Budowa strony internetowej. Jakie rozwiązanie wybrać?
Przygotowujesz się do uruchomienia własnej strony internetowej? Masz już hosting, wykupioną domenę i przygotowane założenia dla swojego serwisu? Pora zastanowić się nad wyborem metody budowy strony. W jaki sposób ją zbudować i jakie rozwiązanie wybrać?
Czasy, w których budowa strony internetowej była skomplikowana i wymagała zaawansowanych umiejętności programistycznych już na szczęście dawno minęła. Zaawansowana znajomość HTML-a, PHP, czy CSS-a nie jest już absolutnie konieczna, żeby zbudować i uruchomić stronę. Dotyczy to nie tylko prostych stron – wizytówek, ale też bardziej skomplikowanych serwisów z dodatkowymi opcjami. Obecnie na rynku mamy dostępnych wiele rozwiązań, które są odpowiedzią na potrzeby właścicieli stron. Z pewnością spośród nich można wybrać dobrze dopasowaną metodę budowy strony internetowej…
Więcej dowiesz się u źródła >Czy możliwy jest benchmark szybkości wczytywania strony z konkurencją?
Szybkość strony jest stałą pozycją w technicznej sekcji audytu SEO. Istnieją dwa główne powody ku przyśpieszaniu stron – ranking w Google (mobile-first indexing) oraz użyteczność dla odwiedzających audytowaną stronę. Dostępne są liczne darmowe i płatne narzędzia do testów szybkości, a także wbudowane narzędzie w przeglądarkach – tak zwane testy laboratoryjne. Ale czy istnieje sposób, żeby porównać się na realnych użytkownikach ze swoimi konkurentami? W tym artykule przedstawię Wam właśnie taką metodę.
Przed przejściem do możliwości CrUX musimy omówić podstawy. Po pierwsze, czym jest CrUX i jakie dane zbiera. Po drugie, jakie są ograniczenia w porównywaniu raportów, żeby miały one realną wartość. Przy okazji przypomnę, że szybkość wczytywania strony jest czynnikiem rankingowym w Google…
Więcej dowiesz się u źródła >Czy zawsze warto być wysoko w Google?
Wysokie pozycje w Google to marzenie niemal każdego właściciela firmy. Walka o nie trwa nieraz bardzo zaciekle i są firmy, które obok dobrych praktyk SEO stosują również Black Hat SEO czyli działania, które są uznawane za nieetyczne i mogą odbić się czkawką. Czy jednak zawsze warto walczyć o to, by być wysoko w Google? Ja uważam, że nie . Kiedy nie warto?
Wysokie pozycje na mało istotne słowa kluczowe
Niektórzy mówią, że nie jest ważne jakie słowa kluczowe są w TOP10 Google, ale ważne, że są. Niestety jest to podejście, które znacząco rozmija się z tym, co jest celem SEO. Otóż celem pozycjonowania nie jest bycie w TOP10, ale bycie wysoko w Google na słowa kluczowe, które konwertują. Wszystkie działania związane z pozycjonowaniem nie mają być sztuką dla sztuki, ale sposobem na to, by przyciągnąć odpowiednich odbiorców, zwiększyć ruch na stronie i w efekcie pomnożyć sprzedaż…
Więcej dowiesz się u źródła >Content marketing na przełomie 2018/2019
Które kampanie content marketingowe okazały się najciekawsze w 2018 r.? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed content marketingiem w 2019 roku?
Więcej dowiesz się u źródła >>> Czego życzysz branży marketingowej na 2019 rok?
>>> Marki na przełomie 2018/2019: eurobank
>>> Marki na przełomie 2018/2019: Lidl
>>> Marki na przełomie 2018/2019: Avon
>>> Marki na przełomie 2018/2019: OLX
>>> Marki na przełomie 2018/2019: Semilac
>>> Marki na przełomie 2018/2019: Bank BGŻ BNP Paribas
>>> Marki na przełomie 2018/2019: LOT
>>> Marki na przełomie 2018/2019: Credit Agricole
>>> Marki na przełomie 2018/2019: Grupa Domodi
>>> Marki na przełomie 2018/2019: SEAT
>>> Marketing w branży sportowej na przełomie 2018/2019
>>> Marketing w branży marek luksusowych na przełomie 2018/2019
>>> Marketing w branży modowej na przełomie 2018/2019
>>> Strategia na przełomie 2018/2019
Wygasające domeny – jak znaleźć najlepsze?
Pozycjonowanie przy użyciu wygasłych domen to powszechna praktyka od dawna, nie ma co się spierać nad tym, czy to działa czy nie. Przechwytywanie domen można wykorzystać na dwa podstawowe sposoby:
- przekierowanie 301,
- odtwarzanie poprzedniej strony i budowa zaplecza…
Jak zarobić na darmowych produktach i usługach oferowanych w internecie?
Gratisy i darmowe próbki muszą być częścią przemyślanej strategii marketingowej, jeśli mają przynosić spodziewane korzyści (wzrost przychodów, zwiększenie rozpoznawalności marki, poprawę reputacji wizerunku firmy). Podobnie jest w przypadku bezpłatnych produktów oraz usług dostępnych za pośrednictwem stron internetowych.
Dlaczego warto rozdawać PDF-y lub oprogramowanie bez żadnych opłat? W jaki sposób można zarobić na darmowych produktach? Na pytania odpowiadamy w niniejszym artykule…
Więcej dowiesz się u źródła >