Zmiana limitów indeksowania podstron w Google Search Console
W ostatnim czasie została zredukowana częstotliwość z jaką korzystać można z funkcji Pobierz jako Google w ramach narzędzia Google Search Console.
Z tej funkcji narzędzia korzysta się w celu przyspieszenia indeksacji adresów podstron nowych lub takich, na których niedawno pojawiły się istotne zmiany. Po pobraniu strony możliwe jest jej zgłoszenie na dwa sposoby: przesłanie prośby o zaindeksowanie danego adresu lub przesłanie prośby o zaindeksowanie danego adresu i adresów, do których linkuje…
Więcej dowiesz się na: https://www.widzialni.pl
Copywriting i formatowanie tekstu w zgodzie z zasadami SEO. Poradnik dla początkujących
Każdy był kiedyś w swojej mistrzowskiej dziedzinie jedynie aspirantem marzącym o wielkości. Jeżeli trafiłeś na ten artykuł to najwyraźniej Twoim aktualnym życiowym celem jest poznanie tajemnej wiedzy, jaką posiada copywriter. Wiedzy dotyczącej SEO i formatowania tekstów z myślą o pozycjonowaniu strony. Z tego poradnika dowiesz się absolutnych podstaw. Będzie jak magiczna szafa, która – jeżeli zdecydujesz się ją otworzyć – zaprowadzi Cię prosto do swoistej Narni (krainy profesjonalnego copywritingu).
Co to takiego to SEO?
Pod tym hasłem skrywa się wiele innych początkowo tajemniczo brzmiących określeń: optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. search engine optimization), czy – nieco kolokwialnie – pozycjonowanie. Niezależnie jednak od stosowanej nomenklatury SEO to zestaw czynności, wielość procesów ukierunkowanych na jeden cel – osiągnięcie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce internetowej…
Więcej dowiesz się na: http://www.seowordpress.pl
Moduły dostosowania reklam w Google AdWords
Moduły dostosowania reklam to parametry, które modyfikują reklamy tak, aby pasowały do aktualnego kontekstu potencjalnych klientów – wyszukiwanych przez nich haseł, przeglądanej zawartości, używanych urządzeń bądź czasu wyświetlania reklam.
Przygotowanie pliku z danymi
Moduły dostosowania reklam wypełniają tekst reklamy parametrami, które przesyłane są do AdWords w pliku arkusza kalkulacyjnego i odwołują się do nazwy zbioru danych i zawartego w nim atrybutu.
W odpowiednio spreparowanym pliku z danymi musimy zdefiniować atrybuty, co robimy w pierwszym wierszu. Do wyboru są następujące 3 typy atrybutów: niestandardowe, standardowe oraz kierowania.
Rodzaje atrybutów niestandardowych to: text, date, number, price. Parametry niestandardowe każdy może określić według własnych potrzeb…
Więcej dowiesz się na: https://www.devagroup.pl
Ile trzeba zapłacić za pozycjonowanie?
Nie ma osoby działającej w branży, która nie zostałaby nigdy postawiana przed tym kłopotliwym pytaniem. Oczywiście z perspektywy klienta odpowiedź powinna być jasna i czytelna, jednak zawiłość procesu nie pozwala nam na tak jednostronne werdykty. Analogicznie można byłoby przytoczyć pytanie w postaci „ile kosztuje Auto”?
Niestety nie ma jednej ceny za usługę pozycjonowania, co wynika zarówno z historii domeny, konkurencji, celów, jakie stawiamy przed pozycjonowaniem i przede wszystkim z faktu, iż pozycjonowanie jest procesem, dlatego jego cena powinna być elastyczna i dopasowana do danego etapu i zastanej sytuacji.
Spróbujmy rozłożyć proces na czynniki pierwsze z uwzględnieniem średnich cen rynkowych:
1. AUDYT STRONY
Pracę nad pozycjonowaniem obowiązkowo należy rozpocząć dobrą diagnostyką „pacjenta” i zapoznaniem się z jego obecną kondycją.
Biorąc pod uwagę fakt, że często otrzymujemy od klienta zlecenie na strony, które miały już swoją wcześniejszą historię pozycjonowania, jest to kluczowa sprawa dla dalszego powodzenia w działaniach. Należy zwrócić uwagę na czynności, które podejmowane były wcześniej i sprawdzić, czy oby na pewno już dziś nie wylądowały na czarnej liście Google.( co w tej dynamicznej branży jest dość częstym zjawiskiem)
Reasumując, zanim wypiszemy „receptę” na dalsze działania, przyglądamy się, jaki jest stan obecny zleconej do pozycjonowania strony. Ustalamy ewentualne niedociągnięcia witryny, wcześniejsze mało przyjazne działania i rekomendujemy pracę, które należy wdrożyć przed dalszymi etapami…
Więcej dowiesz się na: https://www.studiolokomotywa.pl
8 sposobów na wykorzystanie Google AdWords na niszowych rynkach
System Google AdWords postrzegany jest bardzo często jako jedno z głównych i podstawowych narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Niewątpliwie tak jest, ale problem pojawia się w sytuacji, kiedy próbujesz dotrzeć do odbiorcy na rynku niszowym. Zwykła kampania kierowana na słowa kluczowe nie spełnia swojej funkcji, ponieważ mocno ogranicza ją status słów kluczowych – mała liczba wyszukiwań. Jak mimo to wykorzystać możliwości systemu AdWords, aby dotrzeć do właściwego odbiorcy? O tym przeczytasz w tym artykule.
Główną zaletą niszowego rynku jest brak konkurentów albo ich bardzo mała liczba. Dzięki temu nawiązanie relacji z klientem jest łatwiejsze. Z kolei jego wadę stanowi wielkość. Mały rynek zbytu powoduje, że trudniej trafić do potencjalnego klienta, który nierzadko jeszcze nie wie o Twojej usłudze lub produkcie. Poniżej przedstawiam sposoby na poradzenie sobie z tą sytuacją…
Więcej dowiesz się na: http://www.marcinwsol.pl
Pozycjonowanie hoteli – praktyczne wskazówki
Obiekty hotelowe i noclegowe z roku na rok coraz mocniej walczą o klientów i to na wielu płaszczyznach. Dotyczy to również wyszukiwarki Google, gdzie większość ruchu „zgarniają” pierwsze pozycje, a na druga stronę wyników praktycznie nikt już nie dociera. Pozycjonowanie strony hotelu jest więc zadaniem trudnym, ale nie jest niemożliwe dla doświadczonych specjalistów. Przedstawiamy najważniejsze działania SEO, które skutecznie zwiększają widoczność obiektów hotelowych w internecie.
Dobór słów kluczowych do pozycjonowania
Działania SEO powinny być poprzedzone skrupulatną analizą słów kluczowych. Aby odpowiednio ją przeprowadzić, należy odpowiedzieć sobie na kilka ważnych pytań dotyczących oferty:
- W jakich kategoriach klienci postrzegają nasz obiekt: hotel / apartamenty / pokoje gościnne / noclegi / pensjonat? – Każde z tych określeń przywodzi bowiem na myśl inne wyobrażenia, półkę cenową lub zakres usług dodatkowych.
- Jakimi wyrażeniami mogą posługiwać się nasi potencjalni goście? – Na przykład obiekt wynajmujący pokoje w Karpaczu może rozważać następujące określenia geograficzne: góry, Sudety, województwo dolnośląskie, Karpacz.
- Jakie cechy oferty są ważne dla naszych gości hotelowych? – liczba gwiazdek, śniadanie wliczone w cenę, dostępność basenu lub SPA, odległość od najważniejszych punktów orientacyjnych: centrum miasta, lotniska, dworca, atrakcji turystycznych…
Więcej dowiesz się na: https://www.artefakt.pl