strona główna jest ważna dla Twojego biznesu?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak samemu pozycjonować stronę w Google

Wokół pozycjonowania urosło wiele mitów. Jednym z nich jest to, że do pozycjonowania należy posiadać “tajemną wiedzą”. Teoretycznie wiedza ta nie jest tajemna – każdy ma dostęp do Wskazówek Google dla Webmasterów i szybko może sprawdzić np., jak zoptymalizować stronę pod Google pod kątem grafik. W praktyce wiele zależy od czegoś innego – doświadczenia.

Co może zrobić właściciel strony

Może on pozycjonować stronę samodzielnie. W takim przypadku to właściciel strony musi samodzielnie zadbać o wszystkie aspekty związane z SEO oraz widocznością strony w wyszukiwarce…

Więcej dowiesz się u źródła >

 

sklep z kosmetykami

Dlaczego należy dywersyfikować reklamę?

Dywersyfikacja reklamy to termin, który stale przewija się w kontekście marketingu internetowego. Może się wydawać, że zainwestowanie większych środków w jedno działanie marketingowe będzie bardziej opłacalne, bo pozwoli znacznie zwiększyć zasięg reklamy. Choć ten tok myślenia nie jest do końca błędy, to zazwyczaj zróżnicowane źródła reklamy pozwalają osiągnąć lepsze efekty.

Czy jedna duża kampania wystarczy?

Utworzenie pojedynczej dużej kampanii w Google, czy na Facebook’u jest bardzo kuszące. Wymaga mniej pracy niż kilka mniejszych projektów reklamowych. Nie trzeba na bieżąco śledzić statystyk w różnych miejscach, wszystkie dane masz razem. Ponadto większy budżet reklamowy w ramach jednej kampanii pozwala zmaksymalizować wyniki. Zainwestowane kwoty wprost proporcjonalnie odpowiadają temu, jaki zasięg będzie mieć kampania…

Więcej dowiesz się u źródła >

CONTENT MARKETING W POLSCE. JAK MARKETERZY ANALIZUJĄ TREŚCI I NA JAKIE WSKAŹNIKI ZWRACAJĄ UWAGĘ

Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Honorowy patronat nad badaniem sprawuje IAB Polska. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.

Odsłony i czas jako najpopularniejsze wskaźniki

Celem badania było zmierzenie poziomu wykorzystania różnych technik badawczych content marketingu w Polsce. W ankiecie zapytano m.in. o wykorzystanie systemów analitycznych, sposób mierzenia zaangażowania użytkowników na stronie www czy badanie udostępnianych treści, sztucznego ruchu oraz błędów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Wynik jakości w Google – jak go poprawić?

Wynik jakości reklamy w Google jest ważną metryką dla każdego, kto chce się reklamować w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie. To miara tego, jak dobrze Twoje reklamy są wykonane, jak oceniają je użytkownicy i algorytm. Wynik jakości AdWords wpływa też na to, jak duży budżet będzie potrzebny na kampanię Google Ads. Co możesz zrobić, żeby poprawić wynik jakości?

Co to jest wynik jakości AdWords?

Jeśli prowadzisz samodzielnie działania marketingowe w wyszukiwarce Google, to z całą pewnością rzuciła Ci się w oczy metryka Wynik jakościOcena wyrażana w skali od 1 do 10 może być nieco enigmatyczna. O co w niej chodzi?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Błędy w sztuce czy sztuka błędów? Kilka słów o (bez)błędnym copywritingu

Tekst marketingowy, merytorycznie poprawny, a jednocześnie przyciągający uwagę odbiorcy i interesujący, jest obecnie bardzo pożądaną formą reklamy w Internecie. Czytelna zawartość strony, a także jej odpowiedni układ dają możliwość łatwego odnalezienia informacji.

Stworzenie bezbłędnej treści może okazać się nie lada wyzwaniem – musi być zgodna z normami języka polskiego i zasadami copywritingu SEO, a także dostosowana do określonej grupy docelowej. Te czynniki w bardzo dużym stopniu wpływają na pozycję witryny w organicznych wynikach Google i trzeba umieć je wyważyć. Pisanie tekstów wysokiej jakości wymaga perfekcyjnej znajomości języka i reguł SEO, ponieważ pozytywna ocena tekstu przez roboty wyszukiwarki przekłada się na lepszy ranking strony…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA