Z ostatniej chwili

YouTube sposoby na pozycjonowanie. Co można osiągnąć dzięki newsletterowi? Prowadzenie kampanii produktowej wyjdzie nam na „zdrowie”

ABC Pozycjonowania YouTube

YouTube już dawno przestał być miejscem, gdzie znaleźć można głównie śmieszne filmiki czy teledyski naszych ulubionych artystów muzycznych. Obecnie jest to kopalnia profesjonalnie prowadzonych kanałów „nadających” za pomocą tego medium do milionów ludzi na całym świecie. Współczesny YouTube to (oprócz muzyki) vlogi, trailery, recenzje, gameplaye, seriale dokumentalne, filmy oraz wiele innych atrakcji. Wszystko to przekłada się na realne zarobki dla twórców filmików, którzy je starannie przygotowują i następnie udostępniają wiernym widzom.

Zdarza się, że dobrze zoptymalizowane i popularne filmy YouTube znajdują się na wyższych pozycjach w wynikach organicznych na konkretne frazy niż eksperckie serwisy. Aby to osiągnąć, należy trzymać się i pamiętać o kilku poniższych zasadach.

1. UZUPEŁNIENIE KANAŁU

Nim zajmiemy się pierwszym materiałem video dobrze byłoby skupić się nieco na naszym kanale YouTube. Załóżmy, że już go mamy. Co teraz? Przede wszystkim należy rozpocząć od zakładki „Informacje” gdzie umieszczamy rozbudowany opis tego, czym się zajmujemy (w przypadku kanałów firmowych) lub o czym jest dany kanał (w przypadku youtuberów).

W dalszej kolejności dodajemy linki do serwisów społecznościowych (Facebook, Twitter etc.) oraz naszej strony (firmowej lub domeny prywatnej). Ważnym elementem przykuwającym uwagę użytkowników jest zwiastun (w postaci video) oraz grafiki (zdjęcie tła oraz zdjęcie „profilowe”). Nagranie krótkiego filmiku informującego użytkowników o tym, czego może się podziewać po właśnie przeglądanym kanale jest obecnie bardzo powszechnie spotykane. Im lepiej się zaprezentujemy, tym większa będzie liczba widzów i subskrybentów…

Czytaj więcej na: https://digitalhill.pl

5 celów, które osiągniesz dzięki newsletterowi

Newsletter jest utożsamiany z narzędziem do utrzymywania kontaktów z klientami i rozpowszechniania informacji o firmie. Jeśli dobrze go wykorzystasz, pomoże pielęgnować relacje z odbiorcami, kreować i utrzymywać pozytywny wizerunek marki, co przyczyni się do sukcesywnego zwiększania sprzedaży.

Poznaj pięć najważniejszych celów, które możesz realizować dzięki newsletterowi.

1. Wzrost ruchu na stronie

Dla większości firm newsletter jest dodatkiem do innych mediów. Służy przede wszystkim do informowania o aktualnościach na stronie sprzedażowej czy nowych wpisach na blogu firmowym. Jednak to z reguły przynosi pożytek wyłącznie witrynom, które utrzymują się z ruchu (blogerom lub portalom nastawionym na zyski z reklam). O wiele lepiej uczynić z poczty „ekskluzywny” kanał komunikacji, gdzie będą się pojawiać nie tylko zajawki do treści na stronie, ale także informacje dostępne wyłącznie dla czytelników newslettera. W ten sposób płynnie przechodzimy do kolejnego punktu…

2. Edukacja klientów

Wprowadzenie contentu edukacyjnego przynosi korzyści zarówno wtedy, gdy odbiorca jeszcze nie zna Twojej marki, jak i wtedy, gdy interesuje się branżą, w której działasz, i lubi być poinformowany o nowościach lub przykładowych sposobach na rozwiązywanie problemów, z którymi boryka się na co dzień. W celu zbliżenia się do odbiorcy pokazuj mu swoją firmę od kuchni, daj się poznać z zupełnie innej strony, a przy okazji dostarczaj mu przydatnych informacji. Jeżeli sprzedajesz skomplikowane produkty, uświadamiaj, jak są zrobione, w jakim celu je wykorzystać itp. Akcentuj najważniejsze wartości, przekonuj, jak wiele można zyskać, stając się Twoim klientem. I właśnie między innymi w ten sposób buduje się i utrzymuje…

Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl

Dlaczego warto prowadzić kampanie produktowe? Krótka historia sukcesu jednej marki

Chcesz osiągnąć niższy koszt konwersji? Promować swoją ofertę internetową lub lokalną? Zwiększać ruch w witrynie? Czy też znajdować wartościowych potencjalnych klientów? Jest na to sposób. Są nim kampanie produktowe. Prowadzę je od lat i opowiem historię o marce, która już na nich skorzystała.

Kampanie produktowe są jednym z najbardziej efektywnych źródeł ruchu dla sklepów internetowych. Dostarczają użytkownikom szczegółowych informacji na temat produktów (nazwa, cena, model, opinie) zanim jeszcze klikną oni w reklamę. Mogą wyświetlane na wszystkie typy zapytań:

  • ogólne (np. pralki, pralki Samsung);
  • produktowe (nazwy konkretnych produktów, np. pralka Samsung wf70f5e0w2w);
  • brandowe (np. brand sklepu).

 

 

Ile kosztują kampanie produktowe?

Wszystko zależy od budżetu, jaki firma może przeznaczyć na działania reklamowe. Z doświadczenia jednak wiem, że środki zainwestowane w kampanie produktowe zwracają się i dodatkowo generują zysk. Ważną informacją jest to, że odnotowują koszt konwersji średnio o ok. 60% niższy niż pozostałe działania (bez uwzględnienia kampanii dla marki reklamowanego sklepu). Jest to z pewnością spowodowane tym, że użytkownik ma szansę wstępnie zaznajomić się z produktem, który go interesuje…

Czytaj więcej na: https://www.bluerank.pl

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – poradnik WordPress to największy system zarządzania treścią …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA