Artykuły sponsorowane czy własny blog – co jest lepsze?
Artykuły sponsorowane i blog firmowy to jedne z kluczowych narzędzi content marketingu, będące bez wątpienia bardzo ważnym punktem w strategii marketingowej firmy.
Są skutecznym sposobem dotarcia do odbiorców, a umiejętnie zaplanowane i sprawnie napisane mogą przynieść biznesowi wiele korzyści. Czym różni się artykuł sponsorowany od wpisów publikowanych na blogu? Czy oba narzędzia sprawdzą się w każdej firmie? Które z nich jest skuteczniejsze? O tym w dzisiejszym wpisie. Zapraszamy do lektury!…
Więcej dowiesz się u źródła >Struktura strony internetowej — jaka powinna być pod SEO?
Chcąc zadbać o widoczność swojej strony w sieci, trzeba zwrócić uwagę nie tylko na content publikowany na danej stronie internetowej, lecz także na jej strukturę. Stworzenie odpowiednich podstron może sprawić, że dana witryna będzie bardziej przyjazna dla użytkowników i dla robotów Google. Jaka stworzyć odpowiednią strukturę witryny?
Struktura strony internetowej — co to jest? Najprościej mówiąc, to hierarchia poszczególnych podstron. Dzięki niej można sprawne poruszać się po witrynie przez użytkowników i roboty Google. Stanowi ona swego rodzaju przewodnik po stronie www, informujący o tym, które kategorie i w jaki sposób są ze sobą powiązane…
Więcej dowiesz się u źródła >Pozycjonowanie Long Tail – bądź widoczny w wynikach wyszukiwania!
Zastanawiałeś się kiedyś, ilu słów kluczowych używasz, chcąc odnaleźć w wyszukiwarce dany przedmiot czy usługę ? Jednego, dwóch? Czy przy tak małej liczbie fraz jesteś w stanie sprecyzować swoje zapytanie? No właśnie! Aby uniknąć kluczenia w wynikach wyszukiwania, precyzujemy nasze pytanie, wpisując 4 bądź więcej słów kluczowych.
Tak długa fraza to tak zwane long tail – czyli długi ogon. Ponad 50% użytkowników wyszukiwarki Google korzysta z długich fraz kluczowych — dla Ciebie, jako przedsiębiorcy, jest to doskonała szansa na zwiększenie swoich przychodów poprzez uzyskiwanie wzrastającego ruchu organicznego na stronie…
Więcej dowiesz się u źródła >Konwersja – co to jest i jak ją mierzyć?
Definicja konwersji jest zagadką dla osób, które nigdy nie miały żadnej styczności z pojęciem SEO. Dlatego też, zacznijmy od podstaw, aby zrozumieć resztę. Działania SEO optymalizują strony pod kątem wyszukiwarek internetowych, w celu osiągnięcia przez daną stronę jak najwyższej pozycji w ograniczonych wynikach wyszukiwania.
Ich optymalizacja, to nic innego, jak poszukiwanie najskuteczniejszego pod kątem pozycji danej witryny zestawu rozwiązań dotyczących treści, kodu strony, linków przychodzących oraz innych czynników wpływających na ranking w wyszukiwarce, w której Ty wpisujesz poszukiwaną frazę. Efektem działań SEO, jest właśnie konwersja…
Więcej dowiesz się u źródła >
Jak wykorzystywać marketing internetowy do budowania wizerunku firmy?
Jedną z miar świadczących o sukcesie firmy jest jej rozpoznawalność na rynku. W dobie rosnącej konkurencji, zapamiętanie marki przez klientów jest sporym wyzwaniem.
Nikogo więc nie zdziwi fakt, że zbudowanie wizerunku wiąże się ze stworzeniem odpowiedniej strategii oraz wyborem narzędzi marketingowych, które pozwolą dotrzeć do klientów i pomogą wpływać na ich myślenie o marce. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób zbudować wizerunek firmy w sieci – zapraszam Cię do przeczytania tego artykułu…
Więcej dowiesz się u źródła >Jak budować dochodowy biznes online?
O biznesie online mówi się jak o żyle złota. Tylko szybko się okazuje, że wcale nie jest tak prosto jak na początku się wydawało. Ola Gościniak, autorka nagradzanego bloga Jestem Interaktywna i mentorka, która przeszkoliła już prawie 50 000 Polek, podpowiada jak rozwijać biznesy online z sukcesem.
Wartość polskiego rynku e-commerce w pandemicznym roku 2020 przekroczyła 100 mld zł i była o 40 mld zł większa niż szacowano1. Z Internetu w Polsce korzysta 31,97 miliona osób, a więc 84,5% całkowitej populacji. Statystyczny Polak (w wieku 16-64 lata) spędza w Internecie 6 h 44 min na dobę, w tym 2 h w mediach społecznościowych2. Wszystko brzmi optymistycznie, więc co stoi na przeszkodzie, aby z sukcesem rozwijać biznes przez Internet?…
Więcej dowiesz się u źródła >KANAŁY KOMUNIKACJI W INTERNECIE – DLACZEGO WARTO POSTAWIĆ NA RÓŻNORODNOŚĆ?
Obecnie właściciele firm zaczynają rozumieć współczesne zachowania zakupowe swoich potencjalnych klientów i stawiają na obecność w Internecie. Często jednak, ograniczają się wyłącznie do prowadzenia profili w mediach społecznościowych – szczególnie na Instagramie i Facebooku. Rozwiązanie to pozornie wydaje się tańszą opcją niż tworzenie własnej strony internetowej. W rzeczywistości, publikowanie treści i umożliwienie kontaktu jedynie poprzez tego rodzaju serwisy stanowi pewnego rodzaju niebezpieczeństwo.
Dlaczego ograniczenie obecności w sieci do jednego kanału komunikacji wiąże się z ryzykiem?
Obecność w mediach społecznościowych jest oczywiście ważnym aspektem budowania strategii marketingowej firmy w Internecie. Należy jednak pamiętać, że platformy te działają w sposób niezależny od właścicieli profili. Zdarza się, że ulegają awariom, tak jak np. miało to miejsce dość niedawno (październik 2021 r.) w przypadku Facebooka, Messengera i Instagrama. Serwisy nie działały wtedy przez kilka godzin. Dla właścicieli firm, którzy informują o swojej ofercie jedynie poprzez social media wiązało się to ze szczególnymi utrudnieniami, a nawet stratami finansowymi…
Więcej dowiesz się u źródła >