Z ostatniej chwili
Czym jest Bootstrap Najlepsze praktyki skutecznej strony docelowej. Meta description, a pozycja naszej strony. Linkhouse, linki dobrej jakości
Czym jest Bootstrap Najlepsze praktyki skutecznej strony docelowej. Meta description, a pozycja naszej strony. Linkhouse, linki dobrej jakości

Czym jest Bootstrap? Najlepsze praktyki skutecznej strony docelowej. Meta description, a pozycja naszej strony. Linkhouse, linki dobrej jakości

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Tworzenie stron www – czym jest Bootstrap?

Czym jest Bootstrap? Dla tych, którzy na co dzień zajmują się tworzeniem stron www Bootstrap nie jest nowym narzędziem. Bootstrap to skuteczne i wydajne narzędzie typu open source, które okazało się jednym z najpopularniejszych frameworków na świecie. Stało się tak dzięki wielu dostępnym szablonom Bootstrap, które ułatwiają tworzenie interfejsów użytkownika.

Mówiąc najprościej, Bootstrap to szeroki zestaw narzędzi, dzięki którym nie musisz tworzyć elementów składowych strony www od zera. Nawet jeśli chcesz stworzyć prosty laout strony internetowej, Bootstrap może znacznie przyspieszyć Twoją prace. Korzystając z frameworka takiego jak Bootstrap, będziesz mieć pewność, że Twój projekt będzie spójny i kompatybilny z wieloma przeglądarkami internetowymi…

Więcej dowiesz się u źródła >

6 najlepszych praktyk skutecznej strony docelowej

Optymalizacja współczynnika konwersji, czyli inaczej CRO jest dosyć często pomijanym elementem w kontekście właściwego dostosowania strony docelowej pod kątem użytkownika. Warto więc zadbać o ten element, który jest niesamowicie istotny szczególnie na stronach o dużym ruchu. Przygotowałem i przedstawiam Wam 6 najlepszych praktyk skutecznej strony docelowej.

Przejrzystość strony docelowej

Bardzo ważnym aspektem, który należy wziąć pod uwagę przy edycji lub tworzeniu nowej strony docelowej, jest jej odpowiednia przejrzystość. Kluczem jest pewność, że użytkownicy rozumieją cel oferowanej im strony docelowej, a często można to osiągnąć poprzez stosowanie odpowiedniego tytułu strony oraz nagłówków. Należy unikać stosowania sloganów lub zdań bardzo ogólnych, które będą zmuszały użytkowników do głębokiego zastanowienia się nad tym, co dana witryna oferuje, co w konsekwencjo może wywrzeć negatywny wpływ na samą markę…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy meta description może mieć wpływ na pozycję naszej strony?

Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek jest kluczowa dla widoczności witryny, a co za tym idzie – jej znaczenia dla osób, które chcą uzyskać dostęp do konkretnych treści lub produktów. Wiele działań – zarówno on-site, jak i off-site – wpływa na współczynnik kliknięć w wynikach wyszukiwania. Dla pozycjonowania i samych kliknięć istotne są znaczniki meta, a zwłaszcza meta description, który informuje użytkownika, jakie treści może znaleźć na danej witrynie. O ile tytuł wyświetlany w SERP jest ważny dla optymalizacji i ma wpływ na wyniki w rankingu, o tyle wątpliwości w tej sprawie budzi krótki opis meta. Czy description strony widoczny w wynikach wyszukiwania ma znaczenie bezpośrednie dla SEO?

Meta description – co to takiego?

Description jest częścią meta tagów, które znajdują się w kodzie źródłowym strony w sekcji <head>.

<meta name=”description” content=”Krótki opis danej strony.”/>
Meta opis na stronie głównej i podstronach, można też łatwo i szybko edytować na większości systemów zarządzania treścią (CMS).
Znacznik <description> wraz z <title> jest dla użytkownika pierwszym zetknięciem ze stroną, do której prowadzi wpisana w wyszukiwarkę fraza…

Więcej dowiesz się u źródła >

Linkhouse, to tutaj pozyskasz najtańsze linki dobrej jakości

Pozyskiwanie linków jest nieodłącznym elementem skutecznej strategii seo. Choć Google próbuje zmniejszać znaczenie tego elementu w seo, to jednak cały czas jest ono ogromnie ważny.

Mimo że skuteczne powinno zostać poprzedzone dokładną analizą fraz kluczowych, optymalizacją strony, tworzeniem contentu…, to nie wiedzieć czemu, wiele osób właśnie od pozyskiwania linków zaczyna swoją przygodę z seo…

Więcej dowiesz się u źródła >


Copywriting – czyli jak pisać dobre i skuteczne treści

Merytoryczne treści są obecnie podstawą, by zaistnieć w Internecie i przyciągnąć klientów. Niektórzy przedsiębiorcy zatrudniają profesjonalnych copywriterów, inni – piszą teksty samodzielnie. Nie jest to proste zadanie – trzeba stworzyć tekst interesujący dla użytkownika, a zarazem zgodny z wytycznymi wyszukiwarek. Przedstawiamy praktyczny poradnik o tym, jak pisać dobre i skuteczne treści.

Co to jest copywriting?

Zgodnie z definicją Wikipedii, copywriting to artystyczny etap w tworzeniu reklamy, który polega na pisaniu unikalnych tekstów do publikacji. Mówiąc inaczej, jest to proces formułowania skutecznych, perswazyjnych i ciekawych tekstów, które mają konkretny cel marketingowy – może to być sprzedaż, kreowanie wizerunku eksperta w branży, czy poprawa widoczności witryny w wyszukiwarce…

Więcej dowiesz się u źródła >

Co to jest Landing Page? Najlepsze przykłady

Landing Page, zapewne słyszałeś to wyrażenie, jednak prawdopodobnie zastanawiasz się, co to jest? Landing page to strona docelowa pozbawiona elementów rozpraszających (takich jak menu czy sidebarów) i stworzona w określonym celu – konwersji. Może to być sprzedaż, założenie konta, wykupienie usługi lub zapisanie się do newslettera.

Landing page – co to jest?

Landing page to podstrona, na którą kierujemy klienta po kliknięciu przez niego reklamy lub linku np. w wyszukiwarce. Celem strony docelowej jest realizacja określonego działania przez klienta. Najczęściej wyróżniamy następujące rodzaje konwersji…

Więcej dowiesz się u źródła >

CSS Containment – nowy standard wspomagający renderowanie witryny

Zaledwie kilka dni temu pisałem o inicjatywie Web Vitals autorstwa Google, polegającej na skupieniu się na najważniejszych, realnych wskaźnikach prędkości witryny. Jeśli chcesz podkręcić swoje Core Web Vitals, lub jeśli Twoja strona najzwyczajniej „muli” nawet na długo po załadowaniu, to wiedz, że standardem webowym właśnie stała się nowa rzecz: CSS Containment.

CSS Containment wprowadza do języka arkuszy stylów nową właściwość: contain. Ma ona za zadanie wydzielić oznaczony nią element i jego potomstwo od reszty drzewa DOM…

Więcej dowiesz się u źródła >

Reklama kontekstowa w sieci reklamowej Google

Reklama kontekstowa umożliwia prezentowanie reklam, których treść dopasowana jest do zawartości stron serwisu internetowego. Dopasowywanie reklam do stron odbywa się za pomocą tematów, słów kluczowych lub zdefiniowanych miejsc docelowych (np. stron www, aplikacji mobilnych, kanałów w YouTube).

Reklama kontekstowa nawiązuje do contentu strony

Poprawnie skonfigurowana reklama kontekstowa nawiązuje do contentu strony. Treść strony i treść reklamy są ze sobą powiązane. Z założenia jest mniej inwazyjna, ponieważ produkty lub usługi nie są prezentowane w nachalny sposób, a użytkownik otrzymuje w reklamie coś co widzi również na danej stronie internetowej…

Więcej dowiesz się u źródła >

5 typowych błędów SEO przy prowadzeniu bloga

Prowadzenie bloga to teraz nie tylko codzienność aby móc skutecznie pozycjonować stronę ale również i konieczność. Niestety często się zdarza ,że pomimo dobrych treści nie uzyskują one wysokiej pozycji w Google. Dlaczego więc tak się dzieje? Gdzie zostają popełniane błędy?

Marketing internetowy bardzo ewoluował w ciągu ostatnich lat. Algorytmy Google wciąż przechodzą zmiany a w mediach znajduje mnóstwo artykułów mówiących o stosowaniu różnego rodzaju praktyk dotyczących pozycjonowania w wyszukiwarkach. Z tego wszystkiego można łatwo się pogubić i zapomnieć o podstawowych rzeczach. Algorytmy mogą i będą się zmieniać natomiast pewne zasady czy podstawy będą opierały się o pewne wzorce czy stosowane praktyki. W tym artykule któtko omówimy TOP5 najczęściej popełnianych błędów…

Więcej dowiesz się u źródła >

INTEGRACJA WORDPRESS Z GOOGLE SITEMAPS CORAZ BLIŻEJ

Wygląda na to, że integracja WordPress z Google Sitemaps pojawi się już tego lata. w wersji 5.5 popularnej CMS-a. Ma mieć formę domyślnie wgranej wtyczki do WordPress, która będzie automatycznie generować i wysyłać mapy strony XML.

W czerwcu 2019 roku serwis Search Round Table informował, że Google pracuje nad modułem dla WordPress, który ma automatycznie generować i przesyłać mapy witryn XML. W ten sposób, jeśli publikujesz zawartość, ale nie skonfigurowałeś mapy strony, plik mapy witryny XML zostanie wygenerowany automatycznie. Moduł ma mieć formę zintegrowanej i domyślnie włączonej wtyczki do WordPressa. Zgodnie z tym, co na Twitterze pisał Pascal Birchler, inżynier z Google, nowość pojawi się w wersji 5.5 popularnego CMS-a…

Więcej dowiesz się u źródła >

Zadbaj o widoczność Twojej strony w Google – co możesz zrobić samodzielnie?

Pandemia koronawirusa wpływa na przeróżne obszary naszego życia, a przedsiębiorcy, którzy do tej pory działali wyłącznie offline, szukają alternatyw i rozważają, czy i w jakim zakresie ich biznes da się przenieść do sieci. Wtedy właśnie trafiają do mnie, zastanawiając się, jak zadbać o widoczność strony w Google. Dziś podpowiem, co dla swojej strony możesz zrobić samodzielnie.

Twórz content

Jako autorka bloga Liczy się content! nie mogłabym nie zacząć od jednego z fundamentów dobrej widoczności strony w Google, jaką jest content. Google dąży do tego, by serwować odbiorcom coraz lepsze treści, a zatem warto skupić się na ich tworzeniu…

Więcej dowiesz się u źródła >

Artykuł sponsorowany, przewodnik

Oczy i uszy potencjalnych klientów przestały reagować na standardowe reklamy. Jeśli chcesz zainteresować ich swoją firmą, musisz zmienić podejście. Zamiast atakować nachalnymi komunikatami, daj coś od siebie. Stwórz wartościowy artykuł sponsorowany z subtelną wzmianką o marce i obserwuj to, co się będzie działo.

Masz szansę dotrzeć do znacznie szerszego grona potencjalnych klientów – o ile zadbasz o kwestie SEO. Tworząc artykuł sponsorowany, możesz wspomóc budowanie profilu linkowego – jedną z kluczowych kwestii związaną z link buildingiem. Sprawdź, jak wykorzystać moc drzemiącą w tego typu publikacjach…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA