Z ostatniej chwili
Wzrost sprzedaży online z powodu pandemii. Optymalizacja sklepu internetowego. Jak tworzyć opisy produktów dla sklepu internetowego
Wzrost sprzedaży online z powodu pandemii. Optymalizacja sklepu internetowego. Jak tworzyć opisy produktów dla sklepu internetowego

Wzrost sprzedaży online z powodu pandemii. Optymalizacja sklepu internetowego. Jak tworzyć opisy produktów dla sklepu internetowego?

Wzrost sprzedaży online z powodu pandemii na przykładzie 3 różnych branż

Od ogłoszenia pandemii przez WHO minęły już 4 miesiące – dla wielu sprzedawców offline’owych było to ogłoszenie początku końca. Każdy, kto próbował sprzedawać online, został zmuszony przejść na to medium albo liczyć się z upadkiem.

W czasie tych 4 miesięcy prowadziłam kampanie reklamowe Google Ads dla klientów z 3 różnych branż – ogrodniczej, usług wycinania pleksi oraz mojej ulubionej – sex shopu.

W tym wpisie chciałabym pokazać, jak wygląda sytuacja, i czy trend zakupów online się utrzymuje, porównując wyniki do tych z poprzednich lat w tym samym okresie.

Opowiem też jakie działania podjęli moi klienci w obliczu kryzysu sprzedaży stacjonarnej…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Optymalizacja sklepu internetowego. 8 najważniejszych elementów

Głównym celem optymalizacji sklepu internetowego jest zwiększenie widoczności oraz wyświetlanie naszej witryny na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google. Aby tak się stało, należy zweryfikować i ewentualnie zoptymalizować wybrane czynniki na stronie, które mają duży wpływ na pozycjonowanie naszego serwisu. Jakie zatem czynniki mają wpływ na SEO Państwa sklepu? Na to pytanie z chęcią odpowiemy w poniższym poradniku.

Aby rozpocząć przygodę z pozycjonowaniem sklepu online, należy najpierw zoptymalizować stronę od wewnątrz. Jest kilka ważnych elementów, które należy sprawdzić i wprowadzić na stronie, jeśli nie zostały one wcześniej wdrożone. Są to m.in. struktura strony, przyjazne adresy URL i zoptymalizowane meta opisy…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak tworzyć opisy produktów dla sklepu internetowego?

Opisy produktów to jedne z najważniejszych tekstów w sklepie internetowym. Ich głównym celem jest zachęcenie klienta do zakupu – ale to nie wszystko. Dopracowane opisy produktów pomogą też w pozycjonowaniu strony i pozytywnie wpłyną na postrzeganie marki przez klientów.

W tym artykule dowiesz się:

  • jak opisy produktów wpływają na pozycjonowanie,
  • czym wyróżnia się dobry tekst produktowy,
  • oraz jakie są najczęstsze błędy popełniane podczas tworzenia opisów…
Więcej dowiesz się u źródła >>

Język korzyści w copywritingu – jak działa perswazja sprzedażowa?

Przy tekstach sprzedażowych liczą się dwie kwestie – przede wszystkim skuteczność oraz umiar, który pozwala wyczuć, gdzie leży granica, której dla własnego dobra lepiej nie przekraczać. Jak budować teksty z wykorzystaniem języka korzyści? Oto zagadka, której rozwiązanie znają jedynie najlepsi copywriterzy!

Słodkie ciasto jest dobre, bo.. jest słodkie! Jednak zbyt duża ilość cukru, nawet w ulubionym wypieku jest w stanie przyprawić człowieka o złe samopoczucie. Podobnie jest z używaniem metodyki perswazyjnej i języka korzyści. Aby wspomniane metody były skuteczne, trzeba wykazać się przede wszystkim wyczuciem, które przychodzi wraz z doświadczeniem i ilością napisanych tekstów…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak rozkręcić sklep internetowy?

Założenie sklepu internetowego to nie tylko wymyślenie nazwy, określenie przewodniej grupy produktowej, pozyskanie odpowiednich kontaktów i kooperantów oraz postawienie strony. Sukces tego rodzaju przedsięwzięcia jest bowiem przede wszystkim uzależniony od dalszych działań, które mają sprawić, że potencjalni klienci będą chętnie odwiedzać Twoją witrynę i kupować oferowane przez Ciebie produkty.

Należy więc koniecznie podkreślić, iż dalszy rozwój sklepu internetowego zależy wyłącznie od Ciebie i Twojego zaangażowania. Poznaj kilka praktycznych porad, które podpowiedzą Ci, jak rozkręcić sklep internetowy, a tym samym dotrzeć do szerokiego grona odbiorców…

Więcej dowiesz się u źródła >>

JAK SPRZEDAWAĆ W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?

Media społecznościowe od dawna już sprzedają i to nie tylko przez rozbudzanie intencji zakupowych. Facebook, Instagram, Snapchat i Pinterest rozwijają też funkcjonalności, które pozwalają użytkownikom natychmiast je realizować.

Ofensywa w kierunku e-commerce przybrała na sile zwłaszcza ze strony Facebooka, którego najnowszy projekt – Facebook Shops – ma „ujednolicić narzędzia zakupowe” zgromadzone w ekosystemie. A jest ich już całkiem sporo. W 2017 roku pojawił się Facebook Marketplace, który działa podobnie jak eBay, pozwalając użytkownikom sprzedawać i kupować produkty osobom mieszkającym w danej okolicy. Całkiem niedawno zadebiutowała funkcjonalność Instagram Checkout, pozwalająca robić zakupy na Instagramie, jednym klikiem, bez opuszczania aplikacji, niemal wprost z influencerskiego feeda…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Sklepy internetowe liczą zyski. Handel w sieci kwitnie

Zakupy online robimy częściej niż przed pandemią. Jak wynika z opublikowanego właśnie raportu Gemius, już 73 proc. internautów kupuje w sieci, czyli o 11 pkt proc. więcej niż rok temu, przede wszystkim w polskich e-sklepach. Do takiej formy zakupów zachęcają całodobowa dostępność i wygoda, a najbardziej pożądaną formą dostarczenia paczek jest dostawa kurierem do domu lub firmy.

To właśnie szeroka opcja wyboru dostawy, jej cena i jakość są przez internautów wymieniane wśród najbardziej motywujących czynników do zakupów internetowych – komentują eksperci od e-commerce…

Więcej dowiesz się u źródła >>

20 sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym

Z roku na rok coraz bardziej rozwija się handel online. Powstają nowe sklepy internetowe, a te, które już od jakiegoś czasu istnieją stacjonarnie, przenoszą część działalności do sieci, widząc w tym szansę na dotarcie do nowych klientów. Internet i Google wyparły gazetki reklamowe, które zachęcały do zakupów przez telefon. Trudno sobie dziś wyobrazić zakupy bez internetu. 62% polskich internautów kupuje online, a odsetek ten cały czas rośnie.

E-commerce jest dla każdego?

Dlaczego sklepy internetowe wyrastają jak grzyby po deszczu? Odpowiedź jest prosta – sprzedaż e-commerce jest niemal dla każdego. Próg wejścia w tego typu działalność jest bliski zeru, a jej prowadzenie nie wymaga posiadania elitarnej wiedzy czy zaawansowanych umiejętności programistycznych. Teoretycznie sklep internetowy możesz założyć kilkoma kliknięciami i zacząć sprzedawać już po kilku dniach…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Google Chrome z uwierzytelnianiem biometrycznym? Zakupy mogą być jeszcze wygodniejsze, tylko czy to potrzebne?

Jak ułatwić zakupy w internecie, kiedy możemy skorzystać z wielu metod płatności? Na przykład wprowadzić uwierzytelnianie biometryczne w przeglądarce do autouzupełniania danych karty. Taka nowość może pojawić się w Google Chrome. Tylko czy ona jest potrzebna?

Uwierzytelnianie biometryczne pojawia się w kolejnych aplikacjach. Ten sposób potwierdzania tożsamości bądź danych, ułatwia odblokowywanie smartfona lub laptopa, czy też dokonywanie zakupów przy wykorzystaniu kart podpiętych do Apple Pay i Google Pay. Do tej ostatniej możliwości nawiązuje nowa funkcja w Google Chrome, o której informuje serwis Android Police…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polscy konsumenci w Internecie najwięcej wydają na obuwie. Optymalizacja konwersji

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne. Polska na szarym końcu europejskiego rankingu cyberbezpieczeństwa 77% internautów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA