Z ostatniej chwili
Strona głowna / Marketing / Co to jest AMP? Pozycjonowanie long-tail. Jak dodać favicon do wyników wyszukiwania? Jak pozycjonować blog? Narzędzia SEO
Co to jest AMP Pozycjonowanie long-tail. Jak dodać favicon do wyników wyszukiwania Jak pozycjonować blog Narzędzia SEO
Co to jest AMP Pozycjonowanie long-tail. Jak dodać favicon do wyników wyszukiwania Jak pozycjonować blog Narzędzia SEO

Co to jest AMP? Pozycjonowanie long-tail. Jak dodać favicon do wyników wyszukiwania? Jak pozycjonować blog? Narzędzia SEO

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

AMP- co to jest i w czym pomaga?

Standardy podczas tworzenia stron internetowych odnośnie urządzeń mobilnych znacznie wzrastają. Jeśli jesteśmy użytkownikiem smartphone, pragniemy szybko wyszukać potrzebną nam informację. Niestety bardzo często strony ładują się zbyt wolno lub nawigacja jest zbyt przeciążona, co odczuwamy znacznym opóźnieniem przepływu informacji. Są to najczęstsze problemy współczesnych stron mobilnych. Istnieje jednak kilka sposobów by je zmodernizować.

Co to jest AMP?

AMP – Accelerated Mobile Pages – stał się standardem kodowania open-source dla wydawców, którzy mogą wprowadzać autorskie modyfikacje oraz udoskonalenia. AMP pomaga szybko renderować strony www, które posiadają statyczne treści. Wdrożenie standardu Accelerated Mobile Pages umożliwia dopasowywanie zawartości strony do parametrów technicznych narzędzi, takich jak rozdzielczość oraz wielkość ekranu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak dodać faviconę do wyników wyszukiwania Google?

Google nie tak dawno odświeżył wygląd mobilnych wyników wyszukiwania. W efekcie tej zmiany każdy właściciel strony internetowej może w łatwy sposób dodać instrukcją dla robota indeksującego, by taka ikona została zaindeksowana. Jak to zrobić? Banalnie prosto.

Ta z pozoru banalna zmiana daje naprawdę spore możliwości. Otóż za sprawą favicony, którą najczęściej jest po prostu logo naszego serwisu, pozwala obrandować wyniki wyszukiwania. Jeśli użytkownik trafi w wynikach na logo i serwis, który rozpoznaje i lubi, nowy system może wygenerować konwersję. Będzie to najpewniej zjawisko marginalne, ale jeśli Google daje taką możliwość, to obowiązkowo trzeba ją wykorzystać…

Więcej dowiesz się u źródła >


Jak pozycjonować blog? SEO dla bloga krok po kroku

Początki blogosfery w Polsce sięgają kilkunastu lat wstecz, gdy pierwsze osoby zakładały swoje internetowe pamiętniki na darmowych platformach. Od tego czasu wiele się zmieniło – zarówno w kwestii prowadzenia, jak i pozycjonowania blogów w Google. Z biegiem lat algorytmy wyszukiwarek stały się bardziej wymagające, utrudniając blogerom uzyskanie dobrych pozycji.

Jak więc wybić się na szczyty wyników wyszukiwań i zagwarantować sobie pierwsze miejsce w Google? Poniżej wyjaśniam w kilku prostych krokach jak pozycjonować swój blog…

Więcej dowiesz się u źródła >

Narzędzia SEO, które nie są, a powinny być narzędziami specjalisty SEO

Niektóre z narzędzi, mimo że nie są dedykowane dla specjalistów SEO, to mogą bardzo pomóc w zrozumieniu zachowania i jakości przyciąganego ruchu oraz pracy przy pozycjonowaniu stron www. Wybrałem listę narzędzi czy aplikacji, z których korzystam bądź korzystałem 🙂 .

Jednym z błędów niedociągnięć firm pozycjonujących oraz specjalistów jest to, że wszyscy skupiają się na „dowożeniu” klientów do odpowiednich stron przeglądarki — jednak większość nie analizuje tego, co użytkownicy znajdują na stronie, ich zachowania i tego, czy podstrona serwisu udziela użytkownikowi odpowiedzi, na to, czego szuka. Dodatkowe narzędzia pozwalają, chociażby wyłapać błędy, które spotykają użytkowników na stronie klienta…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nowy wygląd wyników wyszukiwania Google

Na blogu Google pojawiła się dzisiaj bardzo interesująca informacją o nowościach w mobilnych wynikach wyszukiwania. Pojawi się kilka drobiazgów, które powinny zainteresować wszystkich właścicieli stron internetowych. Google odświeża wygląd i wprowadza favicony tuż nad nazwą linku.

Pomysł jest naprawdę ciekawy, tym bardziej że dostaniemy możliwość wyróżnienia się w mobilnych SERPach, wstawiając swój własny branding. Sami zobaczcie…

Więcej dowiesz się u źródła >


DUPLICATE CONTENT, CZYLI JAK SKOPIOWANE TREŚCI SZKODZĄ TWOJEJ STRONIE

Z każdym rokiem pozycja content marketingu w Polsce stale się umacnia. Świadczy o tym ilość tworzonych treści, które codziennie publikowane są zarówno przez wielkie przedsiębiorstwa, jak i małe firmy. Co więcej, z ostatnich badań Content Marketing Institute wynika, że aż 88% markerów B2B sięga po tę technikę w swojej strategii.

Pomimo rosnącej popularności content marketingu, wiele osób nadal dopuszcza się jednego z największych przewinień, a mianowicie kopiowania treści. Co więcej, bardzo często dokonuje tego nieświadomie. Co dokładnie określamy mianem duplicate content i jaki ma on wpływ na Twoją pozycję w Google?…

Więcej dowiesz się u źródła >

Blokada kampanii Google Ads – sprawdź, jakich błędów nie popełniać

Każdy przedsiębiorca, który postanowił zainwestować w Google Ads, z pewnością wie, jak duże korzyści mogą wynikać z tego systemu. Nie należy jednak zapominać, że wiąże się on także z konkretnymi ograniczeniami, których nieprzestrzeganie może doprowadzić do reperkusji. Blokada kampanii Google Ads ma fatalny wpływ na renomę i zasięg firmy – aby jej uniknąć, warto jest dowiedzieć się, co może do niej doprowadzić.

Przyczyny takiej blokady są sprecyzowane w zasadach Google Ads, które określają…

Więcej dowiesz się u źródła >

Przeczytaj koniecznie, czyli 7 wskazówek jak powinno wyglądać skuteczne Call To Action na stronie WWW!

“Kup teraz”, “Zamów jeszcze dzisiaj”, “Przeczytaj”, “Zapisz się”, “Dołącz do nas”… – czy odnosicie wrażenie, że na każdym kroku coś Wam się nakazuje? Być może, ale nie jest to bynajmniej nakaz, rozkaz, czy jakkolwiek to nazwiecie… Raczej zachęta, marketingowe wezwanie do działania, czyli tzw. CTA (ang. Call to Action).

Mimo że nadal niektórzy marketerzy oraz właściciele stron traktują to wezwanie po macoszemu, CTA niezaprzeczalnie odgrywa bardzo istotną rolę w dzisiejszym biznesie, a ujmując to bardziej precyzyjnie – wpływa na konwersję oraz współczynnik odrzuceń strony Waszej firmy. Dowodzą tego przede wszystkim efekty kampanii reklamowych. Nie wszystkie zdają się wykorzystać swój pełen potencjał. Dlaczego? Być może jednym z powodów jest brak albo nieumiejętnie skonstruowane CTA. W poniższym tekście podpowiemy, jak stworzyć skuteczne CTA

Więcej dowiesz się u źródła >

Sugerowane odpowiedzi na pytania w wizytówkach Google Moja Firma

Obecność firmy w różnych miejscach w sieci to nie tylko dodatek – to wręcz obowiązek. Tak jak dawniej każde szanujące się przedsiębiorstwo dysponowało stroną internetową, gdzie znaleźć można było wszystkie najważniejsze informacje (produkty, usługi, dane adresowe i kontaktowe), tak teraz liczy się również dobrze prowadzony profil na kanałach społecznościowych czy obecność bezpośrednio w wyszukiwarce Google, za pomocą narzędzia Google Moja Firma.

Wizytówki Google pozwalają bowiem klientom już na etapie przeglądania wyników wyszukiwania poznaćwszystkie najważniejsze informacje na temat firmy – godziny otwarcia, wskazówki dojazdu, nowości w ofercie (dzięki dostępnej od pewnego czasu funkcji wpisów) oraz mniej lub bardziej prawdziwe opinie innych klientów…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czym jest pozycjonowanie long-tail?

W odróżnieniu od tradycyjnego podejścia do pozycjonowania, strategia long-tail pozwala na promowanie praktycznie nieskończonej ilości słów kluczowych związanych z naszą działalnością. W tym przypadku nie skupiamy się na frazach ogólnych, lecz wieloczłonowych słowach kluczowych, które pozwalają nam wypromować konkretne produkty z naszego asortymentu. To właśnie dlatego pozycjonowanie stron internetowych long-tail to znakomite rozwiązanie dla sklepów internetowych, które chcą być o krok przed konkurencją!

Istota strategii long-tail

Zadowalające efekty pozycjonowania stron internetowych z wykorzystaniem strategii long-tail to efekt promowania dużej ilości fraz o małej konkurencyjności, na które znacznie łatwiej wypracować wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Avatar
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Marketing i metafory. Jak szybko usprawnić SEO Co jeszcze wpływa na pozycję strony Widoczność strony w Google. Migracja strony

Marketing i metafory. Jak szybko usprawnić SEO? Co jeszcze wpływa na pozycję strony? Widoczność strony w Google. Migracja strony

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Metafory w marketingu Działania marketingowe oparte są na wiedzy …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA