WIZYTÓWKA GOOGLE MOJA FIRMA, CZYLI JAK ZAISTNIEĆ W INTERNECIE
Wizytówka Google Moja Firma to sprawdzona recepta na zaistnienie w internecie. Jeśli prowadzisz biznes i chcesz, żeby klienci mogli go znaleźć w sieci dodaj swoją lokalizację w Mapach Google. Przekazuj swoim klientom wszelkie niezbędne informacje: adres, godziny otwarcia, numer telefonu i wiele więcej. Jeśli firma nie posiada swojej strony internetowej (a także wtedy, gdy ją ma), jest to zdecydowanie fantastyczne miejsce do dzielenia się wszelkimi aktualnościami z zainteresowanymi twoją ofertą klientami.
Brak informacji o firmie w Internecie przekreśla dzisiaj jej sukces, ponieważ sieć globalna stała się dla zdecydowanej większości osób najważniejszym źródłem informacji. Przedsiębiorstwa, które nie „zaprzyjaźnią się” z nią, prędzej czy później stracą swoich klientów lub będą mogli liczyć jedynie na tych stałych. Młodzi ludzie żyją jednak w świecie, gdzie rządzi Internet, a tam za pomocą kilku kliknięć mogą znaleźć to, czego szukają. Dlatego warto dopasować się chociażby właśnie do nich, co w przyszłości będzie skutkowało samymi plusami. Co ważne, prawie zawsze wizytówki Google Moja Firma pojawiają się nad wynikami organicznymi…
Więcej dowiesz się na: https://www.pozycjonusz.pl
Dlaczego bez insightu nie ma skutecznego contentu?
Nadwyżka towarów i usług sprawia, że walka o konsumenta staje się coraz bardziej zażarta. Potrzeby potencjalnych klientów muszą być niezwykle precyzyjne odczytywane lub – w przypadku nowatorskich produktów i usług – kreowane w oparciu o ich wartości i style życia. Bez tego sprzedaż może zwyczajnie nie ruszyć. Co zatem zrobić?
Content precyzyjnie stargetowany
W swoim ostatnim wpisie na blog Netimu wspomniałem, że aby tworzony content miał szanse powodzenia, jednym z działań, które musimy podjąć, jest jego precyzyjne stargetowanie i dopasowanie wszystkich aspektów tekstu do preferencji odbiorcy. O czym musimy pamiętać tworzyć content?…
Więcej dowiesz się na: https://www.netim.pl
Świt nowych formatów reklamowych. Niedługo pojawią się pływające okienka poza oknem przeglądarki
Producenci przeglądarek pracują nad nowym standardem, który dotyczyć będzie kwestii trybu tzw. Picture-in-Picture (PiP). Pozwoli on stronom internetowym na wyświetlanie klipów wideo poza głównym okienkiem aplikacji czy przeglądarki. Tryb ten znamy już po części z urządzeń mobilnych oraz np. Facebooka.
Na razie standard ten testowany jest przez projektantów Chrome oraz Safari. Wedle niego strony internetowe będą mogły robić na pulpicie systemu operacyjnego rzeczy, które dotąd były zarezerwowane tylko dla okienka przeglądarki. Chodzi głównie o „pływające” okna, które będą zawsze nad innymi okienkami i pozwolą na oglądanie wideo nawet, gdy użytkownik zmieni okno czy uruchomi inny program…
Więcej dowiesz się na: http://www.komputerswiat.pl
Google Direct Answers coraz popularniejsze!
Bezpośredniość jest w ostatnim czasie priorytetem dla Google, jeśli chodzi o wyniki wyszukiwania. Tak zwana „pozycja zero” – snippet direct answers jest tego efektem, bowiem można ją znaleźć w coraz to większej ilości zapytań. Wszystko zaczęło się 2 lata temu, w kwietniu kiedy ta nowa funkcjonalność została wprowadzona. Polega głównie na tym, że użytkownik uzyskuje natychmiastową odpowiedź na postawione zapytanie.
Kiedy najczęściej można spotkać się z Direct Answers w wynikach wyszukiwania Google?
Przy pytaniach zaczynających się od następujących zwrotów…
Więcej dowiesz się na: https://blog.seosklep24.pl
RODO: zmiany w AdWords i Analytics. Poradnik last minute
Nie sprawdziłeś jeszcze, czy Twoje kampanie online są prowadzone zgodnie z polityką RODO, która wchodzi w życie… już 25 maja?! Spokojnie, te 10 dni swobodnie wystarczy, abyś wprowadził wszystkie niezbędne zmiany (o ile będą konieczne) w obszarze konta AdWords i Google Analytics. Z naszego wpisu dowiesz się m.in. że wilk nie jest taki straszny, jakim go malują w Internecie oraz na co musisz zwrócić uwagę w kontekście zbliżających się zmian.
RODO CZYLI… CO?
Już 25 maja wejdzie w życie nowe europejskie prawo o ochronie danych osobowych, w Polsce zwane RODO. Jego głównym celem jest ujednolicenie przepisów dotyczących ochrony prywatności w UE i doprecyzowanie zasad jasnego opisywania warunków przetwarzania danych przez firmy…
Więcej dowiesz się na: https://www.sempai.pl
RODO jest wyzwaniem, ale nie zahamuje rozwoju shopper marketingu
Interaktywnie.com: Shopper marketing, który jest głównym obszarem działalności Altavii, jest ostatnio gorącym tematem. Duża część agencji digitalowych deklaruje, że będzie rozwijać w tym kierunku swoje kompetencje.
Ireneusz Laskowski, general director, Altavia Polska: Altavia od ponad 30 lat działa na styku pomiędzy konsumentami a retailerami, choć oczywiście 30 lat temu używaliśmy offline’owych kanałów komunikacji. Dzisiaj shopper marketing musi łączyć kanały on- i offline, żeby lepiej rozumieć konsumentów i skutecznie docierać do nich ze spersonalizowaną ofertą, zarówno sprzedawcy, jak i producenta…
Więcej dowiesz się na: https://interaktywnie.com
Bit.ly – skracać, czy nie skracać? Krótkie rozważanie
Narzędzia do skracania linków to bezdyskusyjnie przydatna rzecz. Dzięki nim długie adresy wyglądają estetycznie, są łatwiejsze do zapamiętania, pozwalają na zamieszczenie linku nawet przy ograniczonej liczbie znaków, a także na monitorowanie statystyk. Jednak mimo zalet, trzeba zwrócić również uwagę na wady takiego rozwiązania. Jednym z najpopularniejszych skracaczy linków jest bit.ly, więc to właśnie tego serwisu dotyczy tekst.
1. Bit.ly/OtagowaneReklamyNaFacebooku
Problem ze skróconymi linkami, który odczuliśmy, dotyczy przede wszystkim promowanych na Facebooku postów. Na pewno obserwujesz wiele fanpage i widzisz, że większość osób piszących posty, zamieszczając adres strony w treści, korzysta z bit.ly lub wstawia długi link…
Więcej dowiesz się na: https://redseo.pl
7 LAT BLOGOWANIA. JAK PROMOWAŁABYM NOWY BLOG, GDYBYM MIAŁA ZACZYNAĆ JESZCZE RAZ?
Pytanie, które jest w tytule w ciągu ostatniego tygodnia zadały mi dwie osoby. A że akurat mija 7 lat od startu mojego pierwszego bloga, to dobra okazja, żeby się nad tym zastanowić i napisać kilka słów.
JAK BYŁO W 2011 ROKU?
Gdy zakładałam blog 2drink.pl, zrobiłam dwie ważne rzeczy, które właściwie odpowiadają za większość wizyt na blogu prawie od początku jego istnienia. Po pierwsze: poszukałam fraz, które mogą ściągnąć ruch na blog z Google. Wiedziałam, że w polskim internecie nie ma zbyt wiele stron, w których znajdziesz „proste drinki”, „przepisy na drinki”, „drinki z wódki” itp. Do tego dołożyłam przepisy na najpopularniejsze drinki (mojito, kamikaze, cosmopolitan itd.) i właściwie ruch ściągał się sam. Oczywiście nie od pierwszego dnia, ale po dwóch miesiącach od startu bloga pojawiły się pierwsze wizyty z Google i ruch na blogu zaczął systematycznie rosnąć…
Więcej dowiesz się na: http://tosieoplaca.pl
Reklama PPC – czy Twoja firma jej potrzebuje?
Każdy, kto decyduje się promować biznes w internecie, najprawdopodobniej prędzej czy później spotka się ze sformułowaniem reklama PPC. To hasło może pojawić się w literaturze i publikacjach branżowych, związanych z marketingiem online, ale również w ofertach, przygotowywanych przez agencje. Czym właściwie są reklamy PPC i dlaczego warto uwzględniać je w strategii marketingowej? Czy AdWords i kampanie PPC to to samo? Czy reklamy na Facebooku, to również PPC? Wyjaśniamy nieoczywiste oczywistości i odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania, związane z reklamą pay per click.
Co tak właściwie kryje się pod hasłem reklama PPC?
PPC to wszystkie działania reklamowe w internecie, w których reklamodawca płaci za interakcję użytkownika z reklamą, głównie za kliknięcie i przekierowanie do swojej strony www…
Więcej dowiesz się na: http://www.fineperformance.pl
Panda, Pingwin, Koliber, Gołąb i Mobile First – to one wpływają na Twoją pozycję w Google!
Jak wielkie znaczenie dla SEO mają te zwierzątka oraz Mobile First Index? Ogromne! To one mogą bowiem spowodować wzrost lub spadek pozycji Twojej witryny w rankingu wyszukiwarki! Warto więc, abyś wiedział, czym charakteryzują się oraz co zrobić, aby treści na Twojej stronie były zgodne z tym, czego oczekują od Ciebie algorytmy.
Mobile First Index
Zaczniemy od „najmłodszej” zmiany wprowadzonej przez Google, która obecnie liczy się najbardziej. Jak nazwa wskazuje, jej głównymi wytycznymi są takie kwestie, jak to, czy:
- strona poprawie wyświetla się na urządzeniach mobilnych;
- czas jej ładowania jest możliwe jak najkrótszy;
- treści zostały zoptymalizowane specjalnie pod tablety oraz smartfony…
Więcej dowiesz się na: https://www.blog.altemedia.pl
Chatboty – modne słowo w marketingu i przerost formy nad treścią czy konkretne działanie?
Chatboty to wciąż niedoskonałe narzędzie. Jednak w wielu sytuacjach są po prostu wystarczająco dobre, by z nich korzystać, a nawet bywają lepsze. Jeśli zatem myślisz o stworzeniu chatbota, zainwestuj swój czas w zaprojektowanie wartości, którą chcesz zaoferować użytkownikowi.
Chatbot jest obecnie słowem – wytrychem. W ostatnim czasie stał się niemal synonimem nowoczesnego marketingu i obiektem pożądania klientów. Ze względu na rosnącą popularność tego rozwiązania warto zacząć od definicji samego pojęcia. A mianowicie chatbot to interfejs, który pozwala prowadzić konwersację i sprawia wrażenie inteligentnego. To znaczy, że potrafi umiejętnie prowadzić rozmowę, formułować adekwatne odpowiedzi, a nawet wykazuje się inteligencją emocjonalną. Tutaj często przywoływany jest test Turinga. Maszyna go zdaje, jeśli człowiek nie jest w stanie odróżnić, czy rozmawia w danym momencie z automatem, czy z drugim człowiekiem…
Więcej dowiesz się na: https://nowymarketing.pl