Z ostatniej chwili

Wykorzystanie SI w marketingu. CTR, więcej klików. Zwiększamy wskaźniki OR i CTR. Link building. Poradź sobie z trudnymi klientami. Google czynniki

6 sposobów na wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu

Wydatki na nowe technologie dostosowane do potrzeb marketingowych mają do 2025 roku sięgnąć 120 miliardów dolarów – szacuje Foundation Capital pochodząca z Doliny Krzemowej. Według danych firmy badawczej TDWI, to właśnie działy marketingu najczęściej jako pierwsze decydują się na wdrożenie zaawansowanych systemów analitycznych. Wynika to z faktu, że systemy informatyczne są niezbędne do podejmowania efektywnych działań w kluczowych obszarach, do których należy zaliczyć digital marketing, analizy tzw. „customer journey”, e‑commerce czy zarządzanie bazami klientów i relacjami z nimi (CRM).

Na podstawie gromadzonych danych możemy uzyskać niezwykle precyzyjny obraz kupującego. To z kolei pozwala na lepsze dostosowanie oferty do indywidualnego klienta i w efekcie zwiększenie szansy na sprzedaż – tłumaczy Krzysztof Skaskiewicz, Advisory Business Solution Manager w SAS…

Czytaj więcej na:  https://interaktywnie.com

CTR, czyli zwiększenie klikalności w wynikach wyszukiwania

Zwiększenie klikalności w wynikach wyszukiwania można zaobserwować, optymalizując meta tagi oraz rozszerzając wyniki wyszukiwania. Sprawdź, jak to uzyskać.

Rozpatrując liczbę kliknięć w wynikach wyszukiwania, niewątpliwie trzeba mieć na uwadze w pierwszej kolejności pozycje.

Budowa ruchu na stronie z wyszukiwarki najskuteczniejsza jest dla pierwszych trzech pozycji lub ewentualnie pierwszej dziesiątki. Z każdą dalszą pozycją szansa na kliknięcie ze strony użytkowników drastycznie maleje.

Zresztą logiczne jest to, że stosunek liczby kliknięć do wyświetleń (tzw. CTR) jest tym większy, im wyższa pozycja w rankingu…

Czytaj więcej na:  http://mobiletry.com

E-mail marketing. Jak zwiększyć wskaźniki OR & CTR?

Prowadzenie efektywnych kampanii e-mail wymaga nie tylko zaangażowania, lecz także odwagi. Odnoszenie sukcesów w tym temacie zawdzięczamy zarówno odpowiednim technologiom, które dbają o dostarczalność kampanii e-mail, jak i licznym testom, które pozwalają dobrać odpowiedni komunikat i styl właściwy dla danej bazy subskrybentów.

Wysyłaj wiadomości do odpowiednich osób

Subskrybenci znaleźli się na Twojej liście, dlatego że obiecano im pewnego rodzaju korzyści. Przy wysyłce mailingu pamiętaj, że to nie tylko narzędzie sprzedażowe…

Czytaj więcej na:  https://interaktywnie.com

Gdziekolwiek idziesz, cokolwiek robisz – zdobądź tego linka!

Z tego krótkiego seo-felietonu dowiesz się, co jest kluczem do skutecznego pozycjonowania i w jaki sposób możesz własnymi działaniami wspierać swoją agencję SEO tam, gdzie ona ma po części związane ręce.

Targetowanie: link building vs. optymalizacja on-page

Pozyskiwanie linków pozycjonujących to od zawsze jedna z kluczowych kwestii w procesie pozycjonowania. Można powiedzieć, że linki są jedynie katalizatorem, lecz bez nich nie sposób osiągać konkurencyjnych pozycji. Faktycznie podstawą jest odpowiednia architektura informacji i treść strony, bez których ciężko pozycjonować się na konkretne słowa kluczowe, ale czy to wystarczy…

Czytaj więcej na:  https://takaoto.pro

6 sposobów, jak radzić sobie z trudnymi klientami

To jak klient postrzega świat – to Twoja rzeczywistość – brzmi popularny cytat. Trudno od niego uciec, gdy chcemy, by nasza firma zwiększała przychody. Opinia klienta może być uzasadniona lub nie, ale zawsze musi być brana pod uwagę. Czasami w firmie pojawia się trudny klient i to jest prawdziwy test dla przedsiębiorców, który nie wszyscy zdają. Oto 6 sposobów jak radzić sobie z trudnymi klientami.

1. Trzymaj emocje

Bycie profesjonalnym i grzecznym wobec klientów jest zawsze wymagane, nawet jeśli zarzuty stawiane prze klienta są niesprawiedliwe. Pprzekazywanie swoich emocji będzie mogło się skończyć złą opinii dla całej firmy…

Czytaj więcej na: https://mambiznes.pl

Wskaźniki e-mail marketingu w pigułce – do trzech razy sztuka

W poprzednich artykułach opisałam dwa popularne wskaźniki w email marketingu: Open Rate oraz Click Through Rate. Kolej na pozostałe, równie ważne współczynniki, które sprawią, że będziesz analizować swoje kampanie z lepszym efektem.

Współczynniku Otwarć (ang. Open Rate, OR) możecie przeczytać tutaj, zaś artykuł poświęcony Współczynnikowi Kliknięć (ang. Click Through Rate, CTR) znajdziecie w tym miejscu. Przejdźmy teraz do kolejnych współczynników, które – moim skromnym zdaniem – nie powinny być obce osobom zajmujących się e-mail marketingiem…

Czytaj więcej na: https://marketingdlaludzi.pl

Autorytet domeny w SEO

W świecie wyników wyszukiwania nadal kluczową rolę pełnią linki – są wymieniane jako jeden z dwóch/trzech najważniejszych czynników rankingowych, a najobszerniejsze aktualizacje algorytmiczne dotyczą ocen jakości linków (vide Pingwin z września 2016). Od zawsze trwają jednak spory o szczegóły mechanizmów według których linki powodują wzrost widoczności w wynikach Google. Jednym z punktów zapalnych w ostatnich latach bywa koncepcja „autorytetu domeny” (ang. domain authority), według której linki mogą być rozpatrywane również na poziomie całej domeny.

Zgodnie z nią, przykładowy link prowadzący do tego artykułu powinien podnosić autorytet całej domeny Nprofit.net. Praktycznie wszystkie narzędzia badające profile linków obliczają swoją wersję autorytetu domeny, w codziennej pracy zarówno na poziomie Klientów jak i na poziomach zapleczowych korzystamy z istnienia tego czynnika, widzimy bezpośrednie działanie również w testach. Dokładając publiczną cegiełkę do tego zagadnienia nie mamy wątpliwości, że autorytet domeny jest jednym z kluczowych składników SEO…

Czytaj więcej na: http://nprofit.net

Głównym czynnikiem rankingowym w Google jest…

Szczegóły działania flagowego produktu Google – wyszukiwarki internetowej – są pilnie strzeżone. Jedynie pracownicy wysokiego szczebla mają wiarygodne informacje na temat tego, w jaki sposób funkcjonują algorytmy rankingowe.

Dlatego też specjaliści SEO w poszukiwaniu wskazówek zwracają się do przedstawicieli Google. Zwykle pytania padają na Twitterze, który pozwala na szybką i zwięzłą komunikację. Z obu zalet tej platformy skorzystał John Mueller, odpowiadając na pytanie, które z pewnością dręczy wszystkich zajmujących się pozycjonowaniem stron…

Czytaj więcej na: https://www.widzialni.pl

Co powinieneś wiedzieć zlecając stworzenie strony internetowej?

Bycie przedsiębiorą w dzisiejszych czasach automatycznie wymusza obowiązkowe posiadanie firmowej strony internetowej i to najlepiej takiej, która przyciągnie potencjalnego odbiorcę – nie tyle treścią, co samym wyglądem, tj. ciekawymi zdjęciami, kolorystyką i przydatnymi funkcjami na stronie. Kiedyś trzeba było się ubrać, wyperfumować i wparować z gadżetami reklamowymi do klienta.

Obecnie, w dobie nieustannego postępu technologicznego, całkowitą odpowiedzialność za pierwsze (pozytywne lub negatywne) bierze na siebie właśnie strona internetowa. Natomiast na rodzaj wrażenia wywieranego przez stronę – jakie by ono nie było – wpływa, nie tylko treść, ale także ciekawe zdjęcia, przyjazna kolorystyka oraz funkcjonalności mające na celu ułatwienie korzystania z niej. Bardzo często zleceniodawca umywa ręce od projektu zostawiając podstawowe decyzje o wyglądzie i funkcjonalności strony na barkach wykonawcy. Tymczasem osoba/firma zlecająca stworzenie strony internetowej MUSI/POWINNA wtrącić na ten temat swoje przysłowiowe 3 grosze…

Czytaj więcej na: http://blog.wiwi.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA