Z ostatniej chwili
Coraz więcej Polaków kupuje online. Jak nakłonić klienta do kolejnych zakupów Rozwój e-commerce w Polsce. Co warto mierzyć w sklepie internetowym
Coraz więcej Polaków kupuje online. Jak nakłonić klienta do kolejnych zakupów Rozwój e-commerce w Polsce. Co warto mierzyć w sklepie internetowym

Coraz więcej Polaków kupuje online. Jak nakłonić klienta do kolejnych zakupów? Rozwój e-commerce w Polsce. Co warto mierzyć w sklepie internetowym

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Online kupuje już zdecydowana większość Polaków. Na temat aktywności e-konsumentów powstał właśnie nowy raport

Powstało siódme wydanie raportu “E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”. Ponad 200-stronicowe dzieło jest źródłem kompleksowej wiedzy na temat polskiego rynku e-handlu, postaw zakupowych konsumentów oraz popularności sklepów e-commerce w różnych kategoriach produktowych.

Odsetek internautów kupujących online rośnie z roku na rok coraz bardziej dynamicznie. W 2019 jest to już 62% internautów – o 6 p.p. więcej niż jeszcze rok temu (56% w 2018, dwa lata temu było to 54%). Trochę wolniejszy wzrost zanotowały zakupy w sklepach zagranicznych – dziś kupuje tak 26% internautów – o 3. p.p. więcej niż rok temu (23% w 2018 r. i 16% w 2017 r.)…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak nakłonić klienta do kolejnych zakupów? – 16 sposobów

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że właścicieli sklepów internetowych nie zadowalają pojedyncze transakcje.Chcą oni możliwie najczęściej nakłonić klienta do kolejnych zakupów.

Pojawia się jednak pytanie – jak tego dokonać, jeżeli w e-commerce istnieje tak ogromna konkurencja, która z każdym kolejnym miesiącem rośnie?

Jest na to dość sporo sposobów. Oczywiście nie są one w pełni uniwersalne i w przypadku niektórych biznesów nie przyniosą większego skutku. Mimo wszystko warto wypróbować większość z nich – być może coś „chwyci” w Twoim sklepie internetowym.

Zapoznaj się z naszą listą aż 16 metod na to, by nakłonić klienta do kolejnych zakupów

Więcej dowiesz się u źródła >>

Eksperci są zgodni – e-commerce w Polsce się rozwija

Do czego się odnieść, aby ocenić rozwój e-commerce w Polsce? Dobrym sposobem jest przeanalizowanie sytuacji polskiego rynku magazynowego. Tak właśnie postąpiła firma Cushman & Wakefieldprzygotowując raport „Jak ugryźć e-commerce w magazynie?”.

Na czym polegało badanie?

Cushman & Wakefield to międzynarodowa firma doradcza związana z rynkiem finansowym, nieruchomościami oraz handlem. Omawiane tutaj badanie dotyczy rynku powierzchni logistycznych, które są wykorzystywane do obsługi handlu elektronicznego w Polsce…

Więcej dowiesz się u źródła >>


E-commerce w Europie 2019: najważniejsze dane

Jakie kraje wydają najwięcej w handlu elektronicznym? Kto najmniej obawia się dokonywać zakupów przez Internet? Jaki jest odsetek kupujących w sieci w poszczególnych krajach? Na te i inne pytania odpowiada opublikowany niedawno raport European Ecommerce Report 2019.

Czym jest raport?

European Ecommerce Report 2019 zawiera obszerny opis stanu handlu elektronicznego w Europie. Raport ten został stworzony przez Ecommerce Operations for Ecommerce Europe i EuroCommerce na podstawie dokładnie dobranych danych. Zebrane w ten sposób informacje mają pomóc krajowym i zagranicznym sprzedawcom detalicznym ocenić potencjał handlowy w Europie…

Więcej dowiesz się u źródła >>

8 RZECZY, KTÓRE WARTO MIERZYĆ W SKLEPIE INTERNETOWYM

Jeśli biegasz albo uprawiasz inny rodzaj sportu, na pewno dopadła Cię (albo wkrótce dopadnie) mania mierzenia wszystkiego, co się da. Mierzymy, ile kilometrów przebiegliśmy. Sprawdzamy, jak szybko. Porównujemy z wynikami z zeszłego tygodnia. Cieszymy się z postępów lub wkurzamy, że nie udaje nam się utrzymać formy sprzed miesiąca.

Ba, nawet jeśli nie biegasz, być może masz opaskę, która mierzy kroki. I może, tak jak ja, zacząłeś bardziej starać się, żeby każdego wieczoru zobaczyć tam wynik 8 tysięcy kroków. Czy 10 tysięcy…

Więcej dowiesz się u źródła >>

26 narzędzi SEO dla e-commerce managerów

Jeśli jesteś e-commerce managerem, musisz mieć ciągle na uwadze wiele spraw. Zależy Ci na jak najlepszych wynikach i efektywności. Do tak odpowiedzialnych zadań potrzebne Ci są oczywiście odpowiednie narzędzia.

Oczywiste jest, że nie masz czasu przetestować ich wszystkich. W tym artykule znajdziesz dlatego 26 sprawdzonych narzędzi SEO, które na pewno przydadzą Ci się w pracy…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Techniki sprzedaży cross selling i up selling — przepisem na wzrost zysków

Stosując takie techniki sprzedaży, jak cross selling i up selling, możesz skutecznie zwiększyć dochody w twoich sklepie internetowym. Najważniejsze jest po prostu zrozumienie pewnych mechanizmów i ich prawidłowe wdrożenie. Poznaj niezawodne sposoby na to, aby złapać wiatr w żagle i wnieść swój sklep internetowy na wyższy poziom.

Cross selling — co to?

Cross selling jest techniką ściśle związaną z ideą sprzedaży powiązanej. Zgodnie z tą zasadą klient otrzymuje możliwość zakupienia dóbr komplementarnych, czyli uzupełniających względem wybranego produktu lub też usługi. Z roku na rok coraz popularniejsze staje się wykorzystywanie technik związanych z cross sellingiem, gdyż pozwalają zwiększyć dochody biznesów internetowych. Poza tym wszystko to odbywa się bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z poszukiwaniem klienta…

Więcej dowiesz się u źródła >>


Co dziesiąty sklep internetowy wprowadza klientów w błąd

Naukowcy z Princeton przeanalizowali techniki, jakimi posługują się właściciele sklepów internetowych, aby zatrzymać klienta. Okazuje się, że często sprzedawcy wprowadzają w błąd i używają niezbyt uczciwych technik, aby klient kupił dany produkt. A wszystko po to, aby zwiększyć sprzedaż.

W badaniu sprawdzonych zostało łącznie 11 tysięcy sklepów internetowych. Okazuje się, że bardziej popularne serwisy częściej korzystały z różnego rodzaju sztuczek, aby klient jednak zostawił im pieniądze. Łącznie zidentyfikowano 1818 takich przypadków w 12540 anglojęzycznych sklepach internetowych, co stanowi dość duży odsetek (około 11 procent)…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Jak zapobiec pierwszej niehandlowej niedzieli w e-commerce?

Internetowi sprzedawcy w najbliższych miesiącach będą musieli się zmierzyć z nie lada wyzwaniem. We wrześniu 2019 r. w życie wejdą regulacyjne standardy techniczne (RTS) będące częścią unijnej dyrektywy w sprawie usług płatniczych, PSD2. Wielu internetowych sprzedawców nie jest nawet świadoma zmian, jakie mają nadejść oraz jaki mogą one mieć wpływ na doświadczenie zakupowe ich klientów. Nowe regulacje wchodzą w życie w sobotę, 14 września – co zatem detaliści powinni wiedzieć, aby niedziela 15 września nie okazała się pierwszą niehandlową niedzielą dla płacących kartą online?

Wyzwaniem dla sprzedawców będzie zwiększenie bezpieczeństwa płatności kartą w internecie (co jest wymagane przez nowe przepisy), przy jednoczesnym utrzymaniu wygody użytkownika. Dla niego przyjemnym ma być czas zakupów, natomiast jeśli chodzi o płatność, powinna ona być szybka, prosta, bezpieczna i bezproblemowa. Powinna taka pozostać, nawet jeśli uwierzytelnienie, zgodnie z nowymi unijnymi regulacjami, powinno się składać z dwóch elementów – czegoś co wiemy (np. hasło), co mamy (np. token) lub kim jesteśmy (np. odcisk palca)…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Niedostępne produkty w e-commerce? 7 rozwiązań na potrzeby SEO oraz UX

Ruch organiczny w sklepach e-commerce jest kluczowym czynnikiem wpływającym na generowanie zysków. Każdy sprzedawca jednak musi radzić sobie także z wyzwaniem, jakim są niedostępne produkty. To, jak podejdziesz do tego zadania, w dużym stopniu wpłynie właśnie na ruch, a co za tym idzie konwersje oraz zyski.

Przeprowadzone w 2015 roku badanie Global Out of Stock Crisis wykazało, że…

Więcej dowiesz się u źródła >>

Ochrona własności intelektualnej w e-commerce – jak postępować na nowoczesnym rynku, aby uzyskać przewagę nad konkurencją

Wielu przedsiębiorców uczestniczących w dzisiejszym wirtualnym obrocie towarami i usługami – zarówno ci, którzy stawiają w nim swoje pierwsze kroki, jak i ci, którzy są w nim obecni od lat – bezsprzecznie na którymś z etapów swojej działalność spotykają się z pojęciem własności intelektualnej.

Jednakże nie każdy z nich potrafi odpowiedzieć sobie na pytanie – czym właściwie jest własność intelektualna i jej ochrona w kontekście e-commerce? Odpowiedź na tak postawione pytanie na pewno nie jest łatwa, prosta i jednoznaczna…

Więcej dowiesz się u źródła >>

O Legiobiznes.pl

Legiobiznes.pl
Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Opisy produktów do sklepów internetowych. Jakie sklepy internetowe wybierają klienci Reklama sklepu kosmetycznego. Porzucone koszyki

Opisy produktów do sklepów internetowych. Jakie sklepy internetowe wybierają klienci? Reklama sklepu kosmetycznego. Porzucone koszyki

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Opisy produktów do sklepów internetowych, w jaki sposób mogą …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

DARMOWE OGŁOSZENIA