Z ostatniej chwili
Darmowe programy do tworzenia logo online. Dlaczego warto pozycjonować stronę www Pozycjonowanie stron www – najczęstsze błędy

Darmowe programy do tworzenia logo online. Dlaczego warto pozycjonować stronę www? Pozycjonowanie stron www – najczęstsze błędy

Ocena czytelników
[Głosów: 0 Ocena: 0]

Darmowe programy do tworzenia logo online – 10 najlepszych narzędzi

Myśląc o stworzeniu silnej i rozpoznawalnej marki jedną z pierwszych czynności, jaką powinieneś wykonać to zaprojektowanie logo. Dzięki temu będziesz zauważony przez potencjalnych klientów, a także na długo pozostaniesz w ich pamięci. Jeśli chcesz sam stworzyć swoje logo, przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, jakich 10 darmowych i najlepszych narzędzi używać do tworzenia logo online.

Czym dla marki jest logo?

W obecnych czasach, gdy grafika ma większe znaczenie niż tekst najlepiej posługiwać się logo, które powinno być swoistym odzwierciedleniem charakteru Twojej marki. Może to być znak graficzny czy emblemat, który służy do rozpowszechnienia i ułatwienia publicznej identyfikacji Twojej marki bądź produktu. Zalet logo jest mnóstwo, oto kilka z nich…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego warto pozycjonować stronę www?

Nawet najlepiej przygotowana strona internetowa nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, jeśli klienci nie będą mogli jej znaleźć. Właśnie dlatego każda firma, bez względu na wielkość czy profil działalności, powinna zadbać o optymalizację strony pod wyszukiwarkę internetową. Dlaczego działania SEO są tak istotne? Poniżej garść informacji. Zachęcamy do lektury!

Czym jest pozycjonowanie www?

Warto zacząć od wyjaśnienia, czym jest pozycjonowanie www. SEO, czyli Search Engine Optimization, to szereg działań, których celem jest umieszczenie strony www lub sklepu internetowego, jak najwyżej w bezpłatnych (organicznych) wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google…

Więcej dowiesz się u źródła >

Pozycjonowanie stron www – najczęstsze błędy

Pozycjonowanie to prawdopodobnie jedna z najskuteczniejszych metod generowania ogromnego ruchu na stronie internetowej. Jeśli już zacząłeś pracować nad optymalizacją pod kątem wyszukiwarek, to świetnie! Jeśli nie, rozważ to jak najszybciej, ponieważ pozycjonowanie to szereg długofalowych działań i efekty nie będą widoczne od razu.

Niemniej jednak istnieje wiele błędów, które można popełnić podczas pozycjonowania. W dzisiejszym wpisie postaram się krótko opisać kilka najczęstszych błędów, których lepiej unikać aby poprawić ruch w witrynie i zwiększyć ROI z kampanii…

Więcej dowiesz się u źródła >

Dlaczego SEO i content marketing nawzajem się potrzebują?

Jeśli zapoznajesz się z podstawami marketingu internetowego, zapewne zauważyłeś, że w tej kwestii dużo mówi się o SEO oraz content marketingu. Można też dostrzec, że w przypadku tych pojęć dochodzi do pewnych nieporozumień. Czy SEO oraz marketing treści rywalizują ze sobą? Czy powinieneś wybrać albo jedno, albo drugie? Jeśli się da, to jak je ze sobą połączyć?

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tym artykule. Na początek wytłumaczmy sobie zasadnicze pojęcia…

Więcej dowiesz się u źródła >

Nowy system raportowania w Google AdSense

Osoby korzystające z platformy reklamowej Google AdSense wkrótce na swoim koncie zauważą zmiany związane ze sposobem raportowania. Nowa wersja raportów AdSense jest uruchamiana etapami, dlatego może minąć tydzień lub dwa, zanim użytkownicy zauważą ją w narzędziu. Google wciąż daje możliwość korzystania ze starej wersji raportów, ale jednocześnie zapowiada, że we wrześniu dostępny będzie już tylko nowy widok danych.

AdSense to platforma reklamowa od Google. Narzędzie to służy do ustawiania na stronach internetowych reklam kontekstowych, bannerów oraz wideo. Pozwala także na zbieranie informacji i danych na temat dodawanych przekazów reklamowych. Wprowadzenie nowego raportowania ma być ułatwieniem dla użytkowników…

Więcej dowiesz się u źródła >

Jak w dobie pandemii poprawić efektywność swojego biznesu w sieci?

Czas pandemii jest niezwykle trudny dla wielu biznesów. Liczne grono firm niestety nie przetrwało zmian, jakie na rynku wywołała pandemia, wiele innych również czeka upadek lub poważne problemy finansowe. Niektóre biznesy jednak w dalszym ciągu działają bardzo prężnie i nawet poprawiają swoje wyniki finansowe. Poniżej przedstawię przykłady kilku wypracowanych przez nas rozwiązań na bazie naszych Klientów, które pomogły firmom przetrwać czas lockdownu bez szkód lub wręcz rozwinąć się w tym specyficznym czasie.

Lockdown i początki pandemii

Na początek przedstawię sytuację jednego ze sklepów internetowych, który zajmuje się sprzedażą kosmetyków. Gdy w marcu do Polski dotarła pandemia koronawirusa i wprowadzono rygorystyczne obostrzenia oraz lockdown, wiele firm znalazło się w niebezpieczeństwie, także tych działających w internecie…

Więcej dowiesz się u źródła >

RWD – czas najwyższy dostosować stronę do komórek

RWD (responsive web design), zwane elastycznym projektowaniem witryn, polega na stworzeniu jednej wersji strony internetowej, która będzie dostosowywała się do urządzeń mobilnych i nie tylko. Raz wczytana, dokładnie ta sama wersja strony zgodnej z RWD, powinna wyświetlić się dobrze zarówno na ekranie mniejszego smartfona, jak i na monitorze 4K. O takiej stronie mówimy, że jest responsywna.

Czy RWD to jedyny sposób dostosowania strony do urządzeń mobilnych?

Nie, nie jedyny. Nie będzie przewinieniem, jeśli będą istniały dwie wersje strony internetowej. Mogą być one dostępne pod tym samym adresem – takie też rozwiązanie stosuje się do dzisiaj w wyszukiwarce Google. Nazywa się to dynamicznym wyświetlaniem treści. Wersja mobilna lub desktopowa (“komputerowa”) jest ładowana automatycznie w zależności od tego, z jakiego urządzenia korzystamy…

Więcej dowiesz się u źródła >

Czy trendy wyszukiwania na YouTube zmieniły się w ciągu ostatnich 12 miesięcy?

Czym wyróżniały się trendy na YouTube w ostatnich 12-tu miesiącach? Czy da się w nich zauważyć coś zaskakującego, co jednak nie jest związane z pandemią?

Karta na czasie dobrze odzwierciedla to, czego szuka większość Polaków, gdyż w najpopularniejszych tematach na YT prym wiodą: piosenki, filmy, poradniki, content dla dzieci oraz oczywiście najbardziej popularne gry z Minecraftem na czele…

Więcej dowiesz się u źródła >

NA ILE SŁÓW KLUCZOWYCH MOŻNA WYPOZYCJONOWAĆ STRONĘ?

Przy dodawaniu słów kluczowych na stronie warto rozważyć dwa aspekty: nasycenie frazami, ale również ich różnorodność. Istnieje pokusa, aby jedną stronę optymalizować na wiele podobnych fraz. Czy lepiej wybrać jedną frazę na stronę, czy kilkanaście różnych? Zobacz, jak zaplanować wykorzystanie fraz na stronie, aby zwiększyć efektywność pozycjonowania i budować sprzedaż.

WYBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH NA STRONĘ – OD CZEGO ZACZĄĆ?

Pierwszym krokiem jest określenie tematyki swojej witryny oraz każdej podstrony. Inne frazy będą pasować do strony głównej, inne na stronę ofertową, produktową czy poradnikową. Warto więc zastanowić się także, jakie cele realizują poszczególne podstrony i dopiero wtedy rozpocząć wyszukiwanie fraz…

Więcej dowiesz się u źródła >

WordPress 5.5 już w sierpniu – co nowego?

11 sierpnia br będzie ważną datą dla wszystkich związanych ze środowiskiem WordPress – wtedy bowiem pojawi się jego nowa odsłona 5.5. Póki co w wersji beta, co nie zmienia jednak faktu, że jesteśmy ogromnie ciekawi, czego możemy się spodziewać. Już dzisiaj aktualizacja WordPress 5.5 jest nieco opisana i dzielimy się wiedzą na ten temat.

Plik sitemap.xml – co w Mapie Witryny?

Stworzenie Mapy Witryny na WordPress było możliwe do tej pory po zainstalowaniu jednej z pozwalających na to wtyczek np.:

  • All in One SEO,
  • Yoast.

Inną, alternatywną drogą było ręczne utworzenie pliku i umieszczenie go na serwerze, korzystając z FTP. WordPressowa sitemapa będzie bardzo ograniczona i właśnie dlatego Yoast nadal będzie ją wspierał, zapewniając dalszy dostęp do możliwości generowania pliku. Nowością zapowiedzianą w tej kwestii jest możliwość automatycznego wyłączania generowanej przez WordPress sitemapy…

Więcej dowiesz się u źródła >

O Legiobiznes.pl

Budowa i tworzenie profesjonalnych, responsywnych (RWD) stron www. Pozycjonowanie SEO, sklepy internetowe eSklep...

Sprawdź także

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Pozycjonowanie WordPress – SEO. Pozycjonowanie stron a Social Media. Jak zwiększyć widoczność strony. Duplikacja treści

Ocena czytelników [Głosów: 0 Ocena: 0] Pozycjonowanie WordPress – SEO optymalizacja krok po kroku – …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

DARMOWE OGŁOSZENIA