Blog z pasji może przekształcić się w dobry biznes
Blogerzy zwykle zaczynają od dzielenia się swoją wiedzą, ale z czasem wielu z nich udaje się zarabiać na dostarczanych treściach. Blog musi być jednak prowadzony systematycznie, z pasją i zaangażowaniem. Dostarczając treści na wysokim poziomie merytorycznym, można zbudować stałą bazę odbiorców. Ta z kolei jest świetnym punktem wyjścia do sprzedaży produktów i usług, które są spójne z treściami. To najlepsza forma zarabiania na blogu.
Każdy, kto zabiera się za blogowanie na poważnie, w pewnym momencie się orientuje, że własna strona w sieci daje wiele możliwości.
– Blog jest zdecydowanie rewelacyjnym sposobem na życie, na to, żeby robić to, co się naprawdę lubi, i żeby dzielić się tym, co jest dla nas ważne. Jeśli dzielimy się naszymi talentami, pasją i robimy to z sercem, to znajdują się na to odbiorcy. Oni najpierw odwdzięczają się dobrym słowem, a po pewnym czasie zaufaniem i ono z czasem owocuje gotowością do zakupu produktów. Jak najbardziej jest to sposób na to, żeby utrzymywać się z pasji – mówi agencji informacyjnej Newseria Agnieszka Żłobińska, współautorka bloga salaterka.pl…
Więcej dowiesz się u źródła >Kolejny update głównego algorytmu Google
Pod koniec lipca i na początku sierpnia narzędzia monitorujące na całym świecie wykryły znaczne wahania w rezultatach wyszukiwania Google, co jest zwiastunem wprowadzania dużych zmian w algorytmie wyszukiwarki. O dziwo tym razem szybko pojawiło się oficjalne potwierdzenie tego faktu ze strony Google.
W komunikacie na Twitterze z 1 sierpnia poinformowano, że w tym tygodniu wprowadzona została rozległa aktualizacja głównego algorytmu wyszukiwania…
Więcej dowiesz się u źródła >Najnowsze istotne zmiany w Google
Od ostatniego „trzęsienia ziemi” w Google upłynęło nieco czasu, jednak ostatnie zmiany wprowadzone przez tę wyszukiwarkę, mocno dały się we znaki zarówno samym stronom internetowym, jak i branży SEO. Chodzi głównie o dwie modyfikacje, które przyczyniły się do tego, że część pozycjonerów mocno zazgrzytała zębami.
1. Utrata możliwości zgłaszania nowych adresów url
Opcja, która bardzo ułatwiała życie osobom zajmującym się promocją stron w Google, dostępna niegdyś pod adresem https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url. Dzięki niej można było przyspieszyć indeksowanie nowych linków, pozyskanych w trakcie działań związanych z promowaniem serwisów. Jeśli zdobyliśmy wartościowy odnośnik zewnętrzny prowadzący do naszej strony, wystarczyło zasygnalizować to Google za pomocą wspomnianego narzędzia. Dzięki temu wyszukiwarka otrzymywała istotną informację o nowym linku, który mógł wpłynąć na pozycję witryny. Teraz takiej możliwości już nie ma. Co to oznacza? Przede wszystkim…
Więcej dowiesz się u źródła >3 sposoby na optymalizację treści pod SEO w WordPressie!
WordPress jest najpopularniejszym systemem do tworzenia stron WWW. Jest darmowy oraz bardzo łatwo rozbudowuje się go o dodatkowe moduły. Strony na WordPressie pozycjonują się dobrze, ale warto wyposażyć je w odpowiednie narzędzia. Jak to zrobić, aby pozyskać nowych odbiorców z wyszukiwarek? W tym artykule znajdują się podstawowe sposoby optymalizacji treści w WordPressie, które będą przydatne dla osób, które dopiero zaczynają dbać o SEO.
Przygotuj tekst pod SEO
Na SEO coraz większy wpływ ma cykliczne dodawanie wartościowych treści oraz angażujących multimediów. Na co warto zwrócić uwagę?
Przygotowanie strony – powinna być wzbogacona o metatagi, warto połączyć ją z Search Console, aby reagować na błędy indeksacji.
Tekst – sugeruje się, aby zawierał przynajmniej kilkaset słów połączonych w oryginalne i sensowne zdania, wzbogacone o słowa kluczowe, które są logicznie dobrane oraz dobrze wpisane w ogólną architekturę strony.
Multimedia – treść powinna być nasycona odpowiednio nazwanymi oraz opisanymi multimediami (zdjęciami, ilustracjami, infografikami) – warto pamiętać, aby multimedia nie zastępowały tekstu, bo to on jest kluczowy…
Więcej dowiesz się u źródła >YOUTUBE – CZY SKUTECZNY DLA BIZNESU?
Youtube – czy skuteczny w kontekście sprzedaży Twoich produktów i usług?
W tym, wypełnionym po brzegi produktami i usługami świecie, musisz poszukiwać sposobów, by klient dowiadywał się właśnie o Twojej ofercie. Informacja musi być podana możliwie najprościej i odpowiadać na wszelkie pytania, które mogą pojawić się na danym etapie rozważenia czy dokonywania zakupów. Dlatego coraz szersze grono osób, by odpowiedzieć sobie na zadane pytania korzysta z portalu Youtube, który łączy w sobie klika ciekawych cech. A zatem – czy Youtube będzie skuteczny w promowaniu Twojej oferty? Jest spora szansa, że tak albowiem…
Więcej dowiesz się u źródła >Marketing w Google – 7 częściowe szkolenie online
We wrześniu 2018 roku poprowadzę na żywo 7 częściowy cykl szkoleń online (webinar) z zakresu marketingu w Google. Program szkolenia oparłem o zdobyte doświadczenie i wiele lat pracy w tematach, które będą omawiać. Cena szkolenia (459zł netto) jest atrakcyjna a forma uczestnictwa jest bardzo wygodna, bo przed własnym komputerem o dogodnej godzinie.
Szkolenie online
Czego dowiesz się na szkoleniu online?
Podczas cyklu otwartych szkoleń online, każdy uczestnik pogłębi swoją wiedzę z zakresu szeroko pojętego pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Program szkolenia składa się z 7 części. W każdej części szeroko omawiam jeden z wybranych aspektów marketingu w Google wraz z przykładami i analizami…
Więcej dowiesz się u źródła >